چرا بهتر است دوچرخۀ 20 بخریم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چرا بهتر است دوچرخۀ 20 بخریم؟

دوچرخه 20 یک دوچرخه بچه گانه با تایرهای سایز 20 محسوب میشود، این سایز در بینِ دوچرخه های بچه گانه که گروه سنی هدف آن 7 تا 9 است و مناسبِ اندام و فیزیولوژِیِ کودکانِ از 115 تا 135 سانتی متری است، محبوبترین انتخاب بحساب می آید. در مورد انتخاب و خرید دوچرخه 20 باید گفت از آنجا که ربط دادن سن به یک سایز مشخص بدلیل تفاوت میزان رشد کودکان حالا کاربردی ندارد، توجه داشته باشید تنها با تکیه بر اندازۀ قد و inseam کودک می توان بهترین سایز را برگزید.  اگر در نتیجۀ مشورت با متخصصین تصمیم بر گزینش دوچرخۀ 20 گرفته اید، یک راه شاد و سالم برای تخلیه انرژی برای فرزندتان را فراهم کرده اید.

 

مشخصات دوچرخۀ 20 چیست؟

زمان خرید دوچرخۀ 20 به خاطر بسپارید که از این سایز کم کم پروسۀ از دست دادن بغل بندها آغاز می شود دوچرخه های 20 به قطعات پیشرفته تر اما از نوع ساده تر مجهز می شوند و  تقسیم بندیِ دوچرخه ها بر اساس نوع هم از این سایز شروع می شود. در واقع از اینجاست که شما باید با کمک یک کارشناس و شناسایی هدف کودک خود نوع دوچرخۀ مورد نیاز فرزندتان را تعیین و تهیه کنید. البته همه چیز به آمادگی فرزندتان بستگی دارد و در صورت عدم توانایی در استفاده از این قطعات، مدل های بدون سیستم های پیچیده تر شامل سیستم دنده، سیستم ترمز و سیستم تعلیق (SUSPENSION) نیز بصورت گسترده در بازار موجود است. به پشتوانۀ همین مسئله دوچرخۀ 20 به دو صورت دسته بندی می شود، اول بر اساس وجود یا عدم وجودِ قطعات پیشرفته تر دوم طبق جنسیت یعنی دخترانه یا پسرانه بودن.میتوانید اطلاعات تکمیلی در مورد دوچرخه 20 را از طریق لینک روبه رو دریافت کنید .

 

https://www.khabaronline.ir/news/1567151/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87-%DB%B2%DB%B0-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%86%DB%8C%D9%86-%DB%B7-%D8%AA%D8%A7-%DB%B9-%D8%B3%D8%A7%D9%84

روش اول که در بند قبل توضیح داده شد و برای بسط دادنِ روش دوم باید گفت که دوچرخه های دخترانه و پسرانه فقط یک تفاوت جزئی در بدنه دارند آن هم مایل بودن لولۀ بالایی آن به سمت داخل در بعضی دوچرخه های دخترانه است. تفاوت های بعدی بیشتر جنبۀ بصری دارند مثلا رنگ صورتی و برچسب های انیمیشنی برای دختران و رنگ آبی برای پسران، که البته بشکل قابل توجهی در حال از دادن توجه هستند زیرا حالا والدین دست فرزندشان را در انتخاب کاملاً باز می گذارند.

قیمت دوچرخۀ 20

برند، جنس و کیفیت قطعات و دوچرخه خود به تنهایی یک فاکتور هنگام قیمت گذاری دوچرخۀ 20هستند. مثلاً دوچرخۀ 20 از برند پر آوازۀ قناری که از قطعات ضدِ حساسیت ساخته شده و سیستم های کاراتری دارد نسبت به برندهای گمنام تر قیمت بالاتری دارد. به عبارت دیگر قیمت دوچرخۀ 20 با درجۀ کاراییِ آن سِیر صعودی یا نزولی دارد. همانطور که اشاره شد دوچرخۀ 20، کوچکترین دوچرخه با سیستم های پیچیده مثلِ سیستم دنده و سیستم ترمز است، برای همین قیمت دوچرخۀ 20 از دوچرخه های کوچک تر بالاتر است از طرف دیگر قیمت دوچرخۀ 20 ساده و بدون سیستم نیز عموماً به واسطۀ سایز بالاتر از دوچرخه های کوچکتر است.

