۷ اپلیکیشن برتر بانکداری دنیا در سال ۲۰۲۱

مجموعه : رپورتاژ آگهی
۷ اپلیکیشن برتر بانکداری دنیا در سال ۲۰۲۱

زندگی پر از انتخاب‌های دشوارِ و یکی از اون‌ها در حوزه امور مالی، انتخاب مناسب‌ترین بانک برای افتتاح حسابِ. اصلا برای انتخاب بهترین بانک به چه نکته‌هایی باید توجه کنیم؟ تنوع حساب‌ها؟ سود پرداختی؟

 

خدمات اینترنتی؟ مسلما انتخاب بهترین بانک، به نیاز و خواست شما از بانکتون بستگی داره. ما در این نوشته به‌سراغ ۷ اپلیکیشن برتر بانکداری دنیا رفتیم تا درباره اپ‌های استاندارد بانکی بیشتر بدونیم، و بفهمیم از اپ بانکداری خوب، چه انتظاراتی باید داشته باشیم.

 

1.  اپلیکیشن بانکداری الی

الی (Ally)، بانک پیشرویی در خدمات اینترنتی محسوب می‌شه. این بانک سال ۲۰۰۹ در ایالات متحده افتتاح شد و از این نظر، جزو بانک‌های تازه‌تأسیس به حساب میاد. اپ اندروید الی بیش از یک‌میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و ۳٫۷ امتیاز از ۵ امتیاز ممکن رو از کاربرها گرفته.

 

مهم‌ترین مزایای اپ الی این‌ها هستن:

این اپ قابلیتی داره مبنی بر اینکه می‌تونید بخش‌های مختلفی برای حساب پس‌اندازتون تعریف کنید؛ برای مثال زیرمجموعه‌های «روز مبادا» یا «پس‌انداز برای سفر» داشته باشید.

قابلیت دیگه‌ای با عنوان «پس‌انداز غافل‌گیرکننده» هم داره که دخل و خرجتون رو برآورد کرده و تا هفته‌ای سه‌بار، مبالغ اضافه بر خرجتون رو به‌صورت خودکار به حساب پس‌انداز واریز می‌کنه.

این اپ پشتیبانی شبانه‌روزی از طریق تلفن و چت آنلاین هم داره.

 

2.  اپلیکیشن بانکداری بی‌بی‌اندتی

بی‌بی‌اندتی (BB&T) هم بیش از یک‌میلیون نصب از گوگل‌پلی داشته و امتیاز ۴٫۶ رو از کاربرها دریافت کرده. بی‌بی‌اندتی که اخیرا به تروئست بانک (Truist Bank) تغییر نام داده، در ایالات متحده واقع شده و ریشه‌های تأسیس اون به سال ۱۸۷۲ برمی‌گرده!

مهم‌ترین مزایای اپ تروئست بانک این‌ها هستن:

در فهرست «بهترین اپ‌های بانکی از نظر رضایت مشتری» سال ۲۰۲۰ رتبه اول رو به دست آورد.

در این اپ می‌تونید بدون نیاز به ورود، وضعیت حسابتون رو بررسی کنید.

با این اپ می‌تونید چک به حساب بخوابونید.

 

3. اپلیکیشن بانکداری بترمنت

بترمنت (Betterment) سال ۲۰۰۸ در آمریکا افتتاح شد. اپ بانکداری نسخه اندروید این مؤسسه بزرگ مالی، بیشتر از۵۰۰هزار بار از گوگل‌پلی دانلود شده و رضایت کاربرهاش هم عدد ۴٫۵ از ۵ رو نشان می‌ده.

از مزایای این اپ می‌شه به این موارد اشاره کرد:

همه امکانات بانکی، از قبیل انواع حساب‌ها و قابلیت کارت به کارت داره.

با این اپ هم می‌شه چک‌ها رو به حساب خوابوند.

این اپ هم قابلیتی داره که حساب جاری شما رو بررسی کرده و اگه پول اضافی بر مبنای دخل و خرجتون داشته باشید، اون رو به حساب پس‌انداز اضافه می‌کنه.

