کتاب زبان اصلی از کجا بخریم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کتاب زبان اصلی از کجا بخریم؟

یافتن و خرید کتاب زبان اصلی اورجینال یکی از کارهای زمان‌بر برای خوانندگان و علاقه‌مندان به آن است، زیرا برخی از توزیع‌کنندگان بدون در نظر گرفتن و رعایت کردن قانون کپی رایت، اقدام به چاپ تیراژ بالایی از این کتاب‌ها نموده و آنها را روانۀ بازار می‌کنند. سپس با توجه به قیمت تمام‌شدۀ کتاب‌ها، آنها را با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی به فروش می‌رسانند. اگر این‌گونه کتاب‌ها را خریداری نمایید، علاوه‌بر نقض حقوق نویسنده و ناشر، نسخۀ بی‌کیفیتی از کتاب در اختیار شما قرار می‌گیرد که هر هزینه‌ای برای آن زیاد است و خواندن آن چنگی به دل نمی‌زند.

 

کتاب زبان اصلی و حفظ کپی رایت

ممکن است نسخۀ PDF یا ePUB کتاب‌های زبان اصلی را در برخی از سایت‌ها بیابید که بدون داشتن درگاه بانکی یا با قیمت پایین آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اکثر قریب به اتفاق این سایت‌ها در حال نقض کردن حق کپی‌رایت هستند و کار آن‌ها غیرقانونی محسوب شده و می‌تواند منجر به پیگیرد قانونی برای آنها شود.

 

نکتۀ دیگری که در مورد بسیاری از خوانندگان کتاب‌های زبان اصلی صادق است، علاقۀ آن‌ها به تورق، خط کشیدن زیر جملات و یادداشت معانی فارسی کلمات در صفحه‌های کتاب است که در نسخه چاپی قابل انجام است. همچنین برای برخی از بزرگسالان، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به خرید رمان، داشتن کلکسیونی از کتاب‌های چاپی مهم و لذت‌بخش است. معمولا مجموعه کتاب‌های داستانی، مانگا و کمیک و برخی از کتاب‌های علمی و دایره‌المعارف در قفسۀ کتاب‌های این افراد دیده می‌شود.

 

دسترسی به کتاب زبان اصلی در ایران

اگر از طرفداران خرید آنلاین کتاب هستید، احتمالا می‌دانید که با توجه به تحریم‌های گسترده علیه کشورمان، خرید کتاب زبان اصلی از سایت‌های خارجی بسیار دشوار است. برای این کار داشتن یک حساب ارزی بین‌المللی و مستر کارت یا ویزا کارت الزامی بوده و برای ارسال آن توسط این سایت‌ها نیز باید هزینۀ بسیاری بپردازید.

 

کتاب زبان اصلی از کجا بخریم؟

در سایت بوکلند تعداد زیادی از کتاب‌های زبان اصلی اورجینال موجود است که به راحتی می‌توانید آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای خرید کتاب زبان اصلی کافیست به سایت بوکلند بروید و سفارش خود را ثبت کنید. البته کتاب‌های زبان اصلی به کتاب‌های آموزشی زبانِ انگلیسی، آلمانی، فرانسه و… محدود نمی‌شوند. یکی از پرطرفدارترین موضوعات کتاب‌های زبان اصلی، کتاب‌های داستانی هستند. با خواندن داستان‌ها به زبان اصلی، پیرنگ و ذات درونی داستان‌ها که نویسنده آن را با زبان اصلی به نگارش درآورده، احساس درونی نویسنده و فضاسازی او از زمان و مکان به بهترین شکل به شما انتقال خواهد یافت. در بوکلند شما به تمام این دسته‌بندی‌ها دسترسی خواهید داشت.

 

لذت خواندن کتاب به زبان اصلی

نکتۀ دیگری که باید به آن اشاره کرد، اشکالات ترجمه و ویراستاری برخی از کتاب‌هایی است که از زبان اصلی به فارسی برگردانده می‌شوند. این مسئله به‌خصوص در مورد کتاب‌های علمی، دایره‌المعارف و هرگونه کتاب غیرداستانی بیشتر نمود پیدا می‌کند و حائز اهمیت بیشتری است.

 

خوانندگان حرفه‌ای که به این موضوع اهمیت می‌دهند، معمولا چند ترجمه از یک کتاب را مطالعه می‌کنند تا لذت خواندن نزدیک‌ترین ترجمه به متن اصلی را تجربه کنند. افرادی که به زبان‌های خارجی تسلط دارند می‌توانند با خواندن نسخۀ اورجینال کتاب‌های زبان اصلی، این لذت را چند برابر کنند و به فحوای اصلی کلام نویسنده پی ببرند.

 

کتاب زبان اصلی از کجا بخریم؟

برای خرید آنلاین کتاب‌ های زبان اصلی خارجی می‌توانید با مراجعه به سایت بوکلند انواع کتاب‌های اورجینالِ زبان اصلی از دسته‌بندی‌های متنوع را انتخاب کرده و به‌راحتی سفارش دهید. این کتاب‌ها در دسته‌های داستانی و غیرداستانی شامل: دایره‌المعارف‌ها، کتاب‌های آموزشیِ موسیقی، ورزشی، آشپزی، علمی و … ، کتاب‌های موفقیت و خودیاری، زندگی‌نامه، مانگا و کمیک، کتاب‌های اجتماعی و فلسفی برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

جدیدترین مطالب سایت