کیفیت بالا و قیمت مناسب، رمز موفقیت میزبان پلاست!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کیفیت بالا و قیمت مناسب، رمز موفقیت میزبان پلاست!

یکی از دغدغه‌های تمام افراد در هنگام مسافرت، پیک نیک، مهمانی، دورهمی و….، تمیز کردن سفره است! زیرا پاک کردن و نظافت سفره از جمله کارهایی است که هیچکس علاقه‌ای به انجام دادنش ندارد! با تولید سفره یکبار مصرف، دغدغه تمیز کردن سفره مرتفع شد ولی دغدغه جدیدی به‌وجود آمد! زیرا برخی از تولیدکنندگان لوازم یکبار مصرف، برای کاهش هزینه تولید، از مواد اولیه بی‌کیفیت و غیر بهداشتی استفاده می‌کنند. بنابراین نمی‌توان به هر برند و محصولی اعتماد کرد.

 

برای خرید سفره یکبار مصرف به چه نکاتی دقت کنیم؟

اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، ظاهر و بوی محصول است. به بیان دیگر، محصولات یکبار مصرفی که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بهداشتی و استاندارد ساخته می‌شوند بوی نامطبوعی ندارند اما محصولاتی که از مواد نامرغوب و غیراستاندارد تولید می‌شوند، بوی زننده‌ای از خود ساطع می‌کنند که بسیار آزاردهنده است. بوی نامطبوع این محصولات بی‌کیفیت، ناشی از حرارت دادن مواد اولیه نامرغوب است که به اصطلاح، بازیافتی هستند. به همین علت، از لحاظ ظاهری نیز تفاوت‌هایی با محصولات درجه یک دارند.

 

دومین نکته‌ای که باید قبل از خرید سفره یکبار مصرف رعایت شود، برند محصول است. زیرا تولید کنندگان فراوانی در حوزه ظروف یکبار مصرف فعالیت دارند و بدون شک، کیفیت محصولات آنها متفاوت است. بنابراین بهتر است محصول برند‌هایی را خریداری کنید که سابقه طولانی‌تری را در

 

حوزه تولید لوازم یکبار مصرف دارند. به‌عنوان مثال، برند میزبان پلاست بیش از ۱۵ سال است که اقدام به تولید سفره‌های یکبار مصرف با طرح‌ها و اشکال متنوع می‌کند. به همین خاطر یک برند

 

مورد اطمینان است و کیفیت بالای محصولات تولیدی این برند باعث شده بتواند در بازار رقابت باقی بماند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب، رمز موفقیت میزبان پلاست!

سفرههای پلاستیکی میزبان پلاست، با طراحهای متنوع و جذاب، رضایت خریداران را جلب کردهاند.

موضوع دیگری که در خرید سفره یکبار مصرف مورد توجه است، تنوع طرح و رنگ‌بندی جذاب در تولید لوازم یکبار مصرف است. رنگ‌های شاد و طرح‌های جدید، از اولویت‌های مهم محصولات برند میزبان پلاست به‌شمار می‌رود زیرا احترام به سلیقه‌های متفاوت افراد باعث شده فروش تمام محصولات این برند، روند رو به رشدی داشته باشند. مهر کنترل کیفی، علامت استاندارد، نشان‌های تاییدیه وزارت بهداشت، آزمایش‌های مستمر کیفی از سوی ناظران متخصص و… نیز

 

عوامل دیگری هستند که باعث برتری محصولات تولیدی برندهای معتبر، نسبت به محصولات متفرقه و بی‌نام و نشان شده است.

 

محصولات پرفروش میزبان پلاست

گرچه محصولات برند میزبان محدود به تولید سفره یکبار مصرف نیست و اقلام دیگری همچون کیسه زباله بند دار، کیسه زباله رول در سایزهای مختلف، انواع کیسه فریزر و غیره نیز در این مجموعه تولید می‌شود اما در این مقاله فقط به سفره‌های یکبار مصرف تولیدی این برند اشاره می‌کنیم. سفرههایی که بهسبب قیمت مناسب و کیفیت چاپ بالا، فروش خوبی دارند و سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص دادهاند.

 

سفره یکبار مصرف طرح خاتون: طرح استفاده شده در این سفره، برگرفته از صورت بانویی است که در نقاشی‌های ملی ایران باستان دیده می‌شود. جنس این سفره تماما از پلاستیک است به همین خاطر بسیار سبک و ارزان قیمت است. رنگ به‌کار رفته در طراحی و نقش این سفره، کیفیت بالایی دارد و به سبب ضخامت بالای چاپ از سفره جدا نمی‌شود.

