بیوگرافی مریم کاویانی + طلاق مریم کاویانی

بیوگرافی مریم کاویانی + طلاق مریم کاویانی

دراین مطلب، قصد داریم درباره ی بازیگر کشورمان خانم مریم کاویانی صحبت کنیم. خانم مریم کاویانی یک بازیگر نمونه و با اخلاق کشورمان هستند که با سریال او یک فرشنه بود مشهور شدند و بعدها به مراتبط در سریال های موفق و سینما دیده شدند. شغل اصلی خانم کاویانی پرستاری بوده است که بعد به دلیل علاقه نداشتن از این شغل انصراف میدهند و به در خواست یکی از کارگردانان سینما به سمت هنر روی می آورند.

 

خانم مریم کاویانی دوبار ازدواج کرده اند که یک پسر به نام علی از همسر اولشان دارند و پس از سالها دوباره  ازدواجی جنجالی کرده اند با اینکه این بزرگوار خانم کاویانی اصلا به دنبال حاشیه نیستند ولی دست تقدیر ازدواج دومشان را پر از حاشیه کرد. همسر خانم مریم کاویانی آقای رامین مهمان پرست یک فعال سیاسی هستند که این را هم اضافه کنیم پس از مدت کوتاهی به این ازدواج به دلایلی خاتمه داده اند. در ادامه ی مطلب با خانم مریم کاویانی بیشتر آشنا شوید.

 

بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر خوش چهره

جالب اینجا است که بدانید سن این هنرمند بزرگوار اصلا به ایشان نمیخورد مریم کاویانی عزیز ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز بـه دنیا آمده اسـت. پدر و مادر او مازندرانی و اهل بابل هستند. پدرش کارگر کارخانهٔ نیشکر و کاغذ پارس بوده و مادرش خانه‌دار اسـت. کاویانی تحصیلات خودرا در رشتهٔ پرستاری گذرانده و فعالیت هنری خودرا در مقام بازیگر با فیلم رؤیای جوانی «۱۳۸۱» آغاز کرده اسـت.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی مریم کاویانی و همسرش + عکس های مریم کاویانی


 

مریم کاویانی ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز به دنیا آمده است. پدر و مادر او مازندرانی و اهل بابل هستند

و پیش از ورود بـه عرصهٔ بازیگری، علاقه و شناخت چندانی بـه سینما نداشته و بـه گفتهٔ خودش از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا متواضع و افسانه بایگان را می‌شناخته اسـت. سال ۱۳۸۱ نادر مقدس کاویانی را در محل کارش، بیمارستان مهراد، میبیند و وی را برای بازدید از پشت صحنهٔ فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت داشته دعوت میکند.

 

کاویانی از سر کنجکاوی در پشت صحنهٔ این فیلم حاضر می شود. مقدس که معتقد بود کاویانی چهرهٔ خوبی برای بازیگری دارد، وی را با مانتویی سفید روانهٔ جلوی دوربین می کند تا بـه عنوان اولین تجربه، نقش کوتاه یک خانم پزشک را بازی کند.

 

ازدواج مریم کاویانی

ازدواج جنجالی مریم کاویانی

خانم کاویانی با ازدواج دوم خود غوغا به پا کرده اند. مریم کاویانی دو بار ازدواج کرده و از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ اسـت. او در ازدواج دومش سال ۱۳۹۷ با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد ودر سال ۱۴۰۰ از او جدا شد.

 

بیوگرافی رامین مهمان‌ پرست فعال سیاسی

رامین مهمانپرست درسال 1339 در اصفهان متولد شد. او درسال 1355 ودر 16 سالگی راهی دانشگاه شریف شد، مهمانپرست مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت تهران دارد. تحصیلاتش را در کانادا ادامه داده اسـت، و از دانشگاه کارلتون مدرکت MBA دریافت کرده اسـت.

 

بیوگرافی رامین مهمان‌ پرست

در 9 آبان ماه سال 1388 مهمانپرست بـه عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه و نیز سخنگوی وزارت خانه در دوران وزارت علی اکبر صالحی برگزیده شد. او پیش از ان بـه عنوان معاون امور کنسولی، امور مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور در وزارت خارجه فعالیت می‌کرد.

 

مهمانپرست در تایلند و قزاقستان بـه عنوان سفیر جمهوری اسلامی حضور داشته، و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه بوده اسـت.وی درسال 1392 بـه علت کاندیداتوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا داد، او درسال 1400 نیز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اسـت.

