ماشین کیا سراتو جدید 2018 (+عکس)

ماشین کیا سراتو جدید 2018 (+عکس)

رونمایی از خودروی کیا سراتو 2018

نمایشگاه دیترویت ایالات امریکا مکان خوبی برای معرفی خودرو های آسیایی در بازار بزرگ خودروی ایالات امریکا محسوب میشود، از این رو کیا از این فرصت استفاده کرده و سومین نسل از سراتوهای خود رابه دنیای اتومبیل معرفی کرد.

 

خودروی سراتوهای جدید که آمریکایی‌ها آنرا فورته می نامند، تغییرات زیادی را از خود نشان می دهند. تغییراتی که با سلیقه امروزی طرفداران سدان‌ها تطابق بیشتری دارد.

ماشین کیا سراتو جدید 2018 (+عکس)

این خودروها با الهام از استینگر ساخته شده‌اند. ماشین تا حدی اسپورت ودر عین حال عضلانی است اما کابین اتومبیل شکل سنتی‌تر خودرا حفظ کرده است.

 

به گزارش تالاب بخش انتهایی، جلو پنجره و چراغ‌ها در سراتوهای جدید کمی نسبت به استینگر در موقعیت بالاتری قرار گرفته‌اند. کاپوت کشیده‌تر شده ودر محفظه بار کوتاه‌تر بنظر می رسد. بالاتر بودن بخش انتهایی ماشین باعث می شود تا نمای کلی یک استیشن یا اسپورت‌بک در سراتوی جدید دیده شود.

ماشین کیا سراتو جدید 2018 (+عکس)

تغییرات اتومبیل باعث می شود تا سراتوهای جدید تشریفاتی و گرانتر از قبل بنظر برسند. چراغ‌هاي عقب اتومبیل با یک رشته باریک به یک دیگر وصل شده‌اند. گزینه‌اي که بیش از هر چیز سراتو را در نمای عقب به استینگر شبیه می‌سازد.

ماشین کیا سراتو جدید 2018 (+عکس)

یک صفحه نمایش بزرگ 8 اینچی در فضای داخلی بر روی داشبورد قرار دارد همچنین کیفیت فضای داخلی اتومبیل نیز افزایش یافته است.

کیا ادعا می کند سراتوهای جدید فضای بار بسیار خوبی را در کلاس خود ارائه میکنند. از طرفی ابعاد اتومبیل نیز در مقایسه با نسل قبل گسترش یافته و سرنشینان با فضای بیشتری روبرو هستند.

ماشین کیا سراتو جدید 2018 (+عکس)

نمایی از داخل – عقب کیا سراتو 2018

 

ماشین قدرت خودرا از یک موتور 2 لیتری با قدرت 147 اسب‌ بخار خواهد گرفت و با یک سامانه انتقال قدرت cvt هماهنگ است.کیا اعلام کرده سامانه انتقال قدرت دراین اتومبیل مورد بازبینی قرار گرفته تا لذت بیشتری از رانندگی به راننده انتقال یابد.

ماشین کیا سراتو جدید 2018 (+عکس)

خودروی کیا سراتو 2018

 

کیا این نسل جدید از سراتو رابه سامانه پوشش نقاط کور،سامانه نگه‌دارنده بین خطوط، سامانه هشداردهنده خروحج از بین خطوط، هشدار دهنده‌هاي برخورد از جلو و بازرسی کروز مجهز کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت