بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

بیوگرافی پردیس منوچهری

بازیگر پردیس منوچهری متولد 1366 از شهر ماهشهر می‌باشد. تحصیلات وی : دانش آموخته دوره هاي‌ بازیگری است، او به جز بازی، درگیر نقاشی، موسیقی و شعر نیز میباشد در بازیگری، بازی فاطمه معتمدآریا رابه شدت قبول دارد.

 

ازدواج و همسر پردیس منوچهری

پردیس منوچهری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد و در صورت ازدواج کردن اطلاعات آن را قرار خواهیم داد.

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

شروع بازیگری پردیس منوچهری

پردیس منوچهری:  به‌ صورت جدی بعد از تجربه هنرهای نقاشی، موسیقی، شعر درسال 81 بازیگری را در تئاتر آغاز کردم و احساس کردم بازیگری همان چیزی است که درمن به درستی شکل می گیرد.

 

دنبال کردن راه پدر

پدرم درسال هاي‌ قبل از جنگ در سینما جوان آبادان فعالیت میکرد و با شروع جنگ وادار به کنار گذاشتن فیلمسازی شد، این علاقه من به هنر از همان کودکی ذهنم را درگیر خود کرده بود

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

عکس های جدید پردیس منوچهری

 

دوره های بازیگری پردیس منوچهری

پردیس منوچهری درسال 89 برای تکمیل دوره هاي‌ تخصصی بازیگری وارد موسسه کارنامه شدم و مدرک بازیگری ام را از آنجا گرفت و همان‌ گونه به فعالیت هنری ادامه داد.

 

از تئاتر تا سینما پردیس منوچهری

پردیس منوچهری بعد از تئاتر در 10 فیلم کوتاه تجربه موفقی را بدست آورد ، اما درسال 96 بود که با فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی درکنار بازیگرانی چون آنا نعمتی و امیرعلی دانایی، اولین تجربه سینمایی خودرا بدست آوردم

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

ورود به تلویزیون : پردیس منوچهری

خانوم پردیس منوچهری درسال 96 در سریال بازگشت ایفای نقش کرد، فیلم برداری این سریال در فروردین 1397 به پایان رسید و سپس با تغییر نام به سریال حوالی پاییز، از شبکه سه پخش می شود.

 

دراین سریال لیلا اوتادی و ارشا اقدسی نیز بازی میکنند

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

پردیس منوچهری بازیگر سریال حوالی پاییز

 

علاقه به فاطمه معتمد آریا

سعی می‌ کنم در بازیگری آفريننده یک فرم باشم که مربوط بخود من است ، ولی ارادت فراوان به بانو فاطمه معتمدآریا دارم، او خود بازیگر است، نیرومند و ماندگار است، منم هم تلاش می‌ کنم راه ایشان را پیش بگیرم.

 

نویسندگی و کارگردانی

درکنار بازیگری به نویسندگی هم فکر می کنم ، چون اینکار را انجام داده ام و تجربه کارگردانی تئاتر نیز داشته ام ولی از نوجوانی بازی کردم و این حرفه در روح من تنیده است بهمین خاطر نمی توانم از ان فاصله بگیرم.

 

فیلم شناسی پردیس منوچهری

– سریال حوالی پاییز  1397

– بازگشت  1396

– آپاندیس  1394

– نیمه شب 1391

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

مصاحبه با پردیس منوچهری

از حضورتان در عرصه بازیگری بگویید. چطور شد که این حرفه را برای فعالیت انتخاب کردید؟

پدرم درسال‌هاي‌ قبل از جنگ در سینما جوان‌ آبادان فعالیت داشت که با آغاز جنگ و وضعیت بحرانی آبادان وادار به کنار گذاشتن فیلم‌سازی شد. این موضوع از کودکی ذهنم را درگیر کار‌هاي‌ هنری و خلق یک اثر کرد.

 

نقاشی، موسیقی، شعر، بازیگری و… تا این که سال ۱۳۸۱ بازیگری تئاتر رابه طور جدی آغاز کردم و احساس کردم که بازیگری همان چیزی است که درمن به ‌درستی شکل می گیرد و به نیازهایم پاسخ میدهد. سال ۱۳۸۹ وارد موسسه کارنامه شدم و مدرک بازیگری را از آنجا گرفتم و همان‌ گونه به فعالیت هنری ام ادامه می دهم.

 

فیلم سینمایی «آپاندیس» چندمین تجربه شماست؟

آپاندیس بعد از ۱۰ فیلم کوتاهی که بازی کردم اولین تجربه بلند سینمایی من بود که پیش از ان ۲ فیلم کوتاه با آقای نمازی کار کرده بودم که سرآغاز آشنایی من با ایشان بودو در ادامه همکاری نقش «زری خسروی» را در آپاندیس به من سپردند.

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

آیا ورود یک چهره جدید به سینما مثل گذشته با سختی همراه است؟ تا چه میزان قدرت بازی و نگرش صحیح به این حرفه در رشد و پیشرفت یک هنرپیشه موثر است؟

درگذشته فضا برای جوان‌ها و بازیگرانی مثل من که بطور جدی پیگیر این حرفه بودند مناسب‌تر و آسان‌تر بود. چراکه امروز جمعیت علاقه‌مند و کسانی که از دانشگاه‌ها و موسسه‌هاي‌ سینمایی فارغ‌التحصیل میشوند بیشتر از گذشته است و رقابت سخت‌تر میشود دراین‌باره امکان دیده شدن برای بازیگران نو‌پا و ناشناخته کمتر است.

