بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش | زندگی شخصی دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش | زندگی شخصی دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش

دنیا جهانبخت یکی از سلبریتی های مشهور که با ماجرای شکست در عشق به ساسی مانکن و فیلم خودکشی و انتشار این عکس ها و فیلم توانست فالورهای زیادی را بدست آورد. البیته بیشترین چیزی که باعث مشهور شدن وی شده کلیپ خودکشی وی برای ساسی مانکن بود که باعث حاشیه های فراوانی شد.

 

دنیا جهانبخت زاده 30 آبان 1368 در تهران، از سلبریتی های مشهور اینستاگرامی است .

تحصیلات : فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد مرکز می‌باشد .

خانواده : دنیا جهان بخت دریک خانواده چهار نفری به دنیا آمده است و متاسفانه پدرش فوت کرده، وضعیت مالی نسبتا خوبی دارند. دنیا جهانبخت در حال تلاش برای گرفتن اقامت کشور آمریکاست.

 

دنیا جهانبخت مدرک کارشناسی خود را در زمینه گرافیک دستی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز واقع در خیابان فلسطین گرفته است گفتی است نام اصلی دنیا جهانبخت زهرا است دنیا در پاسخ یکی از هوادرانش مبنی بر درآمد و شغلش و این که این همه ی پول را از کجا در می آورد و منبع درآمدش از کجاست گفت:

 

خدا رو شکر من من خانواده ام اوضاع مالی خوبی دارند و خانواده ام منو ساپورت می کنند دنیا جهانبخت که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد از مقصد جدیدش گفت و این که قرار نیست در ترکیه بماند به گفته بعضی از آشنایان دنیا مقصد جدید او آمریکاست ودر حال حاضر منتظر پاسخ سفارت است دنیا همچنین اضافه کرد که چون تازه مهاجرت کرده است نمی تواند شغلی داشته باشد و قرار نیست در ترکیه بماند و بعد از تر ترکیه نخستین هدف وی تحصیلش است .

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش | زندگی شخصی دنیا جهانبخت

آرزوهای دنیا جهانبخت

بیشتر آرزوهایم مادی نیست و بیشتر آرزوهایی که دارم جنبه عاطفی داره …نخست آرزوی سلامتی مامانم دارم و دومیش رسیدن به کسیکه دوستش دارم سومیش آرامشه ؛ ،آرامش تنها چیزیه که همه آدم ها توی زندگیشون نیاز دارند و من دیگه جز اینا آرزوی ندارم…

 

شهرت میلیونی دنیا جهانبخت از کجا شروع شد

جریان آغاز شهرت جنجالی وی از عشق به خواننده زیر زمینی شروع شد ؛ دنیا جهانبخت با انتشار عکس و فیلم از عشق آتشین خود به خواننده زیر زمینی ساسی مانکن رونمایی کرد . اما عشق دنیا جهانبخت یک طرفه بود و از سوی ساسی مانکن بی جواب ماند!!

 

بعد از کم محلی های پی در پی ساسی دنیا جهان بخت دست به اقدام خودکشی زد و تا جاییکه دنیا جهانبخت با انتشار کلیپی که داشت خودش را خفه میکرد این ماجرا را بزرگ‌تر کرد.

 

با پخش شدن عکس و کلیپ هاي‌ بیشتر صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت و انشتار کخودکشی وی و عشق وی به ساسی مانکن و …صفحه اینستاگرام وی را محلی برای حضور میلیون‌ها ایرانب جهت بحث و جدال و شوخی شد، این حضور میلیونی تابحال تعداد فالورهای وی را به بیش از 4 میلیون نفر رسانده است.

 

فوت پدر دنیا جهانبخت

دنیا جهان بخت که پدرس بدلیل بیماری فوت کرده است می گوید : قهرمان زندگی من مامانم هست، امیدوارم همیشه سلامت و سالم باشه و سایه اش بالا سرم باشه، و این که سلامتی مامانم همه ی چیز منه ؛ پدرم چند سال پیش از دنیا رفته است.

 

دنیا جهانبخت فعالیت اش را با فیسبوک شروع میکند

تا قبل از اینستاگرام ؛ فیسبوک هنوز فیلتر نبود و در اوج محبوبیت در میان ایرانی ها بود، دنیا جهابنخت که تازه به سن 18 سالگی وارد شده بود با انتشار عکس و تصاویر شخصی خود توانست تعداد زیادی دنبال کننده پیدا کند.

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش | زندگی شخصی دنیا جهانبخت

مهاجرت دنیا جهانبخت به ترکیه

با پایان یافتن تحصیلات دانشگاهی دنیا جهانبخت در ایران، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردند ؛ دنیا جهان خت میگوید : خداروشکر من خانوادم اوضاع مالی خوبی دارند و منو ساپورت میکند، قصد دارد بعد از مدتی اقامت در ترکیه به ایالات امریکا مهاجرت کند و مدتهاست در نوبت بررسی مدارکش در سفارت این کشور می باشد؛ یکی از هدف های آینده دنیا جهانبخت زندگی در آمریکاست.

 

سرانجام عشق به ساسی مانکن

بعد از مدتی در بحبوحه این جریان طلا گلزار مدل ایرانی ساکن در شهر دبی با انتشار ویدیوی از خود و ساس مانکن این ماجرا را وارد مثلث عشقی کرد، تا این بار دنیا جهانبخت طرفدارانش را برای حمله به پیج او فرا بخواند این ماجرا مدت ها نقل محافل شد و حتی به روزنامه ها نیز کشیده شد.

 

مدتی بعد ساسی مانکن با ارسال دسته گلی سعی در آرام کردن این دختر داشت اما در نهایت عشق دنیا جهانبخت خاموش شد و ماجرا پس از مدت ها از التهاب افتاد.

 

دنیا در پاسخ به سوال یکی از هوادارنش مبنی بر کلیپ خودکشی خودش گفت :

در رابطه با جدایی ساسی مانکن و دنیا جهانبخت کلیپی از وی منتشر شده که قصد خودکش با روسری داست این کلیپ در چند دقیقه سوژه داغ کاربران اینستاگرام شد دنیا جهانبخت گفت که میخواد صادقانه به این سوال پاسخ دهد دنیا گفت که در آن روز حال خوبی نداشته و تنها بوده است و به آخرش رسیده بوده و راهی جز خودکشی نداشته است دنیا میگوید که کم لطفی و سکوت ساسی مانکن باعث این حرکت شده و بزرگ ترین اشتباه زندگی وی پخش این کلیپ بوه وی از هوادارانش خواست که اگر این کلیپ را دارند پاکش کنند.

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش | زندگی شخصی دنیا جهانبخت

ازدواج دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت چندین ماه بعد از ماجرای هاي‌ خود با انتشار عکسی نصف و نیمه از پسری از عشق جدید خود یاد کرد که باهم نامزد شدند، و این رابطه همان‌ گونه ادامه دارد.

 

به نظر می‌آید نامزد او یکی از پولدارهای لاکچری باشد که اغلب کادوهای مناسبتی اش برای دنیا جهانبخت اتومبیل هاي‌ گران قیمت می‌باشد، چهره همسرش هنوز دیده نشده است.

 

غذای مورد علاقه دنیا جهانبخت

دروغ نگم آشپزیم خیلی خوبه و اگر حوصله داشته باشم می تونم غذای خوشمزه زیادی درست کنم و غذای مورد علاقم ماکارونی ؛ فسنجون قوررمه سبزی در کل همه ی غذا ها رو دوست دارم.

 

دنیا خانم آشپزیت خوبه این سوال دیگری بود که دنیا در جوابش گفت:

خوب سوال در مورد خوردنی شد منم که شکمو هستم باید بگم که من آشپزیم خوبه و وقت هایي که روحیه خوبه آشپزی می کنم و غذای مورد علاقم ماکارونی ؛ فسنجون قورمه سبزی در کل همه ی غذا ها رو دوست دارم آشپزیم خیلی خوبه دیگه ادعام میشه!

 

بهترین و بدترین لحظات زندگی

فوت پدر بدترین لحظه زندگیم بود دوست داشتم میشد یک قسمت از زندگیم را حذف کنم اونم فوت پدر عزیزم بود و زیباترین لحظه زندگیم هم لحظه اي بود که ساسی مانکن اون دسته گل رو برام فرستاد شاید باورتون نشه قشنگترین لحظه زندگی من اون لحظه بود.

 

تیم های فوتبال مورد علاقه دنیا جهانبخت :

تیم مورد علاقه من استقلال هست البته داخلی باشگه خارجی هم بارسلونا هست چهار تایی دیگه استقلالی هستم و میمونم به فوتبال خیلی دلبستگی دارم

بیوگرافی دنیا جهانبخت و همسرش | زندگی شخصی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت طرفدار کدام تیم است ؟

سوال دیگری که از دنیا جهانبخت پرسده شده بود این بود که شما طرفدار کدام تیم باشگاهی خارجی هستید و به فوتبال و ورزش علاقه دارید؟

تیم مورد علاقه من استقلال هست البته داخلی ؛ باشگاه خارجی هم بارسلونا هست چهار تایی دیگه استقلالی هستم و میمونم به فوتبال خیلی دلبستگی دارم مرسی که به ویس هایم گوش کردید دوستتون دارم خدانگهدار.

در ادامه عکس هاي‌ جدید و جالبی از زندگی دنیا جهان بخت را برایتان جمع آوری کرده ایم

امید واریم مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد.

 

فعالیت های فعلی

دنیا جهانبخت امروز با استفاده از میلیون‌ها فالور خود تبلیغات شرط بندی فوتبال و پیج هاي‌ مدلینگ را تبلیغ می‌کند، اگرچه این روش درآمدزایی آن چنانی ندارد او تصمیم گرفته در آینده وارد وادی خوانندگی شود

 

بزرگترین آرزوی دنیا جهانبخت :

یکیدیگر از هوادارن دنیا جهانبخت سوالی مطرح کرده بود که بزرگ ترین آرزوت چیه

دنیا در پاسخ به سوال این هوادار گفت:

دنیا گفت اگر که فقط یک آرزو داشته باشم این که با ارزش ترین آدم زندگی من قهرمان زندگیم به قول برنامه ماه عسل مادرم همیشه سالم باشه همیشه سلامت باشه همیشه سایش بالا سرم باشه واینکه سلامتی مامانم همه ی چیز منه گفتنی است که پدر دنیا جهانبخت چند سال قبل فوت کرده است و اگر 2 آرزو داشته باشم دومیش فکر کنم همتون بدونید چیه آرزوهام مادی نیست سلامتی مامانم دومیش رسیدن به کسیکه دوستش دارم سومیش آرامشه ارامش تنها چیزیه که همه ی توی زندگیشون نیاز دارند آرزوی دیگه اي ندارم منظور از عشق دنیا فک کنم کمتر کسیه که ندونه عشقش ساسی مانکنه .

 

دنیا جهانبخت و حاشیه هایی زندگی او ادامه و باید دید آیا او به عشقش خواهد رسید یا نه ….در آخر می توانید عکس و مطالب دیگر در مورد دنیا جهانبخت را از پایین همینجا بخوانید.

جدیدترین مطالب سایت