کادو طلا ولنتاین

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کادو طلا ولنتاین

کادو برای ولنتاین چی بخرم ؟ هدیه ولنتاین برای دختر (پسر) ؟ کادو خاص برای ولنتاین و…

این ها پرسش هایی هست که این روز ها به آن فکر میکنیم. جست و جو های طولانی مدت در بازار و اینترنت ممکن است شما را هم سر در گم کرده باشد. البته که ایده برای خرید هدیه ولنتاین زیاد است؛ اما اینجا میخواهیم درباره یک هدیه، که هر خانمی عاشق آن است صحبت کنیم.

 

طلا ! شاید تجربه کرده باشید که هیچ هدیه به اندازه جواهرات آن هم از نوع طلا خانم ها را خوشحال و ذوق زده نمیکند. طلا اعتماد به نفس آن ها را بالا میبرد و احساس زیبایی بیشتری خواهند کرد.

 

اگر به دنبال این هستید که به همسر یا دوست خود در روز ولنتاین هدیه رمانتیک و فراموش نشدنی بدهید؛ طلا سفارشی بهترین انتخاب است. برخلاف گل و دیگر کادو های رایج برای ولنتاین، طلاجات بادوام هستند و هر زمان که آن شخص از طلا استفاده کند؛ به یاد شما می افتد. این نکته مهم ترین عاملی است که خرید طلا را به بهترین ایده برای هدیه ولنتاین تبدیل میکند.

 

در ادامه به انواع کادو طلا ولنتاین  برای دختر و پسر و مزایای سفارش ساخت طلا می پردازیم.

 

کادو طلا ولنتاین برای خانم ها

پلاک طلا بی نهایت (اینفینیتی)

پلاک طلا  طرح بی نهایت، ساده، جذاب و رمانتیک است. گردنبند طلا بی نهایت نماد عشق جاودانه و تعهد شما نسبت به یار است. میتوانید اسم خود و عشق زندگیتان را نیز در همین قالب داشته باشید.

 

گردنبند طلا قلب

طرح قلب پر استفاده ترین طرح از دنیای طلا و زیورآلات می باشد. پلاک طلا قلب نیز مانند بی نهایت، نماد عشق و اهمیت کسی که دوستش دارید برای شماست. با آویز طلا قلب، قلب یار را بدست بیاورید.

کادو طلا ولنتاین

پلاک طلا نماد ماه تولد

نماد ماه تولد برای بسیاری هدیه ای پر معناست. ترکیب طلا و نماد های ماه تولد ایده جذابی برای کادو ولنتاین هستند به خصوص اگر با سنگ های نماد هر ماه ترکیب شوند. این پلاک ها میتوانند در قالب دستبند طلا یا گردنبند طلا مورد استفاده قرار بگیرند.

 

کادو طلا ولنتاین

دستبند طلا و سنگ دخترانه

دستبند طلا و زنجیر، طلا و ریسه ابریشمی و  یا طلا و سنگ نیز از مدل های جدید و پرطرفدار دستبند طلا زنانه بین خانم های جوان می باشد. میتوانید پلاک اسم، تاریخ، طرح و هر چیز دیگری را برای ترکیب با انواع سنگ های نیمه قیمتی و قیمتی برای ساخته شدن سفارش بدهید.

کادو طلا ولنتاین

گوشواره طلا

گوشواره طلا اسم یا طرح نیز ایده جذابی برای هدیه طلا ولنتاین هستند. در سفارش ساخت طلا میتوانید جزئیاتی مانند طرح، میخی یا عصایی بودن، اندازه و… را تعیین کنید و دقیقا چیزی را بخرید که میدانید مطلابق با سلیقه شخص مورد نظر است.

کادو طلا ولنتاین

پلاک طلا شعر

پلاک، گوشواره یا دستبند طلا شعر از کادوهای جدید و خاص ولنتاین هستند. به این صورت که میتوانید متن، شعر و یا جمله ای خاص را که برای شما و همسرتان معنی خاص و عمیقی دارد را تبدیل به طلا کنید.

 

کادو طلا ولنتاین

انگشتر طلا زنانه

انگشتر طلا اسم یا طرح، ترند جدیدی می باشد که از طریق سفارش ساخت طلا میتوانید جزئیاتی مانند قیمت، گرم، طرح، پهنا و… را تعیین کنید.

 

کادو طلا ولنتاین

کادو طلا ولنتاین برای آقایان

 

دستبند چرم و طلا

هیچ چیز مانند یک دستبند طلا مردانه استایل یک آقا را شیک نمی کند. دستبند طلا به خصوص در ترکیب با انواع چرم طبیعی بهترین چیزی است که میتوانید برای مرد زندگیتان بخرید. مزیت مهم این دسته این است که میتوان آن را هم با تیپ اسپرت و هم با تیپ رسمی پوشید. طرح کات که در ادامه مشاهده خواهید کرد (عکس اول سمت راست) یکی از محبوب ترین انواع جدید دستبند چرم و طلا بوده و نمای جذابی دارد.

کادو طلا ولنتاین

گیره کراوات طلا

گیره کراوات یک اکسسوری طلا کاربردی و زیبا برای تیپ های رسمی و نیمه رسمی است . گیره کراوات طلا میتواند حالت کلاسیک و یا طرح دار باشد مانند گیره کراوات طرح فروهر. میتوانید اسم کامل یا سِمًت فرد را برای حک شدن روی آن سفارش دهید. گیره کراوات طلا هم برای مرد های جوان و هم برای میانسالان مناسب است.

 

دکمه سر دست طلا، سنجاق سینه طلا، جاسوئیچی طلا

کمتر مردی در اکسسوری های خود دکمه سر دست طلا یا سنجاق سینه طلا دارد. این اکسسوری های طلا میتواند اسم، طرح دلخواه، امضا و یا حتی لوگو شرکت باشد.

کادو طلا ولنتاین

پلاک طلا مردانه

برای خرید پلاک طلا مردانه سعی کنید طرحی را بخرید که میدانید برای او معنی داشته باشد و یا مرتبط با ویژگی های شخصیتی او باشد. میتوانید طرح مورد نظرتان را برای ساخته شدن به برند های معتبر و صاحب نام سفارش دهید. روش دیگر این است که گردنبند طلا اسم را برای ساخته شدن سفارش دهید. برای این کار هم حتما دقت کنید که برند مورد نظر قبل از ساخت حداقل چندین طرح مختلف از اسم مورد نظر برای شما طراحی کند تا با محدودیت مواجه نشوید. پلاک طلا اسم یا طرح با سنگ اونیکس سیاه از بهترین هدیه های طلا ولنتاین برای آقایان می باشد.

کادو طلا ولنتاین

خرید هدیه ولنتاین طلا از برند طلای زرین

طلای زرین سازنده طلا سفارشی، از برند های خوشنام و معتبر ساخت سفارشی طلا است که تمامی موارد ذکر شده در بالا را برای شما در حدود 2 تا 3 روز کاری میسازد. این برند اولین گروهی است که توانست طلاجات دارای طرح اسم و شعر را به ترند یا فرهنگی در جامعه تبدیل کند. مجموعه طلای زرین در راستای جلب رضایت مشتریان طرح های زیادی متناسب با روز عشاق را در اختیار سفارش دهندگان عزیز قرار میدهد. تعدد و تنوع طراحی و همچنین کیفیت بالا از ویژگی های اصلی این برند می باشد.

 

آدرس وب سایت گروه طلای زرین

https://zaringold.com

جدیدترین مطالب سایت