 

همچنین تولیدات سینمایی و شاید تلویزیونی ما پاسخگوی این‌ همه ی علاقه‌مند تازه‌نفس نیست و لازمه ان امید و تلاش بیشتر از سوی هنرجویان است تا بتوانند دراین رقابت موفق بشوند.

 

ضمن این که ‌فکر می کنم ریشه بازیگری از تئاتر و حضور به روی صحنه می آید که بازیگر را در چار‌چوب درست، تمام و کمال با بازیگری و شناخت شخصیت و همان نگرش صحیحی که شما می گویید آشنا می کند.

 

بازیگر به ‌درستی حرفه خودرا می‌شناسد و امکان تجربیات متفاوتی را خواهد داشت و اگر بازیگر به روی خط درست خود در تئاتر و سینما که تفاوت‌هایي هم با یک دیگر دارند حرکت کند و احساس نیرومند بودن بکند به‌طور قطع ماندگار خواهد بود. مثل استادانی که سالها حضور درخشان‌شان برای ما افتخار بوده و هست.

 

بازیگری تنها میل به دیده شدن نیست. بازیگر باید برای خود جهانی خلق کند سرشار از رویا، تخیل، نگاه، شعر، رنگ، موسیقی و… تا بتواند نگاه عمیق‌تری به موقعیت‌هاي‌ پیرامون خود داشته باشد. حتی دردها و رنج‌هایش باید تبدیل به لذت شود تا در ذهن ماندگار باشد. این ها بخش کوچکی از کارهای بازیگر است که وی را نیرومند و ماندگار میکند.

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش + زندگی پردیس منوچهری

بازی در فیلم «آپاندیس» چه تجربه‌هایی برای شما داشت و تا چه میزان به هدفی که برای مسیر حرفه‌ای داشتید کمک کرد؟

آپاندیس برای من سرشار از تجربه‌هاي‌ درخشان بود. من وارد یک چالش سخت شده بودم که باید تا پایان راه ادامه می‌دادم. به‌واسطه نقشم که تمام مدت روی تخت بیمارستان خوابیده بودم و تنها امکان استفاده از صورتم را داشتم سخت درگیر انتقال حس و وضعیت دشوار کاراکتر روی صورت و تا حدودی دست‌هایم بودم. تلاشم بر این بود که باوجود این محدودیت، کاراکتر در سکانس‌هاي‌ مختلف وارد تکرار در بازی نشود و همچنین برای مخاطب قابل‌قبول باشد.

 

در سینما و بازیگری دنبال چه هدفی هستید و چه اصولی را دنبال می‌کنید؟

در درجه اول اخلاق درست و حرفه‌اي برایم در اولویت است چراکه باید با روح سالم و تمیز به دنیای بازیگری، تئاتر و سینما قدم گذاشت و به دنبال لذت از تجربه‌هاي‌ متعدد و خلق آدم‌هایي که هرگز خود انها نمیتوانم باشم اما از دریچه کوچکی که برای خودم می‌سازم در وجودشان سرک میکشم و جهان را برای لحظاتی از نگاه انها می بینم. این برایم بسیار ارزشمند است ودر تکامل شخصیت خود من هم تاثیر بسیاری دارد.

 

در بازیگری از کدامیک از هنرپیشه‌های مطرح تاثیر می‌پذیرید و سقف آرزوی‌تان در بازیگری کجاست؟

من سعی میکنم در بازیگری آفريننده یک فرم باشم که مربوط بخود من است. این‌کار من است که تکرار بازیگر دیگری نباشم. ولی ارادت فراوان به بانو فاطمه معتمدآریا دارم. او خود بازیگر است. نیرومند و ماندگار. تلاش میکنم راه ایشان را پیش بگیرم.

 

بعد از «آپاندیس» چه پیشنهادهایی داشتید و الان مشغول چه‌کاری هستید؟

بعد از آپاندیس چند پیشنهاد برای سریال و سینمایی داشتم که بنا به دلایلی این همکاری شکل نگرفت و تصمیم گرفتم به پیشنهاد‌هاي‌ دیگری فکر کنم. همان‌ گونه به فعالیت در زمینه تئاتر ادامه میدهم و چند تجربه درخشان فیلم کوتاه داشتم. درحال‌حاضر مشغول نوشتن، خواندن و تمرین یک نمایش هستم که به‌زودی به روی صحنه خواهد رفت.

 

برای اینکه از پیشنهادهای مشابه نقشی که در «آپاندیس» داشتید به نقش‌ها و کاراکترهای متفاوت از او هم برای آینده فکر کردید؟

به‌ طور قطع میل به تکرار شدن ندارم و با توجه به توانایی و پیشنهاد‌هایي که می شود سعی میکنم نقش‌هاي‌ درست و متفاوتی را تجربه کنم و این بستگی به پیشنهاد‌هایي که از سوی کارگردان‌ها داده می شود، دارد ولی به‌طور قطع شخصیت رابه تیپ تبدیل نمی کنم.

 

بیوگرافی پردیس منوچهری و همسرش

 

جدیدترین مطالب سایت