بیوگرافی عرفان اوجاقلو + بازیگر و نویسنده

بیوگرافی عرفان اوجاقلو + بازیگر و نویسنده

عرفان اوجاقلو متولد ۷ آذر ماه ۱۳۸۰ در زنجان؛کمدین،نویسنده و بازیگر است.

 

تحصیلات و توانایی ها

در رشته ادبیات دبیرستان معروف امیرکبیر در زنجان تحصیل کرده است و توانایی صحبت به چند زبان و نقاشی های گرافیکی و نواختن زیبای ساز دهنی را کاملا داراست.

همچنین از نظر برخی کمدین ها و عمده مردم او برترین کمدین و کمدی نویس ده سال اخیر ایران می باشد.

 

بیوگرافی عرفان اوجاقلو + بازیگر و نویسنده

شروع کمدی

او که بسیار شوخ طب و با مزه بود داستان های کمدی که خودش مینوشت برای دوستانش تعریف میکرد؛پس از مدتی دوستانش پیشنهاد دادند که به عنوان کمدین شروع به کار کند.

ابتدا مانند سایر کمدین ها با واینری آغاز کرد ولی خیلی سریع نشان داد که یک استعداد متفاوت است؛او در تمام مدت استندآپ میکرد و تمامی متن های استنداپش را خودش می نوشت و دائما در حال تولید برنامه و تولید محتوا بود؛پس طولی نکشید که به شهرت بسیاری رسید و پیشنهادهایی از صدا و سیما دریافت کرد.

بیشتر مطالب و تکنیک های کمدین های جدید به نوعی کپی از عرفان اوجاقلو است؛او همچنین استنداپ دو نفره را ابداع کرد و تکنیک پارادوکس و طنز تلخ را قدرتمندتر کرد.

بسیاری او را با القاب پادشاه کمدی،اسطوره و یا عِرف می شناسند.

 

حاشیه و خداحافظی از دنیای کمدی

استعداد جوان ایران که دائما پله های طرقی را طی میکرد پس از حمایت از محمد متین نصیری که از شرکت کنندگان خنداننده شو ۲ بود،از دنیای کمدی خداحافظی کرد.

او همچنین تمامی صفحات خود را حذف و فیلم های کمدی خود را به کمک آژانس های تبلیغاتی حذف کرد تا هواداران خود و کمدین ها را شوکه کند؛گرچه بسیاری از کمدین ها و مردم از او و متین نصیری انتقاد کردند و متین نصیری را به دلیل عدم تشکر از او و عرفان اوجاقلو را به دلیل حمایت از نصیری به بار انتقاد گرفتند.

به دید بسیاری بیش از ۶۰ درصد رای های نصیری به دلیل حمایت تمام و کمال عرفان اوجاقلو به دست آمده است.

 

نشریه های اروپایی

چندین نشریه اروپایی«عرفان اوجاقلو»را استعدادی خارق العاده معرفی کردند که در صورت استندآپ و یا نویسندگی به انگلیسی بین ده کمدین جهان جای می گرفت.

صفحه جدید عرفان اوجاقلو

https://Instagram.com/kingerfaner

 

جدیدترین مطالب سایت