چاپ بروشور و مزایا و معایب آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چاپ بروشور و مزایا و معایب آن

چاپ بروشور چیست؟

امروزه بسیاری از کسب و کار ها برای تبلیغات و نشان دادن خدمات و محصولات مورد نظر خودشون از چاپ بروشور استفاده میکنند برای چاپ بروشور از دستگاه چاپ افست بیشتر استفاده میشه .

 

معمولا افراد از چاپ بروشور بیشتر در زمینه تبلیغات و برندسازی و نشون دادن محصولات خودشون به مخاطبین استفاده میکنند با این روش میتونند باعث بشه به راحتی بتونن هدفشون و به مخاطبان نشان دهند و مخاطب هم به راحتی میتونه با شما و کسب و کار شما ارتباط بر قرار کنه.یکی از روش هایی که بتونید نتیجه بهتری رو در چاپ بروشور داشته باشید انجام طراحی های خلاقانه است همانطور که میدانید اندازه بروشور قابل تغییر کردن است

 

و بیشترین مورد استفاده این بروشورها به صورت سه لت میباشه.

از جمله مزایا چاپ بروشور

چاپ بروشور و مزایا و معایب آن

 

به راحتی میتونه مقادیر بسیاری بالایی از محتوا را درون ان جا داد بدون اینکه مخاطب خسته بشه

تنوع بسیار بالایی که در چاپ بروشور است در باقی تبلیغات نیست

به راحتی قابل توزیع شدن بین مخاطبان  هدف میباشند

بروشور ها زمانی که به صورت عمده به چاپ میرسند بسیار مقرون به صرفه هستند

اگر طراحی زیبا و خلاقانه ایی استفاده شده باشند توجه خواننده را میتونه به راحتی به خود جلب کنه

بروشور اگر به طور کامل و جامع و طراحی شده باشد میتونه به طور کامل همه سوالات مخاطبان رو بر طرف کنه.

 

کار کاتالوگ و بروشور هر دو دراختیار گذاشتن اطلاعات است  اما این به این معنی نیست که هر دو کارایی مثل هم دارند. بین این دو تفاوت ‌هایی وجود  دارد.کاتالوگ  دارای چند برگه است و حتی بعضی مواقع مثل کتابچه چاپ میشود. اطلاعات داخل کاتالوگ بسیار کامل و جامع می‌باشد.

 

چاپ بروشور و مزایا و معایب آن

کاربرد های چاپ دیجیتال

در زمان های قدیم برای چاپ تصاویر از واسطه‌های چاپی استفاده می‌شد و پس از شروع فرآیند چاپ، امکان تغییر در آن وجود نداشت. اما امروزه، در سیستم چاپ دیجیتال، این محمل‌ها حذف شده است. به همین سبب در چاپ هر نسخه، امکان تغییر اطلاعات درج ‌شده وجود دارد. با حذف محمل‌های چاپ، افزون بر هزینه، در زمان آماده‌سازی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

 تهیه نمونه: در چاپ دیجیتال خبری از پلیت‌ها نیست. از آنجا که چاپگر‌ به صورت مستقیم فایل را از رایانه، روی سطح چاپی منتقل می‌کند. این ویژگی، امکان کالیبراسیون یا درجه‌بندی چاپگر و تهیه یک نمونه برای متقاضی را ایجاد می‌کند.

چاپ شخصی: همانطور که در موارد بالا ذکر شد چاپ دیجیتال امکان چاپ، در تیراژ پایین را برای متقاضی ایجاد می‌کند. به همین جهت این امکان برای مخاطبان هست که از سطوح چاپی متفاوت یا طرح‌های متفاوت درنسخه های دیگر استفاده کند. به عنوان مثال برای سفارش کارت پرسنلی، میتوان از طرح‌های متنوع یا سطوح چاپی متفاوت استفاده کرد.

 

اگر در انتخاب نوع چاپ موردنظر مشکلی دارید و اطلاعات کافی در رابطه با چاپ دیجیتال و انواع چاپ و تبلیغات ندارید لینک و لمس کنید.

 

چاپ بروشور و مزایا و معایب آن

چاپ و رایت cd

کوثر پرینت به عنوان مجموعه ایی گسترده ایی که میتونه به شما در زمینه چاپ و رایت cdو  dvdدر تعداد پایین و تیراژ بالا را برای شما میسر گردانیده . تکثیر محتوا و چاپ طرح های شما روی انواع لوح فشرده با سرعت بالا در کنار کیفیت و قیمت مناسب مزیتی است که مجتمع چاپ و رایت کینگ پارس در اختیار شما قرار داده . چاپ لوح فشرده را می توان از اجزای لوازم اداری و تبلیغاتی بر شمرد کما اینکه خود به تنهایی یک محصول منحصر بفرد و حتی بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه داد .

 

درج نشان موسسه شما و یا چاپ اطلاعات محتوای لوح فشرده روی آن می تواند مخاطب را به تماشای آن ترغیب نماید و خوب این امر بسیار در این کار تاثیر به سزایی داره که میتونه سبب جذب مخاطب برای شما بشه.

 

جدیدترین مطالب سایت