کدام دستبند طلا برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کدام دستبند طلا برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست به دلیل افزایش زیبایی استایل، در دهه‌های اخیر موردتوجه عده بسیاری قرار گرفته است. درگذشته زیورآلات طلا تنوع چندانی نداشته و به همین دلیل انتخاب آن‌ها پیچیده به نظر نمی‌رسید.

 

 در دنیای امروز با تغییر نگرش در صنعت مد، شاهد تنوع چشمگیری در زیورآلات هستیم؛ این تنوع یعنی انتخاب اکسسوری‌ طلا نیازمند دانش بوده و نمی‌توان یک نوع را همه افراد استفاده کنند. به همین سبب در ادامه اطلاعات موردنیاز برای انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست را توضیح خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

 

تشخیص رنگ پوست برای انتخاب دستبند طلا

 

طلا فقط به رنگ طلایی نیست!

شاید برای شما هم پیش آمده که یک دستبند طلا  (https://parasteh.com/category/bracelet) را پشت ویترین دیده و به نظرتان زیبا آمده باشد؛ اما وقتی آن را امتحان می‌کنید دیگر از آن زیبایی خاص خبری نیست. بی‌شک آن قطعه طلا زیباست ولی چون با رنگ پوستتان هماهنگی لازم را ندارد، شیک دیده نمی‌شود.

برای داشتن انتخابی درست ابتدا باید با انواع رنگ طلا آشنا شوید. در طراحی‌های مدرن شاهد رنگ‌ها و تناژهای متنوعی از طلا هستیم؛ به عبارتی، داستان صرفاً به رنگ طلایی معروف ختم نمی‌شود. معروف‌ترین رنگ‌های طلا عبارت‌اند از:

 

طلای زرد

طلای زرد معروف‌ترین رنگ طلا بوده که از ایام قدیم به این رنگ وجود دارد. این تناژ در گذشته محبوبیت بسیاری داشته و امروزه نیز در دنیای مد طرفداران خاص خود را دارد. میزان زردی این رنگ با عیار طلای مورداستفاده تغییر می‌کند.

 

طلای سفید

ترکیبی از طلا با یک فلز سفیدرنگ، طلای سفید را می‌سازد. این رنگ از دهه ۳۰ میلادی طرفداران زیادی پیدا کرده که اغلب در بین جوانان محبوب است. این رنگ از طلا کاملاً با نقره متمایز بوده و زیبایی طلای سفید قابل قیاس با آن نیست.

 

طلای رز گلد

محبوب‌ترین و جدیدترین رنگ طلا که در دنیای مد جایگاه خاصی پیدا کرده، طلای رز گلد است. همچنین این رنگ انتخاب طراحان بسیاری است چرا که حس گرما و تجمل‌گرایی را القا می‌کند. از طرفی دیگر هماهنگی طلای رز گلد با اکثر لباس‌ها، سبب استفاده بیشتر آن شده است.

رنگ‌های دیگری از طلا مثل طلای سیاه یا طلای سبز نیز وجود دارند که به‌عنوان رنگ‌های خاص در این صنعت شناخته می‌شوند و شاید به گستردگی بقیه رنگ‌ها دیده نشوند.  حال که رنگ‌های طلا را مرور کردیم برای انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست باید تنوع رنگ‌ها و تناژ پوست را نیز بشناسیم.

 

کدام دستبند طلا برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

یک دستبند طلای ساده برای استفاده روزمره

 

انواع رنگ پوست افراد

رنگ پوست انسان به مقدار و تغییرات سه عنصر ملانین (رنگ قهوه‌ای)، کاروتن (رنگ زرد)، هموگلوبین (رنگ قرمز) بستگی دارد. مقدار این سه عنصر با عواملی چون ژنتیک، تغذیه و آب‌وهوا در انسان‌ها تغییر می‌کند.

تنالیته رنگی پوست از بسیار روشن و سفید شروع می‌شود، در میانه به پوست گندمی و سبزه می‌رسد و با رنگ پوست تیره تمام می‌شود. در کشور ما باتوجه‌به تنوع مناطق جغرافیایی شاهد تنوع در رنگ پوست افراد هستیم. حال باید بدانیم که چگونه می‌توان رنگ پوست خودمان را به درستی تشخیص و بهترین دستبند طلا را انتخاب کنیم.

