کولر گازی 12000 گری یا کولر گازی 12000 اجنرال

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کولر گازی 12000 گری یا کولر گازی 12000 اجنرال

با گسترش تکنولوژی، میل به تهیه لوازم تأمین کننده آسایش و راحتی بیشتر در اغلب مردم جهان، افزایش یافت. یکی از این ابزار فراهم کننده راحتی بیشتر، لوازم خنک کننده‌ی محیط مثل کولر‌ها یا به طور کلی محصولات برودتی هستند.

کولرها انواع مختلفی از گازی، پنجره‌ای و آبی را شامل می‌شوند اما امروزه نوع پیشرفته‌تر یعنی کولرهای اسپیلت که علاوه بر کیفیت افزون بر سایر مدل‌ها، مصرف انرژی کمتری هم دارند، بیش از سایر انواع همه گیر شده و در سبد خرید ابزار و لوازم انتخابی خانواده‌ها، صاحبین کسب و کار و ….. قرار گرفته‌اند.

 

از این رو افراد دائما با پرسش‌هایی از قبیل برای تهیه کولر از چه برندی، از کجا و با چه ویژگی‌هایی اقدام کنم؟ روبرو هستند. عوامل زیادی در خرید کولر گازی نقش دارند که عبارتند از:

 

سبک و مدل کولر گازی از قبیل ایستاده، پنجره‌ای یا اسپیلت

زیبایی ظاهری پنل نصب شونده در محیط داخلی

انتخاب ظرفیت مناسب که با لفظ هزار معرفی می‌شود

نوع کمپرسور تعبیه شده در ساختار کولر گازی

وجود یا عدم وجود اینورتر

تعداد کولرهای مورد نیاز جهت تامین نیاز مکان

سطح انرژی تولیدی و مصرفی

برند تولید کننده‌ی کولر گازی و …..

که در این بین دو گزینه زیر بیش از سایر گزینه‌ها مورد توجه واقع می‌شوند.

ظرفیت دستگاه

برند تولید کننده کولر گازی

 

کولرهای گازی به اصطلاح در ظرفیت‌های مختلفی مثل کولر گازی ۱۲۰۰۰ و ….. تولید می‌شوند‌. اهمیت ظرفیت کولرگازی در آنجا مشخص می‌شود که اگر ظرفیت کولر خریداری شده کمتر از میزان نیاز محیط باشد، کولر گازی دچار عدم کارآیی کافی جهت خنک کردن محل مورد نظر می‌شود. از طرف دیگر اگر ظرفیت کولر، بیش از حد مورد نیاز باشد، علاوه بر مصرف بیهوده انرژی برق، اجباری جهت زود به زود خاموش و روشن کردن کولر گازی نیز به وجود می‌آید.

 

این امر نه تنها موجب سلب آسایش و ناراحتی می‌شود، بلکه بر سلامت و ماندگاری دستگاه مذکور تاثیر منفی خواهد داشت. به طور مثال کولر گازی ۱۲۰۰۰ با مکان‌هایی به متراژ کمتر از ۲۰ متر یا بیش از ۵۰ متر به اندازه کافی تناسب ندارد. البته عوامل دیگری از جمله میزان رفت و آمدها، ارتفاع سقف، مدت زمان استفاده از کولر، تعداد نفرات مستقر در مکان نصب و ….. علاوه بر متراژ در انتخاب ظرفیت مناسب نقش دارند.

 

پیش‌تر ذکر گردید، از دیگر عوامل بسیار موثر یا شاید مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ کولرنیو، مارک یا برند شرکت تولید و عرضه کننده آن است. در بین مارک‌هایی که توسط فروشندگان کولر گازی ۱۲۰۰۰ به مشتریان عرضه می‌شود، دو شرکت تولید کننده این محصولات، در بین سایر برندها، بسیار محبوب و شناخته شده‌ هستند. شرکت تولید و عرضه کننده کولرگازی ۱۲۰۰۰ گری و اجنرال، برندهای ذکر شده در سطر قبلی هستند.

 

کولر گازی 12000 گری یا کولر گازی 12000 اجنرال

شرکت تولیدی کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری

شرکت گری که در چین تاسیس شد و فعالیت خود را  از ابتدا با تولید و عرضه لوازم برودتی آغاز کرد، به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و پای خود را به دسته بندی محصولات محبوب و اشباع کننده بازار، باز کرد و به رقیب قدرتمندی در برابر سایر برندهای این حوزه مبدل گشت. در ساختار انواع کولرهای گازی گری از جمله کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری، سه نوع موتور اسکرول، روتاری و در برخی مواقع پیستونی استفاده می‌شود.

 

هر سه سبک موتور نام برده شده از پرقدرت‌ترین موتورهای موجود در بازار موتورهای قابل استفاده در ساختار کولرهای گازی هستند. کولرهای گازی تولید شده توسط کمپانی بزرگ گری به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارند، با استفاده از گاز مبرد R410A و R22 بهترین کارآیی را که می‌توان در استفاده از این گازها عرضه کرد را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورند.