 

سفره پلاستیکی طرح ایموجی: یکی از موارد استفاده از سفره‌های یکبار مصرف، جشن تولدهاست. بنابراین طرح و نقش سفره نباید رسمی باشد یا از رنگ‌های تیره‌ای همچون مشکی، سرمه ای و… استفاده نشود. سفره یکبار مصرف طرح استیکر میزبان، با زمینه سفید و ایموجی‌های قرمز و آبی رنگ، یک طرح فوق‌العاده برای جشن‌ها و تولدها به‌شمار می‌رود، بهخصوص برای استفاده در دورهمی هایی که بچه‌ها یا نوجوانان در آن حضور دارند! ایموجی‌های استفاده شده در این سفره، از برچسب و استیکرهای محبوب میان کودکان و نوجوانان است.

 

سفره با طرح توپ توپی: این سفره نیز تماماً از پلاستیک ساخته شده تا مقاومت بالایی در برابر مایعات و غذا داشته باشد. بنابراین دیگر نگران ریختن غذا، آب، نوشابه، دوغ و غیره نباشید زیرا هیچ ماده‌ای از این سفره عبور نمی‌کند! طرح این سفره یکبار مصرف متناسب با مهمانی‌ها و دورهمی های خانوادگی است. رنگ‌های به‌کار رفته در این سفره نیز مانند دیگر محصولات میزبان پلاست، از مواد استاندارد و درجه یک است و هیچ آسیبی به مواد غذایی و بدن انسان وارد نمی‌آورد.

 

کیفیت بالا و قیمت مناسب، رمز موفقیت میزبان پلاست!

سفره الوان برند میزبان، گرچه فاقد طرح و نقش است اما به سبب رنگهای شاد، مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

 

سفره الوان: زمینه این سفره‌ها رنگی است و هیچ طرح و نقشی ندارند. البته تمام محصولات این دسته دارای رنگ‌های چشم نواز و شادی همچون زرد، آبی، صورتی، نارنجی، قرمز و… هستند. به علت ضخامت بالای سفره الوان برند میزبان پلاست، می‌توانید از این محصول در کابینت‌ها به عنوان روکش داخلی استفاده کنید. رنگ‌های به‌کار رفته در تولید سفره‌های الوان، ساختاری مناسب

 

 

با پوست و بدن دارند بنابراین با استفاده از سفره یکبار مصرف میزبان، دچار حساسیت و آلرژی پوستی نمی‌شوید. علاوه بر این، احتمال مسمومیت غذایی در استفاده از سفره‌های برند میزبان صفر است. به همین خاطر، تماس مواد غذایی با رنگ و طرح سفره، هیچ‌گونه مسمومیتی را به‌وجود نمی‌آورد.

 

دلایل موفقیت میزبان پلاست

اولین و مهمترین دلیلی که توانسته برند میزبان پلاس را در چرخه رقابت حفظ کند و موفقیت‌ آن را تضمین کند، حفظ کیفیت به همراه قیمت مناسب محصولات تولیدی این برند است و عاملی که توانسته تناسب میان کیفیت و قیمت را حفظ کند، استفاده از تجهیزات به‌روز است. به همین خاطر دور ریز مواد خام و اولیه به حداقل کاهش یافته است و تولید محصولات ناقص و غیرقابل استفاده در خط تولید، به صفر رسیده است. بنابراین، هزینه‌های اضافه و حاشیه‌ای در تولید سفره یکبار مصرف، به‌دلیل دستگاه‌ها و ماشین آلات به‌روز، حذف شده و این موضوع، نهایتاً به کاهش قیمت محصولات این برند منجر شده است.

 

در نهایت، می‌توان برند میزبان پلاس را یک برند معتبر و مطرح برشمرد که با استفاده از نیروی کار متخصص و ماشین آلات جدید، توانسته نام خود را در میان برندهای معتبر حوزه تولید سفره و ظروف یکبار مصرف نگه دارد و به سبب نوآوری در طرح و نقش و احترام به سلیقه مشتریان، فروش رو به رشدی را در بازار وسایل یکبار مصرف کسب کند. این موفقیت و فروش بالا به خاطر دقت به موضوعات ریز و درشتی است که از آن جمله می‌توان به استفاده از مواد اولیه درجه یک، نظارت مستمر بر چرخه تولید، جذب نیروی متخصص، شناسایی سلیقه بازار هدف و حتی اهمیت به بسته‌بندی محصولات و…. اشاره کرد‌. حاشیه سود اندک نیز توانسته فروش بالایی را برای این

 

برند به ارمغان بیاورد. به همین خاطر، بازار سفره یکبار مصرف ارزان قیمت نیز در دستان برند میزبان است! تمام آنچه را که برشمردیم باعث شده محصولات با کیفیت از برند میزبان پلاست راهی بازار شود.

جدیدترین مطالب سایت