چگونه پول خود را پس انداز کنیم تا پولدار شویم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونه پول خود را پس انداز کنیم تا پولدار شویم؟

همانطور که می‌دانید، هر انسانی باید به فکر آینده خود باشد، اگر هر آنچه را که کار می‌کنید خرج کنید، گرفتار زندگی روتین روزانه می‌شوید که می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

 

خرج نکردن و پس انداز کردن بخشی از درآمد ماهیانه می‌تواند کاری بسیار هوشمندانه باشد. زیرا وابستگی شما را به حقوق ماهیانه کمتر می‌کند و اگر تحت شرایطی درآمد شما قطع شود یا حقوق خود را دریافت نکنید، با مشکلات و چالش‌های جدی مواجه نخواهید شد.

 

برای پس انداز کردن اول باید بخشی از درآمد ماهانه خود را تعیین کنید و هر ماه آن میزان را کنار بگذارید. سپس با توجه به باقی مانده مبلغ مخارج خود را مدیریت کنید.

 

سوال مهم و اساسی که حالا به وجود می‌آید این است که در کشوری مثل ایران که نرخ تورم بسیار بالاست و پول روز به روز بی ارزش تر می‌شود، باید چه کار کنیم تا بتوان هم در برابر تورم ارزش پول خود را حفظ کنیم و هم بتوانیم به مرور زمان به کمک پس انداز خود ثروتمند شویم؟

 

پاسخ به سوال بالا ساده است. راه حل، سرمایه گذاری پولی است که پس انداز می‌کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم پس از مطالعه این مقاله، مقاله چگونه پول خود را دو برابر کنیم را مطالعه کنید.

 

با مهمترین قوانین ثروتمند شدن از طریق پس‌انداز آشنا شوید

همان‌طور که توضیح دادیم پس‌انداز کردن باید به یک عادت مالی تبدیل شود و لازم است که در قبال آن احساس مسئولیت کنید. برای این‌که بتوانید به‌درستی پس‌انداز کنید، باید تابع سه قانون باشید:

1- پس‌انداز کردن را یک مسئولیت بدانید.

2- هزینه‌های غیرضروری را کاهش دهید.

3- هوشمندانه خرج کنید.

 

چرا پس انداز کردن به تنهایی، نمی‌تواند شما را پولدار کند؟

همانطور که می‌دانید، پس‌انداز کردن به‌تنهایی کافی نیست. این‌ که هر ماه بخشی از درآمد خود را در حساب‌های بانکی ذخیره کنید به هیچ وجه شما را پولدار نخواهد کرد. نرخ بهره‌ بانکی نیز همیشه از نرخ تورم عقب‌ تر است. به همین دلیل در درجه اول برای کسب سود، باید سرمایه ‌گذاری را یاد بگیرید و سعی کنید در هر شرایطی بهترین فرصتها را پیدا کنید و روی آنها سرمایه گذاری کنید.

 

 هرکس با توجه به شرایط و تحلیل‌های خود، روشی را برای این کار در نظر می‌گیرد. برخی به خرید سکه، طلا و دلار رو می‌آورند و برخی نیز روی ملک و مسکن سرمایه‌گذاری می‌کنند. برخی مردم نیز روی خرید خودرو سرمایه گذاری می‌کنند به این امید که بعدا بتوانند با قیمتی بالاتر آن را بفروشند.

 

بورس نیز یک بستر پرسود اما به شدت پر ریسک برای پس ‌انداز و سرمایه‌گذاری پول است که این روزها مردم با آن بیشتر آشنا شده‌اند و متاسفانه اکثر آنها بخش قابل توجهی از سرمایه خود را از دست داده‌اند.

 

چگونه پول خود را پس انداز کنیم تا پولدار شویم؟

بهترین روش برای سرمایه گذاری چیست؟

ضرب المثل‌های قدیمی وجود دارند از جمله ((می‌خوای زمین نخوری، زمین بخر)) یا ((روی چیزی سرمایه گذاری کن که دزد بتواند روی آن راه برود، اما نتواند آن را ببرد))

 

از گذشته خرید زمین و ملک جزو بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری بوده است. خرید ملک هم اکنون نیز جزو امن ترین و سود آور ترین روش‌های سرمایه گذاری است. اگر بدانید که چه زمانی و در کجا باید نسبت به خرید ملک اقدام کنید، هیچ بازاری سود آورتر از بازار ملک نیست. (مقاله بهترین زمان برای خرید ملک را بخوانید، همچنین پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری ملک به سایت آکادمی شزوما مراجعه کنید. اگر هنوز برای خود خانه نخریده‌اید حتما مقاله پول خرید خانه را از کجا بیارم را مطالعه کنید.)

 

اما شاید سوالی الان در ذهن شما شکل گرفته باشد که برای خرید خانه و زمین نیاز است پول زیادی پرداخت کرد. مگر با مبالغ کم نیز می‌توان روی ملک سرمایه گذاری کرد؟

 

پاسخ به این سوال مثبت است.

 

چگونه پول خود را پس انداز کنیم تا پولدار شویم؟

سرمایه‌گذاری با پول کم در بخش مسکن

یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری با پول کم، پیش خرید آپارتمان اشاره کرد. هرچند امروزه حداقل سرمایه موردنیاز برای خرید مسکن به‌ویژه در شهرهای بزرگ مانند تهران افزایش چشمگیری داشته است، درصورتی‌که بتوانید با توجه به سرمایه خود آپارتمان مسکونی یا تجاری – اداری پیش خرید کنید بسیار سود خواهید کرد. (در پیش خرید باید حتما از افراد مطمئن خرید کنید و حتما از یک مشاور با تجربه بخواهید که شما را راهنمایی کند. یکی از پروژه‌هایی که آینده بسیار روشنی از نظر سرمایه گذاری دارد و تقریبا با هر مبلغی می‌توانید در آن سرمایه گذاری کنید، پروژه تجاری اداری هوم آفیس منطقه 22 تهران است))

 

راهکار دیگری که وجود دارد این است که زمین مناسب در نواحی رو به توسعه شهرها خریداری نمایید. شاید شنیده باشید که فردی سالها قبل با چند میلیون تومان در نواحی اطراف شهر یک قطعه زمین خریده است، اما الان همان زمین ارزش چندین میلیاردی پیدا کرده است.

 

معمولا قیمت زمین در اطرف شهر بسیار پایین است و شما می‌توانید با مبالغی کم نسبت به خرید این زمین‌ها اقدام کنید. (دقت کنید که هر زمینی برای سرمایه گذاری مناسب نیست، موقعیت زمین و مسیر توسعه شهر بسیار مهم است. اگر بدون تجربه و بدون دریافت مشاوره از افراد آگاه نسبت به خرید زمین اقدام کنید، پول خود را دور ریخته‌اید.)

 

این گزینه نیز برای سرمایه‌گذاری مناسب خواهد بود. سرمایه گذاری در ملک نسبت به سرمایه گذاری در بورس و طلا ریسک بسیار کمتری دارد. با توجه به ریسک کم و سودآوری زیاد سرمایه گذاری در ملک، پیشنهاد می کنیم که همواره به دنبال تبدیل پول نقد خود به ملک باشید.

 

نیاز به دریافت مشاوره رایگان برای سرمایه گذاری دارید؟

کافی است که همین حالا با شماره تلفن 02146148753 – 09203021284 تماس بگیرید. کارشناسان شزوما آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

آکادمی آموزشی و سرمایه‌گذاری شزوما با 22 سال تجربه مفید به سرمایه‌گذاران و مشاورین املاک کمک می‌کند تا سود و درآمدشان را بصورت امن و سریع رشد بدهند. کار اصلی ما یافتن امن‌ترین و پرسودترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملکی و حمایت‌های حقوقی از سرمایه‌گذاران است.

 

چگونه پول خود را پس انداز کنیم تا پولدار شویم؟

محمد رضا شایگان کیست؟

محمدرضا شایگان، موسس و مدیر آکادمی شـزوما

نویسنده کتاب «آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما» پرفروش‌ترین کتاب املاک (چاپ پنجم)

دارای مدرک DBA دیجیتال مارکتینگ در حوزه املاک

بیش ۲۲ سال مشاوره حقوقی و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات

مدرس دانشگاه و عضو هیئت تحریریه نشریات و سایت‌های اینترنتی صنعت ساختمان

خالق فرمول‌های امنک، رخنک و الزامک برای امنیت سرمایه‌گذاری در املاک

متخصص سرمایه‌گذاری‌های پر سود در املاک

موسس و مدیر سایت شـزومـا، سایت تخصصی آموزش مشاوران و سرمایه‌گذاران املاک

سخنران همایش استراتژی‌های فروش اینترنتی ملک همراه سخنرانان معروف ایران و جهان

طراح و مدرس هفت دوره جامع آموزشی پرفروش املاک

مهمان برنامه مستند یک یاور به عنوان کارآفرین و سرمایه‌‌گذار موفق املاک

سخنران بیش از یکصد همایش مطرح در شهرهای مختلف ایران

مشاور بیش از ۳۰۰۰ سرمایه‌گذار جهت برندهای معتبر ساختمانی داخلی و خارجی مثل: آتی ساز (همراه اول)، توسعه ابنیه همت (فرزانگان و لکسون)، برما گستر همت غرب (اسپرلوس) توسعه مسکن همت (رومنس)، مسکن‌سازان حکمت توانا (هوم‌آفیس بیسموت)، و برج‌های پارسیا، برج‌های پارلمان، مجتمع پارسیان، برج‌های برلیان، مروارید و آپارتمان‌های لوکس سزار، سفیر، ریور سایت، سایپروس کانستراکشن و …

جدیدترین مطالب سایت