چطور مبل و مبلمان راحت و با کیفیتی برای منزل انتخاب کنیم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چطور مبل و مبلمان راحت و با کیفیتی برای منزل انتخاب کنیم

برای خرید مبلمان وقت کافی بگذارید

قبل از خرید مبلمان بهتر است انواع آن را به طور کامل بشناسید. علیرغم اینکه زیبایی و ظاهر مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار است، اما نکات مهم دیگری وجود دارد که به هنگام انتخاب و خرید مبلمان باید به آنها توجه کنید. سعی کنید وقت کافی برای این کار بگذارید تا خرید رضایت بخشی داشته باشید.

 

انواع مبلمان را بشناسید

قبل از خرید مبلمان بهتر است بدانید این محصول در انواع مبل سلطنتی، مبلمان استیل، مبلمان مدرن و مبلمان نئوکلاسیک طراحی و تولید می شود. بنابراین بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید یکی از انواع مبل را انتخاب و خریداری کنید. همخوانی و هماهنگی مبلمان با سایر آیتم های موجود در منزل نیز بسیار مهم است. این نکته میزان جذابیت بصری فضای داخلی منزل شما را افزایش می دهد.

 

مبل سلطنتی

مبلمان سلطنتی یا استیل در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. این مبلمان دارای طراحی یونانی یا رومی است. معمولاً از رنگ های طلایی، کرم و قهوه ای در ساخت این نوع مبلمان استفاده می شود. این سبک کمی مجلل و اشرافی است. افرادی که به دنبال تجمل هستند معمولاً این مبلمان را پسند می کنند.

مبلمان سلطنتی کاملاً از جنس چوب ساخته می شوند و نقش و طرح آن ها دارای نظم و تقارن است. اگر به دنبال خرید مبلمان برای قسمت پذیرایی منزلتان هستید نوع سلطنتی یا استیل را انتخاب کنید.

 

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک از پر فروش ترین مبلمان در سال های اخیر بوده است. سبک نئوکلاسیک از ترکیب سبک های کلاسیک و مدرن تولید شده است. همچنین در این سبک هیچ گونه محدودیتی در انتخاب اکسسوری و آیتم های دیگر وجود ندارد. به همین دلیل میزان استقبال از آن بسیار بالا است.

 

اگر به دنبال سادگی هستید و از تجمل دوری می کنید این نوع مبلمان را انتخاب کنید. تنوع رنگی در این سبک بسیار بالا بوده و به شدت به تقارن و اشکال هندسی در طراحی این مبلمان توجه شده است. مبلمان چستر یکی از مبلمانی است که در این سبک می توانید خریداری کنید.

چطور مبل و مبلمان راحت و با کیفیتی برای منزل انتخاب کنیم

مبلمان مدرن

سادگی، جلوگیری از به هم ریختگی، چیدمان بر اساس کارایی، ایجاد فضایی باز و خلوت و استفاده از فلزات درخشان، نظم و استفاده از رنگ های خنثی از مهم ترین ویژگی های مبلمان مدرن هستند. اگر به استفاده از مصالح طبیعی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل علاقه دارید بهتر است در خرید مبلمان به دنبال مبلمان مدرن باشید. مبلمان ال یکی از انواع مبلمان مدرن است.

 

نگاه بلند مدت داشته باشید

بهتر است در خرید مبلمان نگاهی بلند مدت داشته باشید. به این نکته توجه کنید که مبلمان دارای هزینه بالایی است و معمولاً هر چند سال یک بار خریداری می شود. بنابراین بهتر است مبلمانی را انتخاب کنید که بر اساس سلیقه و علاقه شما باشد. طرح چوب و پارچه، رنگ و نوع مبلمان را با دقت و وسواس بسیار زیاد انتخاب کنید تا به مرور زمان دلتان را نزند.

 

کاربرد مبلمان را مشخص کنید

همان طور که گفته شد مبلمان در انواع مختلفی تولید می شود. بنابراین به نوع کاربرد آن نیز باید توجه شود. به طور مثال مبلمانی که برای سالن پذیرایی انتخاب می شود دارای کاربردی کاملاً متفاوت از مبلمانی است که برای اتاق استراحت یا تی وی خریداری می شود. بهتر است برای سالن پذیرایی مبلمان استیل و برای اتاق استراحت مبلمان راحتی را انتخاب کنید.

داشتن فرزند کوچک نیز بر انتخاب نوع مبلمان تأثیر گذار است. اگر فرزند کوچکی دارید بهتر است از مبلمانی با پارچه های تیره تر استفاده کنید. تمیز نگه داشتن مبلمان روشن در این شرایط کار آسانی نخواهد بود. رنگ های تیره کثیفی را کمتر نشان می دهند. اما برای رعایت بهداشت می توانید مبلمان را شست و شو دهید. 

