چجوری در هنگام ارور شماره وارد تلگرام بشیم ؟

مجموعه : تلگرام
چجوری در هنگام ارور شماره وارد تلگرام بشیم ؟

ارور تلگرام در هنگام شماره وارد کردن 

 

ارور دادن در هنگام دادن شماره در تلگرام مبتواند برخی اوقات سخت باشد در ادامه می توانید تالاب را دنبال نمایید .

 

چجوری در هنگام ارور شماره وارد تلگرام بشیم ؟

تلگرام و پیام too many attempts please try again later

 

اگر شما هم تلگرام خودرا حذف کردید و یا میخوایین وارد بشین و برای ورود مجدد به اکانت خود با مشکل ورود به تلگرام و پیام too many attempts please try again later روبه‌رو شدید باید ابتدا بدانید که معنی معنی too many attempts … چیست؟

 

این پیغام میگه که شما بیش از حد سعی کردید و لطفا در دوران دیگری تلاش کنید. عاملی که باعث میشود این پیام را دریافت کنید ورود مجدد بعد از دی اکتیو کردن اکانت کاربری شما هست که تلگرام اصلا از این موضوع خوشش نمیاد و سعی کنید بیش از سه اقدام به حذف کلی تلگرام خود نکنید که اگرچه در اون صورت فلود می شوید و مقدور هست دیگر نتوانید با اون خط فعالسازی کنید.

 

یکیدیگر از عوامل این پیغام اینه که دریک مدت کوتاهی هی از تلگرام بیاین بیرون و مجدد وارد بشین یا بین دستگاهای گوناگون هی ورود و خارج شدن کنید «آیفون و اندروید و کامپیوتر» و یا این که کدی که براتون ارسال شده را دو سه بار اشتباه بزنید که اینکار هم باعث میشه از چند ساعت تا چند روز نتوانی به حساب خود وارد شوید، ولی جای نلگرانی نیست چون که بعد مدت دوران مقداری این خطا رفع میشود.

 

به نوعی این پیغام برای افزایش امنیت کاربران هم درنظر گرفته شده هست چون اگر کسی سعی کند به حساب شما وارد شود و بعد از چند باز امتحان با این اخطار روبه‌رو میشود و شانس ورود به اکانت شما را از دست می دهد.

 

تنها را مشکل ورود به تلگرام این مشکل اینه که یه مدت صبر کنید و از امتحان مکرر بپرهیزید و بگذارید مثلا ۱۲ یا ۲۴ ساعت بگذرد و بعد مجددا تلاش کنید. همینطور باید بدانید مشکل too many attempts ,please try again later با حذف اکانت و عوض کردن دستگاه حل نمی‌شود و بازم تاکید می کنم اگر با این Error برخورد کردید یکمی صبر کنید و هی تلاش نکنید که بدتر شود.

 

جدیدترین مطالب سایت