گوسفند زنده و روش های تهیه آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
گوسفند زنده و روش های تهیه آن

گوسفند زنده و خرید آن :

خرید گوسفند زنده یکی از کار های نسبتا دشوار و همچنین پر چالش می باشد. در انتخاب گوسفند زنده باید نکات و عوامل مختلف و متنوعی را مد نظر قرار داد. گوسفند های زنده نا مرغوب ممکن است انتقال دهنده بسیاری از بیماری ها باشند، در نتیجه باید در انتخاب آن ها دقت نظر بالایی به خرج داد.

 

گوسفند زنده و استفاده از آن :

گوسفند زنده موارد مصرف مختلف و متنوعی دارد که می توان به قربانی کردن آن، عقیقه کردن گوسفند زنده برای نوزادان، ادا نذر، تامین تغذیه روزانه و ….. اشاره کرد. برای انجام هر کدام از موارد نامبرده باید احکام مربوط به آن رعایت شود. قربانی کردن گوسفند زنده و همچنین عقیقه کردن آن یکی از سنت های دیرینه و همچنین رایج می باشد که توسط مسلمانان و همچنین مردم ایران انجام می شود. قربانی کردن گوسفند اغلب توسط حاجیان در روز عید قربان انجام می شود و عقیقه برای نوزادان هفت روزه جهت دفع بلا انجام می شود.

 

گوسفند زنده و تهیه آن به روش های مختلف :

گوسفند زنده را می توان به روش های مختلف خریداری کرد که می توان به روش های حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. مراکز مختلفی در سطح کشور وجود دارند که به فروش گوسفند زنده به صورت آنلاین اقدام کرده اند. یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه فروش و خرید گوسفند زنده، مرکز دام کالا می باشد. مرکز نامبرده شرایط منحصر به فردی را برای مشتریان فراهم کرده است که علاوه بر جلب رضایت مشتریان، توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی این مرکز و مزیت های خرید از آن و …. بپردازیم.

گوسفند زنده و روش های تهیه آن

خرید گوسفندان زنده

 

سایت منحصر به فرد دام کالا و مزیت های  آن :

همان طور که گفته شد این مرکز مزیت های زیادی دارد که سبب تمایز آن از دیگر سایت های خرید و فروش گوسفند به صورت زنده شده است که می توان به نحوه خرید آن، به روز بودن سایت آن، اطلاعات موجود در سایت، قیمت مناسب محصولات، ارسال رایگان سفارش، ارسال قصاب به صورت رایگان، پرورش و پرواربندی گوسفند ها توسط خود مرکز و ….. اشاره کرد. به عبارت دیگر :

 

یکی از مزیت های خرید گوسفند زنده از این سایت، قیمت بسیار مناسب گوسفند ها می باشد. در حقیقت این سایت در سال 1398 به فروش غیر حضوری گوسفند زنده اقدام کرد. این مرکز در کنار دامپروری به فروش آنلاین پرداخته است به همین دلیل با حذف واسطه به فروش گوسفند اقدام کرده است که در قیمت نهایی محصول به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

 

استفاده از سایت دام کالا بسیار راحت می باشد، در نتیجه به راحتی می توان برای خرید محصول مورد نظر اقدام کرد.

 

سایت نامبرده به صورت مرتب به روز رسانی می شود و اطلاعات مربوط به هر محصول به صورت مرتب به روز خواهد شد.

 

مشتریان عزیز قبل از ثبت سفارش می توانند از قیمت و ویژگی های محصولات مطلع شوند و سپس برای ثبت سفارش اقدام کنند. برای ثبت سفارش بعد از انتخاب محصول باید زمان تحویل و آدرس را به درستی وارد کنید. سپس هزینه را پرداخت کنید.

 

ارسال رایگان سفارش به همراه قصاب از دیگر مزیت های سایت دام کالا به حساب می آید. در حقیقت این سایت علاوه بر ارسال رایگان سفارش ها، قصاب ماهر و با تجربه را به محل مورد نظر ارسال می کند تا ذبح گوسفند را انجام دهد. ناگفته نماند که ذبح گوسفند توسط قصاب ارسال شده کاملا رایگان می باشد.

 

گوسفند های موجود در این سایت توسط مرکز دام کالا پرورش و پرواربندی می شوند، در نتیجه در صورت بروز هر گونه مشکل می توان به مرکز اطلاع داد.

 

این سایت قادر است در انجام کار های نیک با مشتریان عزیز همکاری کند. به عبارت دیگر مشتریان می توانند آدرس دقیق موسسات خیریه و همچنین آسایشگاه مورد نظر را ثبت کنند تا مرکز دام کالا محصول خریداری شده را به صورت رایگان به مقصد ارسال کند. ناگفته نماند که بعد از تحویل از طریق پیامک و تماس مطلع خواهید شد.

 

گوسفندان موجود در سایت دام کالا ارگانیک می باشند :

توجه کنید که ارگانیک بودن گوسفند های پرورش یافته توسط این مرکز یکی از مهم ترین وجه تمایز آن ها از دیگر گوسفند های زنده می باشد. گوسفند های پرورش یافته توسط این مرکز در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود و تغذیه آن ها عاری از هر نوع هورمون و آنتی بیوتیک است. تغذیه آن ها سالم بوده که ارگانیک بودن گوسفند و گوشت آن ها را در پی دارد. ناگفته نماند که گوسفند های موجود در این سایت توسط دامپزشکان ماهر و با تجربه به صورت مداوم و همچنین مرتب معاینه می شوند و در صورت بروز مشکل به رفع آن ها اقدام می شود. یکی از عواملی که در شناسایی بیماری و مشکل گوسفند ها تاثیر گذار است، وزن آن ها می باشد، به همین دلیل مرتب وزن گیری می شوند.

 

سایت دام کالا مطمئن ترین مرکز خرید گوسفند زنده :

سایت دام کالا مطمئن ترین مرکز خرید و فروش گوسفند زنده می باشد. علاوه بر قیمت بسیار مناسب محصولات، کیفیت بی نظیری دارد. مشتریان می توانند از قابلیت های این سایت بهره مند شوند.

خرید گوسفندان زنده

جدیدترین مطالب سایت