 

به ابعاد منزل توجه کنید

شاید مهم ترین موضوعی که در انتخاب نوع مبلمان تأثیر گذار است ابعاد فضایی است که در اختیار دارید. مبلمان استیل معمولاً دارای تعداد بالاتر و ابعاد بزرگی هستند. اما مبلمان نئوکلاسیک یا راحتی را می توان در تعداد دلخواه و ابعاد مختلف انتخاب کرد.

به طور مثال اگر فضای کوچکی در اختیار دارید تنها می توانید از یک نیم ست در مقابل تلویزیون منزل تان استفاده کنید. بهتر است دست به قلم شوید و طرح چیدمان مبلمان را روی آن رسم کنید. با دقت فضا را اندازه گیری کرده و تعداد مبلمان را تعیین کنید.

 

استحکام و کیفیت مبلمان مهم است

همان طور که می دانید مبلمان از جمله وسایل پرکاربرد منزل هستند. به همین دلیل استحکام و کیفیت متریال به کار رفته در طراحی و تولید آن ها بسیار مهم است. مبلمان معمولاً از جنس چوب ساخته می شود. سعی کنید مبلمانی را انتخاب کنید که از بهترین و مرغوب ترین چوب در کلاف و بدنه آن استفاده شده باشد.

 

کیفیت پارچه را در نظر بگیرید

یکی از مهم ترین نکات در خرید مبلمان توجه به پارچه آن است. طرح، رنگ و جنس پارچه مبل را با دقت و وسواس بالایی انتخاب کنید. پارچه هایی که دارای تراکم و دوام بالاتری هستند انتخاب خوبی خواهند بود. از انتخاب پارچه هایی که نخ کش می شوند و حساس هستند مانند ساتن خودداری کنید.

اگر کیفیت مبلمان برایتان مهم است، پارچه هایی که ضد بو، ضد لک و ضد ضربه هستند را انتخاب کنید. بهتر است این پارچه ها در برابر نفوذ آب و تماس مواد شوینده کاملاً مقاوم باشند. همچنین تغییر رنگ ندهند، آبرفت نداشته باشند و میزان کشسانی استانداردی داشته باشند. علاوه بر این برای جلوگیری از تعریق به خاصیت تنفسی پارچه نیز باید توجه شود.

 

راحتی مبلمان برایتان مهم است؟

اگر راحتی مبلمان برایتان مهم است به شکل و اندازه مبلمان نیز توجه کنید. مبلمان راحتی همان طور که از نامشان پیداست راحت تر بوده و می توان از آن ها برای استراحت کردن استفاده کرد. اما میزان راحتی مبلمان استیل کمتر است و معمولاً برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. عمق مبل، ارتفاع آن، تعداد کوسن ها، جنس اسفنج استفاده شده در ساخت آن و مدل دسته ها و مواردی از این قبیل بر میزان راحتی مبلمان تأثیر دارند.

چطور مبل و مبلمان راحت و با کیفیتی برای منزل انتخاب کنیم

خرید مبلمان راحت و با کیفیت در گالری مبل ویستا

خرید از مراکز معتبر و مورد اعتماد یکی از بهترین روش ها برای خرید مبلمان راحت و با کیفیت است. اما اگر خرید مبلمان را از مراکز تولید کننده مبلمان انجام دهید نتیجه کار رضایت بخش تر خواهد بود. گروه تولیدی مبل ویستا یکی از بهترین تولید کنندگان و طراحان مبلمان و انواع سرویس خواب است. این مجموعه تولیدی عرضه کننده بهترین مبلمان منزل در انواع مبل سلطنتی، مبلمان استیل، مبلمان مدرن و مبلمان نئوکلاسیک است. از این جمله می توان به مبل راحتی، چستر، کلاسیک، مدرن و غیره اشاره کرد.

 

کیفیت بالای متریال مورد استفاده در ساخت مبلمان، بهره گیری از بهترین طراحان مجرب و متخصص، توجه به دوام و ماندگاری کالای تولید شده، استفاده از بهترین پارچه های ضد لک و ضد آب برای رویه کوبی مبلمان، تنوع در رنگ و طرح مبلمان تولیدی، ارائه خدمات پس از فروش، ضمانت کالای فروخته شده، پشتیبانی کالا، کیفیت و تمیزی دوخت و رویه کوبی، استفاده از بهترین فوم های سرد برای زیرسازی مبلمان و نظارت بر فعالیت گروه تولیدی از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه می باشد که رضایت مشتریان را در پی داشته است.

 

اگر به دنبال خرید مبلمان راحت و با کیفیت هستید از مبلمان تولید شده توسط گروه تولیدی ویستا دیدن کنید. تنها با یک بار خرید، تفاوت در کیفیت را در این مبلمان احساس خواهید کرد.

جدیدترین مطالب سایت