کد تولز ابزار های رایگان وبلاگ و سایت | ابزارهای های ساده رایگان برای وبلاگ

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کد تولز ابزار های رایگان وبلاگ و سایت | ابزارهای های ساده رایگان برای وبلاگ

امروز قصد داریم وب سایت کدتولز codetools.ir که یک سایت ارائه خدمات ابزار وبلاگ نویسی و سایت است را معرفی کنیم.

 

وبلاگ نویسی یکی از کارهای رایج این روزهای بشر است شما برای فروش و یا بازدید بیشتر سایت باید وبلاگ نویسی را از همین حالا شروع کنید تا بیشتر دیده شوید در کدتولز به تمامی نیازهای یک وبلاگ نویس توجه شده و برای آن ابزاری حرفه ای مانند:اوقات شرعی,فید خوان,جدول لیگ برتر, پرینت,رتبه الکسا و سایر ابزار های کاربردی بر اساس سلیقه وبلاگ نویس تعریف شده است.

 

انواع ابزارهای های پیشرفته و ساده رایگان برای وبلاگ و سایت شما در کد تولز موجود است.

 

اما بریم سراغ معرفی بخش های سایت کدتولز که عبارت است از :

 

آرشیو فیلم و سریال ایرانی

فیلم و سریال های ایرانی همیشه جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی دارد لیستی از بهترین و جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی را می توانید در بخش دانلود فیلم ایرانی و سریال های ایرانی دانلود کنید.

 

ورزشی

دنیای ورزش همیشه محبوب و پرهوادار بوده پس اگر اهل ورزش باشید یا اخبار ورزشی را به صورت روزانه پیگیر باشید حتما دوست دارید اخبار رئال مادرید و نتایج زنده فوتبال تیم مورد علاقه خود را روزانه و همزمان با تیم های دیگر دنبال کنید.معمولا  در بخش زنده نتایج “نتایج زنده فوتبال جهان “نتایج زنده والیبال”  “نتایج لیگ برتر”  “نتایج زنده فوتسال” از همه پرطرفدارتر هستند.

 

تعبیر خواب

علایق و آرزوهای ناخودآگاه ما معمولا در خواب پدیدار می شوند علم تعبیر خواب بسیار شگقت انگیز و جالب است علمی که وهبی یا خدادی است سعی کریم تمامی خواب های رایج را منتشر کنیم شما می توانید تعابیر خوابهایتان را توسط عالمان غربی و شرقی در بخش  تعبیر خواب مشاهده کنید.

 

پروفایل

در این بخش نیز می توانید عکس پروفایل های زیبا و جدید دخترانه و پسرانه را برای پیام رسان ها و یا پیج های خود در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید تمامی عکس ها با اندازه استاندارد شبکه های اجتماعی در انواع موضوعات رایج مناسبتی,دخترانه,پسرانه,غمگین و شاد ارائه شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت