افزایش میل جنسی با روش های ساده + افزایش میل جنسی مرد

افزایش میل جنسی با روش های ساده + افزایش میل جنسی مرد

افزایش میل جنسی با روش های ساده

یکی از مشکلات قایان و خانم ها مشکل کاهش میل جنسی میباشد که عوامل مختلفی باعث این مورد می شود . با افزایش میل جنسی رابطه گرم تری را در زندگی زناشویی تجربه کنید.

 

چرا در رابطه جنسی سرد میشویم ؟

برخی از موارد مانند دلهره، استرس و اضطراب، تغییرات خلقی و نگرانی‌ هاي‌ روزمره یکی از زوجین یا حتی هر دوی انها می تواند منجر به شکل گیری اختلالات جنسی، نارضایتی جنسی و فقدان تجربه لذت‌بخش جنسی و کیفیت رابطه جنسی شود. بیان مسائل و روابط جنسی همیشه در کشور یک تابو بوده و کمتر به مشکلات مربوط به ان پرداخته شده است.

 

گهگاه هم اگر اشاره‌اي به این موضوع و آموزش‌هاي‌ لازم درخصوص مسائل جنسی قبل و بعد از ازدواج از سوی رسانه‌هاي‌ دولتی و کارشناسان شده، به دلایل مختلف جسته و گریخته بوده است. درسال‌هاي‌ اخیر هم صرفا به واسطه تاکید بر افزایش جمعیت، صحبت درخصوص مسائل جنسی کمی بازتر شده ولی با این شرایط،

 

مجله تالاب : محدودیت‌ها کاملا برداشته نشده و کمتر به آموزش‌هاي‌ لازم دراین مورد پرداخته میشود. طبیعی است در شرایطی که جامعه تشنه شنیدن اطلاعاتی درباره مسائل و آموزش‌هاي‌ جنسی است، شبکه‌هاي‌ مجازی فضایی باشند برای گسترش انواع و اقسام اطلاعات و شایعات، که متاسفانه درصد انتشار مطالب غیر علمی بیشتر بوده

 

و با این حال این اطلاعات غلط از سوی افراد پذیرفته میشود. این درحالی است که آمار رسمی قضایی نشان می دهد، عمده مشکلات مربوط به طلاق، به مسائل جنسی و اختلالات ان بازمی‌گردد. وقتی هم که مسئولی درباره مشکلاتی چون افزایش ایدز، مشکلات روابط جنسی قبل از ازدواج و خارج از چهارچوب خانواده و…

 

صحبت می کند، این موضوع بهانه‌اي می شود تا افراد در فضاهای اجتماعی مجازی به نظرات خود درباره رابطه جنسی بپردازند و با استناد به صحبت‌هاي‌ گفته‌شده، اطلاعات و توصیه‌هاي‌ غیر علمی و غیرمنطقی خودرا هم بسط دهند. یکی از این توصیه‌ها هم، افزایش تعداد دفعات روابط جنسی به دلایل مختلف است.

 

افزایش میل جنسی با روش های ساده + افزایش میل جنسی مرد

افزایش میل جنسی مرد

 

مثلاً به زوجین عصبی که تحت‌تاثیر استرس هستند، توصیه میشود برای التیام شرایط، روابط زناشویی خودرا افزایش دهند. این که چنین توصیه‌اي تا چه حد میتواند در کاهش استرس زوجین نقش داشته باشد، موضوعی است که پزشک حامد محمدی‌کنگرانی، روانپزشک و مشاور خانواده و عضو كمیته رسانه و كمیته آموزش انجمن

 

روان‌پزشكان به ان اشاره می کند.اهمیت کیفیت روابط جنسی و عوامل تاثیرگذار بر ان اگر چه رابطه جنسی یکی از ارکان مهم بین زن و مرد است، ولی نباید فراموش کرد که افراط و تفریط در ان میتواند باعث بروز اختلالات روانی – جنسی و همچنین مشکلات زناشویی و روابط بین‌فردی شود. برخلاف تصور عام،

 

دریک رابطه جنسی موفق، تعداد دفعات رابطه مهم نیست، بلکه کیفیت و میزان لذت بردن و رسیدن به آرامش و رضایت طرفین در ان اهمیت دارد. نبود آموزش درخصوص مسائل جنسی، بزرگ‌ترین آسیب در ازدواج است و برنامه‌ریزان باید با آموزش و ترویج فرهنگ، درصدد اصلاح نگاه تابو و پنهانکارانه به این موضوع باشند.

 

درواقع عدم تطابق بین نیازهای جنسی و تعداد دفعات برقراری رابطه، مهم ترین عامل موثر در بروز مشکلات زناشویی زوجین است و طبق معمول مشکل عمده این زوجین دراین است که هر بار به اجبار یکی از طرفین به داشتن رابطه جنسی تن می دهند، یا این که به دلایل مختلف از جمله مشکلات خانوادگی

 

و جنگ و جدل بین خانواده‌ها و… زوجین از برقراری رابطه زناشویی امتناع می کنند. درحالی که همان طور که گفته شد، هم افراط و هم تفریط در رابطه جنسی می تواند منجر به بروز اختلالات روانی-جنسی و همچنین مشکلات زناشویی و روابط بین‌فردی شود.مهمترین ارگان جنسی،

 

مغز است و نقش مهمی در رفتارهای جنسی ایفا میکند. درواقع، افکار، احساسات و هیجانات و خاطرات ما، همگی در اثر مکانیسم‌هاي‌ خاصی که در مغز اتفاق می‌افتند، شکل می گیرند. تقریباً هر نوع رویداد حسی که تجربه می کنیم و توسط مغز پردازش می شود، بر تحریک و برانگیختگی جنسی تاثیرگذار است.

 

افزایش میل جنسی با روش های ساده + افزایش میل جنسی مرد

افزایش میل جنسی مرد

 

به عبارت ساده‌تر، افزایش کیفیت دریک رابطه جنسی و لذت بردن از ان در مغز انجام می شود و این مساله برخلاف تصور عام، ربطی به ارگان‌هاي‌ جنسی مثل بزرگی و کوچکی آلت تناسلی و… ندارد.است که زندگی در دنیای امروز بدون دلهره و اضطراب و استرس ممکن نیست و وجود استرس،

 

نوسانات خلقی و نگرانی‌هاي‌ روزمره یا بالینی یکی از زوجین یا حتی هر دوی آن ها، میتواند منجر به شکل گیری اختلالات جنسی، نارضایتی جنسی و فقدان تجربه لذت‌بخش جنسی انها شود. اما این مساله که داشتن روابط جنسی در شرایطی که فرد دچار استرس است، می تواند مفید باشد،

 


حتما بخوانید:  رابطه جنسی مقعدی بدون درد چگونه است ؟


 

درست نیست. طبق معمول افراد پراسترس وقتی در دسترس استرس هستند، دچار درگیری ذهنی و نوسانات خلقی میشوند.حال تصور کنید فردی که دچار درگیری ذهنی است و مدام در ذهن خود با استرسی که مواجه شده، کلنجار میرود چگونه میتواند سطح استرس خودرا با افزایش

 

دفعات رابطه زناشویی بکاهد! ان هم در دنیای پراسترس و پرمشغله امروز که انواع اختلالات جنسی به اشکال متفاوت از جمله کاهش میل جنسی، عدم رسیدن به ارگاسم در زنان، دردهای مقاربتی، انزال زودرس و دیررس در آقایان و…. بروز می کند. پس نباید از این مساله غافل بود که وقتی به دنبال مشکلات روانی مثل استرس، درگیری‌هاي‌ ذهنی ایجاد میشود، فعالیت جنسی تحت‌تاثیر ان قرار میگیرد و

 

درنتیجه كیفیت و احساس رضایت طرفین از ان كاهش مییابد. زوجین باید بدانند در تعداد زیادی از شرایط، به‌خصوص وقتی یکی از طرفین دچار استرس است، یک رابطه عاطفی فیزیکی مثل هم‌آغوشی ساده، نازو نوازش، زمزمه حرف‌هاي‌ عاشقه و محبت‌آمیز، بغل کردن، دوش گرفتن، بیرون رفتن، تماشای یک سریال یا شام خوردن یا گرفتن دست یک دیگر و… همگی میتواند نمودی از رابطه جنسی باشد و باعث آرامش فرد شود و منظور از رابطه جنسی، صرفا عمل سکس نیست.

 

5 غذای مفید جهت افزایش دهنده میل جنسی مردان

برای افزایش میل جنسی در مردان بجز داروهای شیمیایی راههای طبیعی نیز وجوددارد .مواد غذایی طبیعی که با خوردن آن ها میل جنسی مردان افزایش میابد .

 

با ما در تالاب همراه باشید تا با این مواد غذایی آشنا شوید .مواد غذایی تابستانه برای مردان فواید بسیاری دارد .مواد غذایی تابستانه برای مردان فواید بسیاری دارد.