 

به طور کلی اگر چه محصولات این برند، از کیفیت بسیار خوبی برخودارند و در رقابت با اغلب برندهای موجود در بازار، صدر نشین جدول خواهند بود، در مقابل محصولات برند دیگری که پیش‌تر به آن اشاره کردیم یعنی برند اجنرال از کیفیت و کارآیی کمتری برخوردار است.

 

این امر بدان معنا نیست که کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری و دیگر محصولات این کمپانی، از کیفیت لازم برخوردار نیست. همان‌گونه که ذکر شد، کیفیت این محصولات از بسیاری از محصولات مشابه، بالاتر است اما در برابر برند اجنرال در رتبه دوم قرار خواهند گرفت.

 

حال مزیتی که برند گری بر اجنرال دارد، تنوع محصولاتش است. برخلاف برند اجنرال، برند گری برای خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰، قابلیت دارا بودن اینورتر را نیز ارائه می‌کند. کولرهای گازی اینورتر دار در سراسر جهان از محبوبیت و متقاضیان زیادی برخوردارند، چرا که این محصولات از محصولات مشابه خود، چیزی در حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد کمتر انرژی مصرف می‌کنند.

 

نکته دیگری که درباره محصولات این شرکت از جمله کولر گازی ۱۲۰۰۰ تولید شده توسط این برند، حائز اهمیت است، محل ساخت و مونتاژ قطعات و در نهایت کالای خروجی است. قطعات محصولات شرکت گری به سفارش ایالات متحده آمریکا و همچنین در کارخانه‌های آمریکا تولید می‌شوند و سپس جهت مونتاژ و ساخت کامل، کالای خروجی به شکل متداول، به کشور چین برده می‌شوند.

 

شرکت تولیدی کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال

آوازه محصولات برودتی تولید شده توسط کمپانی اجنرال به گونه‌ای در سراسر جهان پیچیده است که کمتر کسی است تا با این برند محبوب و کارآ آشنایی نداشته باشد. این شرکت از معدود کمپانی‌هایی است که تولید محصولات خود از قبیل کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال و …. را تنها با کیفیت بالا انجام می‌دهد. این کیفیت بالا به گونه‌ای است که این محصولات در کشورهای بسیار گرم خاورمیانه همچون عربستان و هند نیز کاربرد داشته و مورد استفاده تعداد زیادی از خریداران قرار می‌گیرند.

 

رقم پرتاب باد بالای قیمت خرید کولرهای گازی اجنرال کولرنیو که توسط بهترین نوع گازهای مبرد یعنی R410A و R22 که مشترک با محصولات شرکت گری است، تولید شده است که کارآیی این محصولات در خنک کردن محیط را بالاتر می‌برد. دو نوع موتور قدرتمند که به نوعی بهترین موتورهای قابل استفاده در کولر گازی هستند، یعنی موتور پیستونی و موتور اسکرول در ساختار محصولات این برند تعبیه شده‌اند و در نتیجه قدرتی بالاتر از حد مدنظر به این دستگاه‌های برودتی می‌بخشند.

قطعات سازنده‌ی این محصولات محبوب علی‌الخصوص موتور دستگاه، در کشور پرآوازه در زمینه تولید محصولات قدرتمند و باکیفیت یعنی ژاپن ساخته می‌شوند و در کشور تایلند مونتاژ و به بهره‌برداری می‌رساند. اگرچه پیش‌تر ذکر شد که کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال و دیگر محصولات این کمپانی سری اینورتر دار ندارند اما به علت کیفیت بالای حاصله از عملکرد، این محصولات همچنان صدرنشین جدول رقابتی با سایر برندهای موجود در بازار هستند و از این جهت قیمت بالاتری نسبت به سایر برندهای مشابه دارند.

 

کولر گازی 12000 گری یا کولر گازی 12000 اجنرال

اگر قصد خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ دارید و با توجه به توضیحات فوق، تصمیم خود را جهت انتخاب برند سازنده محصول مورد نظر گرفته‌‌اید، لازم است به فروشگاهی با تضمین کیفیت محصول ارائه شده مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما برای این امر، فروشگاه  کولر نیو است.

 

فروشگاه و وبسایت عرضه و فروش کولر گازی‌های کولرنیو coolernew.com ، با در اختیار داشتن کادری مجرب و مشاورین زبده آماده ارائه محصولات عضو مجموعه‌ی منتخب مقاله کولر گازی سامسونگ، گری، جنرال و سایر محصولات موجود در بازار می‌باشد.

 

هر کولر گازی خریداری شده از مجموعه کولرنیو دارای پنج سال ضمانت بوده و همراه با دفترچه گارانتی خدمت خریداران عزیز ارسال می‌شود. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به ارسال رایگان و بدون هیچ هزینه‌‌ی همه محصولات خریداری شده به صورت مستقیم از فروشگاه اصلی در بانه اشاره داشت. با توجه به خدمات ارائه شده می‌توان دریافت مشتریان عزیز جهت داشتن خریدی امن و راحت می‌توانند به مجموعه کولر نیو مراجعه کنند.

جدیدترین مطالب سایت