تعبیر خواب آراستن | تعبیر خواب آراستن مکان | تعبیر خواب قبر یا تابوت

مجموعه : تعبیر خواب
تعبیر خواب آراستن | تعبیر خواب آراستن مکان | تعبیر خواب قبر یا تابوت

انواع تعبیر خواب آراستن در خواب را در این جا بخوانید.

 

تعبیر خواب آراستن | تعبیر خواب آراستن مکان | تعبیر خواب قبر یا تابوت

 

تعبير خواب آراستن به روايت آنلی بیتون

اگر خواب ببینید برای جشن جایی رابا گلهای رنگارنگ می آرایید، نشانه تغییرات و فراز و نشیب هاي‌ مطلوب و خوشایند در زندگی است. اگر فردی جوان چنین خوابی ببیند ، دلالت بر تفریحات دسته جمعی و مطالعه پر ثمر دارد.

اگر خواب ببینید قبر یا تابوتی با گلهای سفید آراسته شده است ، نشانه آن است که از زندگی خود لذت بسیار خواهید برد و به اهداف مورد علاقه خود دست خواهید یافت.

اگر در خواب دیدى که مکانى را بسیار آراسته کرده‌اید و یا در حال آراستن آن جا هستید، نشانگر آن است که شما فراز و نشیب هاى مطلوب و خوشحال کنندهاى در زندگى خود خواهید داشت. اما اگر فرد جوانى چنین خوابى را ببیند، دلیل بر آن دارد که یک گردش دسته جمعى و بسیار شادى را در پیش خواهد داشت.

 


 

تعبیر خواب آراستن قبر یا تابوت

بیتون می گوید: اگر خواب ببینید قبر یا تابوتی با گلهای سفید آراسته شده است ، نشانه آن است که از زندگی خود لذت بسیار خواهید برد و به اهداف مورد علاقه خود دست خواهید یافت.
 

تعبیر خواب آراستن مکان

آنلی بیتون می گوید: اگر بیننده خواب ببیند که با گلهای زیبا و رنگ‌هاي‌ مختلف مکانی را برای جشن می‌آراید نشان از این است که تغییرات خوشایندی در زندگی در انتظار اوست. اگر بیننده خواب شخص جوانی باشد نشانگر تفریح دسته جمعی، بسیار مفرح و مطالعه فراوان است.
تعبیر خواب های واقعی و جذاب در سایت تالاب بخوانید.
 
گروه سرگرمی تالاب
جدیدترین مطالب سایت