بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر پس از باران

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر پس از باران

مرجان محتشم بازیگر خوب تلویزیون اسـت که بسیار کم فعالیت در عرصه ي بازیگری اسـت و علاقه ای بـه کار کردن در عرصه ي هنر بـه دلیل حواشی هاي‌ که ایجاد می شود ندارد، و کلا با رد کردن بـه پیشنهادات سینمایی و سریالی انصراف خودرا علنی کرد، مرجان محتشم این بازیگر پر طرفدار که با نخستین نقشش در سریال پس از باران با نام خانم کوچک بسیار محبوب مردم شد. و هنوز پس از این همه ی سال که از این سریال پر طرفدار می گذرد هنوز با اسم خانم کوچک در میان مردم شناخته شده هستند و فراموش نشدند حتی باوجود بازی نکردن و ادامه ندادن در عرصه ي بازیگری.

 

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر پس از باران

بیوگرافی مرجان محتشم

نام و نام خانودگی: مرجان محتشم

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ ‏تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌هاي‌ فعالیت: ۱۳۷۵-۱۳۸۷

 


مطلب مرتبط: سطح تحصیلات بازیگران سینما چقدر است ؟


 

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸؛ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی اسـت. نخستین تجربه تلویزیونی‌ درسال 1373 در سریال حقیقت آیینه بـه کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست بودو بـه‌طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گم شده» بـه کارگردانی کامران قدکچیان بـه بازیگری اش ادامه داد.

 

ولی بازی دراین سریال ها نتوانست وی را بـه شهرت برساند تا این که با بازی در سریال پس از باران درسال ۱۳۷۹ بـه کارگردانی سعید سلطانی در نقش شهربانو درکنار بازیگرانی هم چون کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و بسیاری از بازیگران بزرگ بـه شهرت زیادی رسید.

 

همسر مرجان محتشم و فرزندش ؟!

در مورد این که همسر مرجان محتشم کیست پاسخ هاي‌ تایید نشده ایی وجوددارد و جالب اسـت بدانید که گاهی این پاسخ هاي‌ زرد بـه سمت مواردی هم چون همسر سابق مرجان محتشم یا همسر دوم مرجان محتشم هم هدایت می شود، در حالیکه هیچ اطلاعات قابل خاطرجمعی و تایید شده ای دراین مورد وجود ندارد.

 

ازدواج مرجان محتشم با عادل فردوسی پور

ازدواج مرجان محتشم با عادل فردوسی پور

از شایعاتی مبنی بر همسر اول مرجان محتشم یا همسر و فرزند مرجان محتشم که بگذریم، می رسیم بـه سوژه داغ ازدواج مرجان محتشم و عادل فردوسی پور که حتی خبر طلاق انها نیز در فضای مجازی منتشر شد که همگی انها شایعه بوده و در واقع هیچ ارتباطی بین این دو شخصیت مشهور وجود نداشته اسـت.

 

بیماری مرجان محتشم

مرجان محتشم سال 1391 با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می‌کرد و در حالی‌که در تامین هزینه هاي‌ درمان خود با مشکل مواجه شده بود گفته بود که تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش میکند. کنکجاوی ها در مورد بیماری مرجان محتشم زمانی بـه پاسخ رسید که خانم بازیگر در برنامه دورهمی مهران مدیری بـه اگزمای پوستی خود اشاره کرد و مخاطبان دانستند که بیماری او اگزما بوده اسـت.

 

مرجان محتشم در برنامه دورهمی

مرجان محتشم در برنامه دورهمی

در دی ماه 1396 وی در برنامه دورهمی حضور یافت. این نخستین حضور تلویزیونی او پس از چندین سال غیبت هنری بود. وی دراین برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت:همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست ان گزیده‌کاری را از من بگیرد.

 

اتفاقی تلخ برای خانواده مرجان محتشم

فوت پدر و مادر و برادر مرجان محتشم

او می گوید: مدت زیادی تاکید داشتم اگر حرفی ندارم باید سکوت کنم. اما این بازار مکاره دنیای مجازی باعث شد عده ای از زبان مـن حرف‎هایی بزنند که عاری از حقیقت بود. از همین تریبون از مردم عذرخواهی و اعلام میکنم از سال ۹۱ درگیر مشکلات شخصی زیادی بودم. ابتدا پدرم را از دست دادم، مدت کوتاهی بعد دست اجل برادرم را از مـن گرفت و هشت ماه پیش هم مادرم بـه رحمت خدا رفت.

 

این سال‎ها و روزهای سخت مرا تنها کرد وخودم را بی پشتوانه دیدم. از طرفی فرصت برای عده‎ای مهیا شد تا با شایعات بی اساس اسباب اذيت و اذیت مرا مهیا کنند. با این حال مردم انقدر آگاه بودند که شایعات را باور نکنند و همیشه مـن را مورد لطف خود قرار دادند. و در آخر هم باید بگوییم که خانم محتشم هیچ پیج رسمی در اینستاگرام، توییتر یا تلگرام ندارند.

دلیل محبوبیت خانم کوچیک

دلیل محبوبیت خانم کوچیک

به نظر من دلیل محبوب بودن شخصیت خانم کوچیک این بود که زن تو سری خوری نیست ؛ گرچه حجب و حیا و بی غل و غشی روستایی جزیی از وجودش اسـت اما با همان سادگی و پاکی پای آبرو و کیان خانواده اش ایستاده و با همه ی توان در صحنه حضور دارد ؛ زنانی از این دست در اطراف ما فراوانند.

 

به روابط نامشروع تن ندادم

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم بـه هر قیمتی بازی کنم ؛ متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن بـه روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می ‌کنند ؛ کاری که من حاضر شدم بـه قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری بـه ان تن ندهم.

 

مرجان محتشم در فیلم سینمایی رز زرد

آخرین کار

مرجان محتشم نخستین و آخرین تجربه‌اش در سینما درسال ۱۳۸۱ فیلم «رز زرد» بودو درسال ۱۳۸۵ هم در سریال «پرواز در حباب» آخرینبار بـه‌عنوان بازیگر در مقابل دوربین قرار گرفت. وی همچنین درسال ۱۳۸۷ در تله فیلم «ستاره من و نامادری» بـه آخرین فعالیت خود در حوزه بازیگری پرداخت.

 

شغل دوم مرجان محتشم

مرجان محتشم علاوه بر بازیگری، نویسندگی هم میکند . اما نوشته هایش را تا کنون منتشر نکرده اسـت . بر اساس اعلام برخی منابع او از طریق طراحی داخلی ساختمان امورات زندگیش را میگذارند.

 

در خصوص زمان بازگشتش به دنیای بازیگری گفت:

در حال حاضر تلاش می کنم آرامشم را بـه دست بیاورم و بعد از زخمی که با از دست دادن عزیزانم بر پیکرم نشسته بتوانم مثل سابق مقاوم باشم؛ اما دلم می خواهد نوشته ‎هایم چاپ شود. زنده ‎یاد علی معلم نازنین بارها از من خواست این نوشته ها را منتشر کنم که هر بار اینکار را بـه تأخیر انداختم اما فکر میکنم زمان ان رسیده تا با نوشته ‎هایم با مردم سخن بگویم. شاید برای بازیگری نیاز بـه مجال دیگری دارم.

 


مطلب مرتبط: عکس ها و خبرهای داغ از بازیگران ایرانی «2»


 

مرجان محتشم خاله ی الناز شاکردوست؟؟؟

مرجان محتشم خاله ی الناز شاکردوست؟؟؟

چندی پیش در فضای مجازی اخباری درباره نسبت مرجان محتشم و الناز شاکردوست بـه گوش می‌رسید اما این خبر کذب اسـت و مرجان محتشم هیچ نسبت فامیلی با الناز شاکردوست ندارد و بر اساس شایعات منتشر شده خاله او نیست.

 

مرجان محتشم در چه فیلم هایی بازی کرده؟

مرجان محتشم در فیلم و سریال هاي‌ متعددی بازی کرده که در ادامه اینبخش از نمناک آثار شاخص مرجان محتشم را آورده ایم.

 

مرجان محتشم در رز زرد

مرجان محتشم در رز زرد

رز زرد فیلم سینمایی بـه کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی علی خودسیانی در ژانر دلهره آور اسـت که داستان ان دربارهٔ دو عروس و داماد اسـت که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در مسیر راه باهم آشنا می شوند و، مرجان محتشم در رز زرد نقش لیلی را کنار هنرمندانی چون امین حیایی، بهرام رادان، حدیث فولادوند، داریوش فرهنگ، حشمت‌الله آرمیده و…ایفا نموده اسـت.

 

مرجان محتشم در معصومه

معصومه سریالی محصول سال 1375 بـه کارگردانی مسعود رشیدی می باشد که از برنامه سیمای خانواده شبکه یک پخش شد. رامین رستمی، رضا سیگارودی، فرشته فیضی، قاسم صالحی و…همراه مرجان محتشم دراین فیلم بازی کرده اند.

 

مرجان محتشم نقش آسیه در سریال ریحانه

مرجان محتشم نقش آسیه

ریحانه سریالی بـه کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی آرش قادری و تهیه‌کنندگی احمد شهرابی فراهانی میباشد که درسال 1384 از شبکه سه پخش شد. داستان فیلم در مورد زندگی دختری تنها اسـت که در روند زندگی عادی خود ناگهان متوجه می شود از نظر پیشینه خانوادگی ان چیزی نیست که تا کنون فکر کرده‌اسـت. مرجان محتشم نقش آسیه را در سریال ریحانه بـه عهده داشته اسـت.

 

ماجرای سفر به مکه

شب تولد امام رضا بود كه از دفتر امور سینمایی با من تماس گرفتند و از من پرسیدند كه آیا دوست دارم كه مكه بروم یا نه ؟این دعوت خیلی اتفاقی بودو من مدت ‌ها بود منتظر چنین روزی بودم ؛ خیلی عجیب اسـت اگر بخواهم از حال و هوای آنجا برای شـما بگویم اصلا قابل توصیف نیست و فقط كسانی كه این سفر ملكوتی را تجربه كرده اند این حس را شاید بتوانند درک كنند.

 

صفحه مجازی ندارم

از شـما میخواهم که صدای مرا بـه گوش مردم برسانید بخصوص آدم هایی مثل من که صفحه مجازی نداشته و فعالیتی دراین بستر ندارند متاسفانه عده ای با سوء استفاده از نام من صفحاتی دراین فضا ایجاد کرده و فعالیت دارند.

 


مطلب مرتبط: اعتراض بازیگران به اوضاع کار در سینما «+عکس»


 

مرجان محتشم صفحه مجازی ندارم

فراغت

تنهایی را دوست دارم ؛ کتاب خواندن را دوست دارم ؛ نوشتن را خیلی دوست دارم و عبادت از جمله کارهاییست که در اوقات فراغاتم انجام میدهم.

 

و در پایان

«من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم بـه هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن بـه روابط نامشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می کنند. کاری که من حاضر شدم بـه قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری بـه ان تن ندهم. مرجان محتشم می‌افزاید: متأسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه، این بی‌اخلاقی‌ها را بدون درنظر گرفتن نقش خدا در زندگی بـه جان میخرند.» تیم تالاب برای سرکار خانم مرجان محتشم آرزوی سلامتی و موفقیت دارند. 

جدیدترین مطالب سایت