 

و طلاق زود هنگام مریم کاویانی و آقای رامین مهمانپرست؛

گوشه ای ازشغل های آقای رامین مهمانپرست:

سخنگوی وزارت امور خارجه 1388 – …

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان 1388-1383

معاون مدیر کل مطبوعات 1383-1381

نماینده وزارت امورخارجه در امور مدارس خارج از کشور 1381-1379

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند 1379-1375

مدیر کل هماهنگی‌های‌ امور فرهنگی 1375-1373

معاون مدیر کل هماهنگی‌های‌ امور فرهنگی 1373-1370

رئیس امور فرهنگی کشور های عربی و آفریقایی 1370-1366

 

ماجرای بازیگر شدن مریم کاویانی

و طلاق زود هنگام مریم کاویانی و آقای رامین مهمانپرست؛

و زودتر از آنچه که فکر می کردیم این دو بزرگوار طلاق گرفتند. متاستفانه لیست طلاق هنرمندان روز به روز در حال افزایش است و برای جامعه ی ما خوب نیست .بله بعد از مدتی این دو عزیز متوجه شدند کنار هم نمیتوانند زندگی کنند در واقع زندگی هنری با یک سیاستمدار بسیار سخت و سنگین اسـت و تطابق اصلا ندارد. و راه این دو عزیز و بزرگوار زود مشخص شد و زندگی دونفره شان بـه جدایی پایان یافت برای هردو عزیز آرزوی سعادت و خوشبختی داریم.

 

مریم کاویانی چگونه بازیگر شد؟

همانطور که می دانیم و می بینیم بسیاری از مواقع کارگردانان بدون در نظر گرفتن تست بازیگری از روی قیافه سریعا پیشنهاد بازیگری را به فرد می دهند. خانم کاویانی هم از آن دسته هایی بودند که بسیار خوش چهره هستند و سینما و تلویزیون نیازمند این گونه چهره ها هستند و خوشبختانه بازیگری ایشان هم مورد تآیید قرار گرفت. مریم کاویانی در برنامه دورهمی مهران مدیری درمورد این مسئله اینطور توضیح داد که، به دلیل پیشنهاد زیاد کار بـه بازیگری روی آورده اسـت و اولین کار بازیگری اش زمانی کلید خورد که یکی از کارگردان های‌ مشهور بـه بیمارستان محل کارش رفته و بـه او پیشنهاد کار داد.مریم کاویانی درباره اولین حقوق خود بـه مهران مدیری اینطور توضیح داد که، اولین قراردادش با آقای متولی بوده و برای اولین فیلمی که بازی کرده بود 200 هزار تومان حقوق دریافت کرده اسـت.

 

شروع بازیگری مریم کاویانی با سینما

شروع بازیگری مریم کاویانی با سینما

همان طور که در بالا هم گفتیم، مریم کاویانی اولین فرصت بازیگری خودرا اتفاقی و توسط کارگردانی بـه نام “نادر مقدس” درسال 1381 بدست آورد. او دراین سال برای بازی در فیلمی بـه نام “رویای جوانی” در نقش یک پرستار بـه صحنه رفت و تجربه‌ي اولین بازیگری خودرا کسب کرد. این شروع موفق بـه او کمک کرد تا توجه سایر کارگردانان و صنعت سینما را بـه خود جلب کرده ودر ادامه بـه دنیای بازیگری حرفه‌ای وارد شده ودر فیلم‌ها و سریال‌های‌ مختلف نقش‌آفرینی کند.

 

ورود دقیق مریم کاویانی به قاب تلویزیون

همه فکر می کنند که اولین سریال خانم مریم کاویانی او یک فرشته بود است ولی اولین سریال این هنرمند عزیز راه شب است. درسال 1384؛ مریم کاویانی وارد دنیای تلویزیون شد. او با بازی در سریال “راه شب” که توسط داریوش فرهنگ کارگردانی شد، وارد دنیای تلویزیون شد. چند ماه بعد، با بازی در سریال “او یک فرشته بود” و فیلم “هوو” بـه شدت بـه شهرت رسید. این نقش‌ها بـه او کمک کردند تا بـه عنوان یک بازیگر معتبر و محبوب در صنعت سینما و تلویزیون شناخته شود.

 


مطلب مرتبط: بیوگرافی بازیگر مریم کاویانی


 

عکس های خانم مریم کاویانی

عکس های خانم مریم کاویانی

خانم مریم کاویانی و ازدواج جنجالی شان

مریم کاویانی هنرمند موفق

مریم کاویانی در تلویزیون

مریم کاویانی  در برنامه ی خندوانه

مریم کاویانی  و پسرشان علی

مریم کاویانی  قبلا پرستار بیمارستان بوده است

مریم کاویانی بازیگر خوشگل چشم رنگی سینما

مریم کاویانی و همسر سیاستمدارشان

مریم کاویانی و طلاق زود هنگام ایشون

مریم کاویانی یک فرد خوش اخلاق و با ایمان هستند

مریم کاویانی در نقش های متفاوت

 


مطلب مرتبط: سلفی های جذاب مریم کاویانی در اتومبیل


 

و در پایان

تیم تالاب برای هنرمند عزیز کشورمان خانم مریم کاویانی آرزوی سلامتی و خوشبختی داریم و هچنین برای آقای رامین مهمانپرست سیاستمدار کشورمان، امیدواریم خانم کاویانی عزیز را بیشتر در صحنه ي تلویزیون و سینما ببینیم چرا که ایشون یک هنرمند با تجربه و با اخلاق کشورمان هستند.و همچنین چهره ی ایشان بسیار زیبا و دلنشین است و حیف این قاب تلویزیون است که محروم باشیم از دیدن این هنرمند خوب و خوش چهره ی کشورمان. 

جدیدترین مطالب سایت