 

تشخیص رنگ پوست

تناژ رنگ پوست به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شود. تناژ پوست با مقدار زردی، قرمزی و سفیدی ایجاد می‌شود. سه روش برای تشخیص رنگ و تناژ پوست وجود دارد و تنها به کمی دقت و توجه نیاز دارد.

 

کدام دستبند طلا برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست

۱. رنگ رگ

یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای تشخیص رنگ پوست، مشاهده رنگ رگ‌های مچ دست است. در این روش باید رنگ رگ دست را تشخیص دهید که فرمول بسیار ساده‌ای دارد:

رنگ رگ بنفش و آبی، تناژ پوست سرد را نشان می‌دهد.

رنگ رگ سبز، تناژ گرم را معرفی می‌کند

رنگی بین آبی، بنفش و سبز، معرف تناژ خنثی است.

 

۲. واکنش به آفتاب

در این روش با استفاده از تجربه و مشاهده واکنش پوست افراد نسبت به آفتاب یا برنزه شدن می‌توان رنگ پوست را  تشخیص داد؛ زیرا میزان رنگ‌دانه‌های پوست در این بخش تعیین‌کننده است. البته استفاده از این روش به‌تنهایی توصیه نشده و باید به‌عنوان راه مکمل آن را استفاده کنید.

اغلب افراد با پوست روشن و سفید که تناژ سردی دارند، نمی‌توانند روند برنزه شدن را طی کنند و یا با قرارگرفتن در تابش نور آفتاب در مدت زمان کوتاهی دچار آفتاب‌سوختگی و قرمزی پوست می‌شوند. در مقابل افرادی که در برابر تابش نور خورشید به‌خوبی برنزه می‌شوند و رنگ پوستشان تغییر می‌کند، دارای تناژ گرم هستند.

 

۳. کاغذ سفید

اگر یک کاغذ سفید را در نور مناسبی کنار پوست قرار دهید، تن رنگی پوست بیشتر خود را نشان می‌دهد و قابل تشخیص است. اگر کنار سفیدی کاغذ پوست به زردی مایل شد تناژ آن گرم است، اگر رنگ صورتی یا قرمزی نمایان شد تناژ سرد بوده و مشاهده رنگی نزدیک به کاغذ یا خاکستری تناژ خنثی را نشان می‌دهد.

انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست

 

کدام رنگ دستبند طلا برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

برای انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست باید به هماهنگی این دو مورد توجه کنید؛ همچنین برخی از افراد به اشتباه برای جلوه بیشتر، جواهرات تضاد را استفاده می‌کنند که در اغلب مواقع جلوه خوبی ندارد.

برای پوست‌هایی با تناژ سرد طلای سفید یا موارد مشابه انتخاب خوبی بوده و در مقابل طلای زرد و رز گلد برای پوست‌هایی با تناژ گرم نتیجه مطلوبی خواهد داشت. افراد با رنگ پوست خنثی می‌توانند تمامی رنگ‌های طلا را انتخاب کنند. البته در میان رنگ‌های طلا، رز گلد انتخابی است که  برای همه رنگ‌های پوست می‌تواند مناسب و زیبا باشد.

 

بهترین دستبند طلا را برای خود انتخاب کنید!

در این مقاله تمامی اطلاعات موردنیاز جهت انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست توضیح داده شد. همان‌طور که متوجه شدید، در این موضوع مهم‌ترین مورد رنگ طلا بوده و بنابراین باید از بین طلاهای بسیاری دستبند مدنظرتان را انتخاب کنید. یکی از فروشگاه‌های آنلاین که تنوع بی‌نظیری از دستبند طلا را برای مشتریان خود در نظر گرفته، گالری پرسته است.

 

این مجموعه علاوه بر محصولات بسیار، مزایای دیگری اعم از گارانتی همیشگی، تعویض ۹۰ روزه و عودت یک هفته‌ای نیز دارد تا مشتریان تجربه‌ای عالی از خرید خود داشته باشند؛ بنابراین اگر مایل به خرید دستبند طلا هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت پرسته زده و دستبندهای این مجموعه را بررسی کنید.

جدیدترین مطالب سایت