 

آیا شما هم از ان جمله افرادی هستد که برای تقویت قوای جنسی خود از قرص ها و داروها مصرف میکنید؟ آیا می‌دانید که میتوان بجای قرص از برخی مواد خوراکی استفاده کرد؟

 

اگر به دنبال راهی هستید تا تعداد و کیفیت اسپرم هاي‌ خودرا افزایش دهید، مواد غذایی که در این جا برایتان آورده ایم رابه رژیم غذایی خود اضافه کنید تا سلامت جنسی شما را افزایش دهد.

 

هندوانه

 

افزایش میل جنسی با روش های ساده + افزایش میل جنسی مرد

 

این میوه قرمز خوشمزه و آبدار سرشار از سیترولین است که اختلال نعوظ را، به خصوص اگر دلیل ان افزایش فشار خون باشد، کاهش می دهد. سیترولین موجود دراین ماده تبدیل به آرژینین می شود که بر افزایش تولید طبیعی نیتریک اکسید موثر است. نیتریک اکسید نیز جریان خون را در بافت هاي‌ عضلانی و همچنین دستگاه تناسلی مردان بالا می‌برد که در عملکرد جنسی مردان تاثیر بسزایی دارد.

 

گردو

اگر بخواهیم یک ماده غذایی برای سلامت جنسی مردان نام ببریم، گردو انتخاب ما است. گردو نه تنها حیات و تحرک اسپرم مردان را التیام می بخشد بلکه بر عملکرد لایه درون رگی «لایه نازکی از سلول‌ها است که درون رگ‌هاي‌ خونی و لنفاوی را می‌پوشاند» نیز موثر است.

 

زمانی که از عملکرد لایه درون رگی صحبت می کنیم، بیماری هاي‌ قلبی و عروقی به ذهن مان می‌آیند

 

اما باید بدانیم که اختلال نعوظ نیز به ان مرتبط است. اگر با مواد غذایی مناسب، عملکرد لایه درون رگی را التیام بخشیم، به باز شدن رگ هاي‌ خونی و به تبع نعوظ نیز کمک می کنیم. گردو سرشار از آلفا لینولنیک اسید «ALA»؛ آنتی اکسیدان، منیزیم و غیره است.

 

تقویت جنسی

اگر بخواهیم یک ماده غذایی برای سلامت جنسی مردان نام ببریم، گردو انتخاب ما است

 

هلو

هلو نه تنها میوه اي خوشمزه بلکه سرشار از ویتامین سی است که بر تحرک اسپرم ها موثر است.

 

تحقیقی نشان می دهد افراد ناباروری که بیشتر عمر خودرا سیگار کشیده اند اما ویتامین سی به میزان کافی مصرف کرده اند، در نهایت بارور شدند. ویتامین سی هورمون استرس کورتیزول را کاهش میدهد.

 

هورمون کورتیزول و تستوسترون به سرعت تعادل خودرا از دست می دهند. هر چه سطح هورمون کورتیزول بالاتر رود، تستوسترون پایین تر می آبد. به بیانی این دو بر خلاف هم عمل می کنند. بنابر این هر چه سطح هورمون کورتیزول کمتر باشد، تستوسترون بدنتان بیشتر خواهد درخشید.

 

شکلات

محققان هر گاه شکلات را برای بیماری هاي‌ قلبی و عروقی و دیابت مورد مطالعه قرار دادند، فوایدبسیاری از ان را کشف کرده اند، بنابر این حال می‌توانید بدون عذاب وجدان روزانه مقداری شکلات تلخ بخورید.

 

شکلات گردش خون بدن و به همان نسبت گردش خون اندام تناسلی را افزایش می دهد ودر نتیجه درنعوظ موثر است. فنتیل ‌آمین موجود دراین ماده بر میزان سروتونین و اندروفین مغز نیز تاثیر می‌گذارد.

 

برگ هاي‌ سبز

برگ هاي‌ سبز سرشار از مواد مغذی هستند اما این تمام ماجرا نیست. این مواد منیزیم بسیاری نیز در درون خود دارند. منیزیم رگ هاي‌ خونی را باز می کند، جریان خون را در آلت تناسلی مردان افزایش می دهد ودر نتیجه نعوظ را ممکن می سازد. بنابر این اسفناج، کلم پیچ و کلم بروکسل رابه رژیم غذایی خود راه دهید. کاهو و دیگر سبزیجات سبز رنگ نیز مفید می باشند.

 


حتما بخوانید:  7 توصیه مفید جهت افزایش میل جنسی + احساسات جنسی


 

جدیدترین مطالب سایت