 

همچنین قیمت دوچرخۀ 20 به فرآیند تولید آن بستگی دارد، پروسه ای که طیِ آن مراحلِ متعددی روی قسمت های مختلفِ دوچرخۀ 20 صورت می گیرد تا برآیندِ دلخواه حاصل شود. انجام و نظارت یک چنین فرآیندی بطور حتم هزینه بر و زمان گیر است که قطعاً هنگام قیمت گذاری در نظر گرفته می شوند. برای مثال جنس فریم دوچرخۀ 20 یک عامل بسیار تعیین کننده در قیمت گذاریِ آن است زیرا هزینۀ تهیه و مونتاژ هر نوع مادۀ اولیه با توجه به خصوصیات منحصر بفردش متغیر است.  همچنین تولید کننده در پروسۀ طراحی و فُرم دهی به این فریم ها نیز متحمل هزینه ای می شود که بر قیمت نهاییِ دوچرخه تأثیر بسزایی دارد. یادتان باشد که فریم یک دوچرخۀ بچه گانه باید سبک و محکم باشد تا کودک براحتی به شیطنت و بازیگوشی بپردازد.

 

خرید دوچرخۀ 20 دنده دار

همانطور که در پاراگراف های قبلی این مبحث مطرح شد از دوچرخۀ 20 شاهد ظهور ورژنِ ساده ترِ قطعات پیچیده در قسمت های مختلف دوچرخه می شویم. در اینجا دو سوال سوال مطرح است که پاسخ به آنها می تواند به کودک و والد در گرفتن بهترین تصمیم درمورد خرید دوچرخۀ دنده دار و بدون دنده یاری رساند. مورد اول امتیازات دوچرخۀ 20 نسبت به دوچرخۀ بدون دنده است.

 

آشناییِ زود هنگام با این دسته سیستم ها کودک را به حضور این آنها عادت می دهد و باعث می شود او پله به پله یعنی از سایزی به سایز دیگر با استفاده از قطعاتی مثلِ شیفتر، شانژمان و کتی های ترمز و… خو بگیرد و بعدها سیستم ها بنظرش غریبه جلوه نکنند. همچنین این شناختِ آهسته و پیوسته احتمال ترقیِ کودک در بزرگسالی را فزونی می بخشد زیرا از کودکی بوسیلۀ شیفترها و کتی های ترمز دوچرخه را بخوبی هدایت کرده است. همینطور شناخت ریزتر دوچرخه و اجزاءِ آن با تحریک علاقۀ او به این ورزش سبب می گردد کودک در سنین بالاتر بتواند از پس تعمیر و تعویض های جزئیِ دوچرخۀ خود بر بیاید و بقولی در این مسائل استاد شود.

چرا بهتر است دوچرخۀ 20 بخریم؟

خرید دوچرخۀ 20 بدون دنده

سوال بعدی دوچرخۀ 20 بدون دنده چیست و چه نقاط قوتی برای پیشنهاد به کودکان و والدین دارد؟

از آنجاییکه از نام بر می آید تعریف دوچرخۀ بدون دنده آسان است، دوچرخۀ بچه گانه ای را دوچرخۀ 20 بدون دنده می خوانیم که به تایرهای سایز 20 مجهز شده و فاقد سیستم دنده است. هنگام تکاپو برای یک دوچرخۀ 20 مناسب شما دو گزینه روبروی خود می بینید اولی خرید دوچرخۀ دنده دار و دوم خرید دوچرخۀ بدون دنده است که هر دو با توجه به نیاز کودک شما می تواند انتخاب معقولی باشد. دوچرخۀ 20 بدون دنده سبک تر است که با توجه به جثۀ کوچک و توانِ یک کودک هنگام حمل دوچرخه یک امتیاز بحساب می آید. ممکن است کودکان خردسال هنوز برای استفاده از سیستم دنده آماده نباشد و از آنجاییکه دوچرخۀ 20 بدون دنده در استفاده ساده تر است کودک در صورت ناتوانی هنگام استفاده از سیستم جدید دچار اضطراب نمی شود و اعتماد بنفس او هنگام سواری حفظ می شود. دوچرخۀ 20 از طرف دیگر می تواند باعث آسیب به کودک بشود زیرا در صورت عدم استفادۀ صحیح یا خطا در عملکرد ممکن است دوچرخۀ سوار کوچولو زمین بخورد و در صورت تکرر حتی از ادامۀ دوچرخه سواری دست بکشد.