4. اپلیکیشن بانکداری کپیتال وان

کپیتال وان (Capital One) هشتمین بانک بزرگ ایالات متحده است و سال ۱۹۸۸ راه‌اندازی شد. اپ اندرویدی این بانک، بیشتر از ۱۰میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴٫۷ از ۵ امتیاز ممکن رو از کاربرها گرفته. جالب بدونید این بانک در سه کشور آمریکا، کانادا و بریتانیا، روی‌هم حدود ۱۰۰۰ شعبه داره.

از مهم‌ترین مزایای اپ کپیتال وان، میشه به این موارد اشاره کرد:

برای تراکنش‌های بین‌المللی کارمزدی دریافت نمی‌کنه.

امکان کارت به کارت بسیار آسان و کاربرپسندی داره.

با این اپ هم می‌شه چک‌ها رو به حساب خوابوند.

 

5.اپلیکیشن بانکداری چارلز شواب

چارلز شواب (Charles Schwab) سال ۱۹۷۱ در ایالات متحده راه‌اندازی شد. اپ بانکداری این ابرشرکت مالی بیش از یک‌میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۳٫۱ رو از کاربرها گرفته.

مهم‌ترین مزایای اپ بانکداری چارلز شواب این‌ها هستن:

همه امکانات بانکی، از قبیل انواع حساب‌ها و قابلیت کارت به کارت داره.

با این اپ هم می‌شه چک‌ها رو به حساب خوابوند.

 

6.اپلیکیشن بانکداری چیس

بانک چیس (Chase) سال ۱۷۹۹ راه‌اندازی شده و سال ۲۰۰۰ هم بعد از حدود دو قرن فعالیت، با جی‌پی‌ مورگان اند کو (J.P. Morgan & Co.) ادغام شد. اپ بانکداری چیس بیش از ۱۰میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز ۴٫۴ رو هم از کاربرها گرفته.

مزایای اپ بانکداری چیس این‌ها هستن:

می‌تونید همه حساب‌های بانکی خودتون، سرمایه‌گذاری‌ها و حتی کارت‌های اعتباری رو در همین اپ و یک‌جا مدیریت کنید.

با امکاناتی که این اپ در نظر گرفته، کارت به کارت خیلی راحتِ.

می‌تونید انتقال خودکار مبالغ بیشتر از خرج رو به بخش‌های مختلف حساب پس‌انداز فعال کنید.

 

7. اپلیکیشن بانکداری چایم

چایم (Chime) سال ۲۰۱۳ افتتاح شده و تازه‌تأسیس‌ترین بانک این فهرست محسوب میشه. البته چایم در همین مدت کوتاه، تونسته طرف‌دارای زیادی برای خودش به دست بیاره. اپ اندرویدی این بانک بیشتر از ۵میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز ۴٫۶ رو هم از کاربرها گرفته.

این‌ها هم مهم‌ترین مزایای اپ چایم هستن:

تو این اپ می‌تونید چک‌ها رو دو روز زودتر از موعد دریافت کنید!

با استفاده از اپ چایم میشه پول نقد هم واریز کرد که قابلیت منحصربه‌فردی محسوب میشه.

با این اپ می‌تونید چک‌ها رو به حساب بخوابونید.

 

این مطلب رو خوندید. حالا بگید شما چه انتظاری از اپلیکیشن‌های حوزه مالی و بانکداری دارید؟ به نظرتون اپلیکیشن‌های ایرانی هم قابلیت‌های اپ‌های خارجی رو دارن؟ برای شما چه امکاناتی در اپ بانکی مهم‌تر هستن؟ اکثرا تراکنش‌های روزانه مثل خرید بسته اینترنت نامحدود همراه اول و … ، کارت به کارت از مبدا بانک‌های مختلف مثل بانک رفاه، ملی، کشاورزی و … رو با کدوم اپلیکیشن بیشتر انجام می‌دید ؟

جدیدترین مطالب سایت