روش برنامه ریزی برای یک سفر طولانی

روش برنامه ریزی برای یک سفر طولانی

نحوه ی برنامه ریزی برای یک سفر طولانی

برای داشتن مسافرتی با لذت  و نیز پر هیجان باید برنامه اي دقیق داشت این شیوهی برنامه ریزی کردن را در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم تور گردشگری گر در مورد مکان و زمان سفر انعطاف پذیر باشید، قطعا می‌توانید به معاملات بهتری دست یابید

 

به گزارش تالاب:شاید سفر به دور جهان، رویای هر شخصی باشد اما حتما با خود فکر می‌کنید که یک دانش آموز، کارگر و یا یک بازنشسته چگونه میتواند به این سفر بروید. باید بدانید که هر چیزی امکانپذیر هست. برای این که بدانید چگونه، نکات زیر را بخوانید:

1. برنامه ریزی برای ذخیره پول داشته باشید
اگر در مورد مکان و زمان سفر انعطاف پذیر باشید، قطعا میتوانید به معاملات بهتری دست یابید. حتی می‌توانید از پروازهای لحظه آخری و همینطور رزرو آنلاین هتل همراه با تخفیف بهره مند شوید. باید هر ریال را پس انداز کنید.

2. سبک بار سفر کنید
باید یاد بگیرید که چگونه وسایل موجود در چمدان و یا کوله پشتی را کاهش داده و در کنار آن نیازی هم نباشد که هر ثانیه وسیله اي بخرید. اگر وسایلتان کم باشد دیگر برای اقامت، رفت و آمد و هزینه حمل و اضافه بار دچار مشکل نخواهید شد. همینطور میتوانید با کمپینگ و سفر به شیوه هیچهایک ها هزینه ها را کاهش دهید.

 روش برنامه ریزی برای یک سفر طولانی

هنگام سفر رفتن باید یاد بگیرید که چگونه وسایل موجود در چمدان و یا کوله پشتی را کاهش دهید

 
3. از بودجه خارج نشوید
اگر هر چند سال یک بار به سفر می‌روید، مفید هست که در هتل مفید اقامت داشته باشید، برترین پرواز را گزینه کنید و یا در برترین رستوران غذا بخورید اما دیگر باید قید مسافرت در آینده ي نزدیک و یا به آنسوی جهان را بزنید. خوردن غذای محلی، اقامت در خوابگاه و همینطور بهرهگیری از پروازهای لحظه آخری، امکان سفر زودتر و کسب تجربه ي اکثر را برای شما امکانپذیر می‌کند.

4. حواستان به خودتان باشد
اگر چندان در سفر هستید و یا به جایی سفر می‌کنید که خطر ابتلا به مریضی، گزش توسط مالاریا، جنگ و … را در پیش دارید، حتما خود را بیمه ي جامع کنید تا در امان باشید. هزینه ي هاي درمان و پزشکی در هرجای جهان، سنگین و چندان هست و دردسرهای خاص خودش را دارد.

نکته: اگر در طول سال،بیشترین زمان را در سفر هستید، حتما از بیمه ي سالانه بهرهگیری کنید. هم هزینه ي کمتری دارد و همدیگر خیالتان راحت هست.

 

جدیدترین مطالب سایت