پیشنهادی جدید به سازمان‌ها: با «کارت هدیه سفر» قدردانی کنید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
پیشنهادی جدید به سازمان‌ها: با «کارت هدیه سفر» قدردانی کنید

کارت هدیه سفر می‌تواند انتخابی هوشمندانه و منحصر‌به‌فرد برای تشویق کارمندان باشد. وجود طرح‌های تشویقی و قدردانی از کارمندان فعال، حرکتی تازه نبوده و سال‌ها است که در اغلب سازمان‌ها اجرا می‌شود. تصمیم‌گیری برای انتخاب هدیه مناسب یکی از چالش‌های همیشگی مدیران ارشد سازمان‌های مختلف بوده است. هدیه‌ای که بتواند علاوه بر جنبه مادی، بر روحیه افراد نیز تاثیر گذاشته و استرس ناشی از فشار کار زیاد را کاهش دهد.

 

بسیاری از ارگان‌ها سفرکارت علی بابا را به عنوان هدیه سازمانی انتخاب و به کارمندان فعال و موفق اهدا می‌کنند. این حرکت تاثیر مثبتی بر افراد دارد و آن را به یکی از موفق‌ترین طرح‌های تشویقی تبدیل می‌کند.

 

کارت هدیه سفر، یک تیر و چند نشان!

 این روز‌ها نوسانات اقتصادی و استرس‌های ناشی از آن، فشار زیادی روی کارمندان سازمان‌های مختلف داشته است. متاسفانه گاهی فشار شغلی بر زندگی خانوادگی افراد نیز وارد شده و در صورت ادامه این وضعیت، سلامتی آنان را به خطر می‌اندازد. نقش فرد در سازمان، ارتباط مستقیمی با میزان فشار کاری داشته و در برخی موارد، مسئولیت‌های زیاد بدون مرخصی و استراحت، ادامه کار و عملکرد افراد را مختل می‌کند.

 

مدیرانی که خود نیز چنین دورانی را طی کرده و با مشکلات آن آشنایی داشته باشند، بدون تردید در صدد رفع آن برمی‌آیند. یکی از راه‌های کمک به پرسنل شرکت‌ها، تشویق آن‌ها به مناسبت‌های مختلف است.

این تشویق می‌تواند به‌صورت افزایش حقوق یا اهداء هدایای مختلف باشد. در اغلب سازمان‌ها امکان افزایش حقوق کارمندان به بهانه قدردانی وجود ندارد اما دست مدیران برای دادن هدیه‌های تشویقی باز است.

 

کارت هدیه سفر علی بابا نمونه‌ هدیه سازمانی است که این روز‌ها استقبال زیادی از آن شده است. تاثیر مثبت هدیه‌ای که سفری خاطره‌انگیز با تمام امکانات در آن گنجانده شده باشد، می‌تواند همچون مسکنی قوی، مشکلات و فشار‌ها را از روی کارمند و خانواده او بردارد.

 

بی‌شک تاثیر مثبت چنین مسافرتی نه‌تنها مشکلات روحی ناشی از کار زیاد را برطرف می‌کند، بلکه فرد را برای شروع دوباره کار با انرژی بیشتر و تمرکز بالاتر آماده می‌کند.

 

گرچه ممکن است تهیه سفر کارت برای شرکت‌ها هزینه‌‌هایی به‌همراه داشته باشد، اما تاثیری که این اقدام بر راندمان کاری شرکت می‌گذارد، در نهایت موفقیت در عرصه‌های مختلف را به‌همراه خواهد داشت.

 

موارد استفاده از سفر کارت

کارت هدیه سفر علی بابا علاوه بر کارمندان، به شرکای کاری و مشتریان نیز با عنوان هدیه سازمانی تعلق می‌گیرد.

 

بهتر است بدانید کاربرد این کارت‌ها برای مسافرت با وسایل نقلیه مختلف و به مکان‌های دیدنی متفاوت است.

 

البته برخی شرکت‌ها این کارت‌ها را به مشتریان همیشگی و خوش حساب نیز اهدا می‌کنند. برخی مراکز تجاری با برگزاری مسابقات، به فرد برنده، به جای جایزه، کارت هدیه سفر می‌دهند که می‌تواند در نوع خود بی‌نظیر باشد. این عمل هوشمندانه علاوه بر تشویق مشتریان به خرید بیشتر، می‌تواند موجب دیده شدن برند شرکت در محیط‌های مختلف شود.

 

پیشنهادی جدید به سازمان‌ها: با «کارت هدیه سفر» قدردانی کنید

مزایای کارت هدیه سفر علی بابا

این روز‌ها که هزینه سفر به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته، متاسفانه تعدادسفر‌ها نسبت به گذشته کمتر شده است. این امر بر روحیه افراد خصوصا کارمندان سازمان‌های مختلف تاثیر منفی گذاشته و در درازمدت موجب افسردگی و بی‌میلی آن‌ها نسبت به کار و زندگی خواهد شد. بر این اساس بسیاری از مدیران دلسوز به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های سفر و بوجود آوردن شرایطی برای راهی کردن پرسنل خود به سفر‌های تفریحی هستند.

 

اهدای کارت هدیه سفر علی بابا به کارمندان به بهانه هدیه سازمانی شیوه‌ای مناسب برای قدردانی از زحمات و روحیه بخشیدن به آن‌ها است.

 

افرادی که با این کارت سفر می‌کنند، دیگر دغدغه‌ای بابت هزینه ایاب و ذهاب و رزرو هتل ندارند.

 

خدمات سفر کارت علاوه بر تورها و پرواز‌های داخلی، شامل سفر‌های خارجی نیز می‌شود. که در این صورت چالش‌های سفر‌ خارجی از جمله رزرو هتل، پرداخت هزینه‌ها و… را رفع نموده و سفری راحت و بدون استرس را برای دارنده کارت فراهم می‌کند.

 

علاوه بر این سفر کارت‌هایی که با چاپ اختصاصی و درج لوگوی سازمان تولید می‌شوند، بهترین تبلیغ برای معرفی برند آن سازمان نیز هستند.

 

و در انتها…

در عصر حاضر سرعت بالای زندگی شهری و افزایش وظایف کارمندان، احساس خستگی را در آن‌ها تقویت می‌کند. ادامه این روند، تاثیر مخربی بر روح و روان آن‌ها گذاشته و سطح رضایت از محیط کاری و زندگی شخصی را کاهش می‌دهد.

 

تحقیقات ثابت کرده قدردانی در محیط کار تاثیر زیادی در رفع مشکلات ناشی از کار زیاد داشته و تمرکز افراد را به طور چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

 

دادن هدیه سازمانی یکی از شیوه‌های قدردانی در ارگان‌های مختلف است که این روزها به‌صورت کارت هدیه سفر علی بابا دیده می‌شود.

 

انجام چنین اقدامی نه‌تنها اثر مثبتی در رفع مشکلات شخصی کارکنان مجموعه دارد، بلکه انگیزه آن‌ها برای کار بهتر و دلسوزانه برای مجموعه را تقویت می‌کند. بی‌شک روحیه شاد و پرانرژی کارمندان تاثیر زیادی در موفقیت سازمان داشته و مبالغی که بابت قدردانی از کارمندان یا شرکا هزینه شده است را در کوتاه‌ترین زمان به شرکت برمی‌گرداند.

جدیدترین مطالب سایت