در هر دو صورت شما در مقام والدین موظف هستید زودتر یا دیرتر، بعنوان یک ناظر و راهنما کم کم معرفی قطعات دوچرخه به کودکتان را آغاز کنید تا فرزندتان شعاعِ دایرۀ محیطِ سواریِ خود را وسعت بخشیده و به سمتِ ماجراجویی های هیجان انگیز تر ترغیب شود.

 

خرید اینترنتی دوچرخۀ 20

همه می دانیم که در این عصر محاصره شده توسط تکنولوژی همه چیز بصورت آنلاین بفروش می رسد، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد! این جمله درمورد دوچرخۀ 20 هم صدق می کند و تنها با یک سرچ ساده در مرورگر خود می توانید به این نتیجه برسید. اگر به طور مشخص بدنبال دوچرخۀ 20 هستید یعنی همین حالا هم تصمیم خود را گرفته اید، با این وجود بهتر است که با یک کارشناس مشورت کنید پس حتماً سفارش خود را در وبسایتی ثبت کنید که این امکان را برای شما فراهم کند.خرید اینترنتی دوچرخۀ 20 قطعاٌ هر دوچرخه دوستی را اغوا می کند زیرا هم راحت است و هم شما را از تمام آزار و اذیت های ترافیک و هوای آلوده نجات می دهد.

اصرار بر خرید اینترنتی دوچرخۀ 20 یک پیشنهاد مناسب را می طلبد. فروشگاه اینترنتی آریا چرخ را می توان یک پیشنهادِ دوستانه و انتخابی عاقلانه خواند و آن هم علتی ندارد بجز اعتبار و تجربۀ 10 سالۀ این فروشگاه در این حوزه. فروشگاهِ اینترنتی آریا چرخ با ابتکارات نوینِ خود همیشه هدفِ والای خدمت به مشتریان را ارج نهاده و بارها در تلاش برای اثباتِ آن، تمهیداتِ ویژه ای را در نظر گرفته است. این فروشگاه آنلاین کارشناسان مجربی دارد که چه حضوری و چه تلفنی آمادۀ ارائۀ مشاوره به تمام مشتریان هستند. شما همچنین با مراجعه به وبسایت آریا چرخ می توانید ضمن اینکه از تخفیفات متعدد این فروشگاه استفاده کنید دوچرخه های 20 را با ضمانت پایین ترین قیمت، درب منزل بدون هزینۀ حمل و نقل دریافت کنید. برای خرید دوچرخه سایز 20 میتوانید از طریق لینک روبه رو وارد شده و بهترین نوع دوچرخه سایز 20 را از فروشگاه اینترنتی آرای چرخ خریداری کنید.برای خرید اینجا کلیک کنید.

 

چرا باید دوچرخۀ 20 بخریم؟

خرید دوچرخۀ 20 می تواند شما را به بهترین پدر و مادر دنیا تبدیل کند زیرا اگر تصمیم درستی باشد زندگی فرزند شما تحت تأثیر شگرفی قرار خواهد گرفت و ما تصمیم داریم این تأثیرات را نام برده و شرح دهیم.

دوچرخه های 20 محبوبترین دوچرخه های بچه گانه هستند زیرا با فیزیولوژی و بازۀ قدی گسترده ای مناسب هستند.

دوچرخه های 20 هم بدون دنده تولید می شوند و هم دنده دار تا انتخاب بر اساس تواناییِ کودکان انجام شود.

دوچرخه های 20 متنوع هستند. این دوچرخه ها کودکان را به یک طبیعت گردیِ خانوادگی می برند، طعم سرعت را به آنها می چشایند و کوچه هایی شهر را یک به یک پشت سر می گذارند.

دوچرخه های 20 پلی به سمت دوچرخه های پیشرفته تر هستند و بچه ها را کم کم با دسته دنده و کتی های ترمز آشنا می کنند و بعدها این شناخت به استفاده از دوچرخه های پیشرفته تر ختم می شود.

جدیدترین مطالب سایت