بیوگرافی گوگوش و همسرش | ازدواج و زندگی شخصی فائقه آتشین

بیوگرافی گوگوش و همسرش | ازدواج و زندگی شخصی فائقه آتشین

بیوگرافی گوگوش

گوگوش خواننده معروف متولد 15 اردیهبشت 1329 از شهر تهران میباشد. نام اصلی گوگوش «فائقه آتشین» . گوگوش راه معروف شدنش رابا بازیگری آغاز کرد و حالا خواننده معروف میباشد. عمل هاي‌ جراحی زیبایی متعدد و ازدواج هاي‌ مکرر او را همشه در صدر حاشیه ها نگه داشته است. حتی شایعه ازدواج هم امروز دست از سر گوگوش بر نمی دارد.

 

گوگوش یکی از خواننده هاي‌ با استعداد که در هنر خوانندگی دارای سبک خاص خود است و به عنوان یک سلبریتی موفق شناخته شده است.

 

ازدواج اول و شهرت گوگوش + طلاق

گوگوش درسال 1346 وقتی هفده ساله بود با شخصی بنام محمود قربانی ازدواج کرد و سال بعد صاحب یک فرزند پسر بنام کامبیز شد، سپس گوگوش برای آموزش موسیقی به فرانسه مهاجرت کرد. ازدواج اول گوگوش بعد از فقط 5 سال به جدایی و طلاق ختم شد.

 

ازدواج دوم و سوم گوگوش

گوگوش درسال 1354 با شوهر بهترین دوست خود پوری بنایی بنام بهروز وثوقی ازدواج کرد اما این زندگی 1 سال دوام نیاورد و به طلاق دوم وی انجامید. او درسال 1356 با همایون مصداقی صاحب چند شرکت بیمه ازدواج کرد و البته این ازدواج ها هم دوامی نداشت و به طلاق ختم شد.

 

زندگی شخصی و خانواده گوگوش

گوگوش یک برادر تنی کوچک تر از خود داشت که در 24 سالگی بر اثر روماتیسم قلبی درگذشت و 3 برادر ناتنی از پدرش و یک برادر و یک خواهر ناتنی از مادرش دارد.

 

لقب گوگوش از کجا آمد ؟

پدر گوگوش صابر آتشین ساکن شهر سراب آذربایجان شرقی و مادرش نسرین از مهاجرت آذربایجان شوری بودند کسانی که از مهاجرین بودند بیش تر ارمنی مسیحى بودند و اسم هایى چون نینوش ؛ مینوش و گوگوش بین شان بسیار مرسوم بود.

 

بهمین دلیل پدرش اسم گوگوش را برای دخترک زیبا انتخاب کرد اما ثبت احوال اجازه درج این نام را در شناسنامه نداد.

 

بیوگرافی گوگوش و همسرش | ازدواج و زندگی شخصی فائقه آتشین

طلاق پدر و مادر گوگوش در سن کم !

گوگوش در سن 2 سالگی پدر و مادرش جدا شدند ؛ پدر سرپرستی دو فرزندش را برعهده گرفت در همان سن دوسالگی همراه پدر که اکروبات باز «شومن دوره گرد» بود برای اجراهای خیابانی به عنوان کمک و پارتنر با او کار می‌کرد.

 

استعداد گوگوش در خوانندگی

در همان سن کودکی اگر صفحه اي را یکى دو بار گوش می داد می توانست مثل خود خواننده بخواند و زیر و بم موزیک را رعایت کند ؛ شعرِ ترانه را هم زود از بر می شد.

 

سه ساله بود که پدر با پی بردن به استعدادش او را به روی صحنه برد تا به اجرای موزیک هاي‌ خوانندکان معروف ان زمان بپردازد که خیلی زود توجه همگان رو بخود جلب کرد.

 

از نان آوری تا ترک تحصیل گوگوش

گوگوش از 4 سالگی با کار درکنار پدر پول در آورد و زمانی که 6 ساله بود پدرش برای بار سوم ازدواج کرد و او وادار بود شبها برنامه اجرا کند و مدرسه برود و به کارهای خانه هم رسیدگی کند.

 

آغاز بازیگری گوگوش

گوگوش در هفت سالگی نخستین فیلم سینمایى خودرا بازی کرد و درنهایت در عمر هنری اش تابحال فقط سه بار دیگر تجربه بازیگری در همان سال هاي‌ اولیه را داشت.

 

شروع خوانندگی

گوگوش در سن پانزده ساله گی نخستین ترانه ي مستقل خودرا بهنام شهرزاد قصه گو اجرا کرد او سپس در شانزده ساله گی برای اجرای برنامه به خارج از ایران سفرکرد این مسافرت نخستین پرواز به کشور های خارجی بود .

بیوگرافی گوگوش و همسرش | ازدواج و زندگی شخصی فائقه آتشین

انقلاب اسلامی

بعد از انقلاب به همراه همسرش از لس آنجلس به ایران بازگشت و بعد از یک ماه بازداشت با تعهد به عدم فعالیت به زندگی عادی خود بازگشت، او 12 سال با همسرش در ایران زندگی کرد ودر نهایت سال 1368 از وی جدا شد.

 

ازدواج چهارم گوگوش و خروج از ایران

گوگوش درسال 1370 با مسعود کیمیایی کارگردان صاحب نام سینما ازدواج کرد 9 سال بعد سال 79 به پیشنهاد یک تیم فیلمساز توانست با گرفتن گذرنامه از اداره گذرنامه از ایران خارج شود.

 

بعد از حضور در کانادا قرار داد همکاری چندین کنسرت را بست او سال 82 از کیمیایی جدا شد و سال 83 و 85 دو آلبوم منتشر داد که موجب استقبال بی نظیر از وی شد.

 

گوگوش و زندگی در خارج

او در حال حاضر در ایالات امریکا ساکن میباشد، عمل هایي متعدد زیبایی و انتشار اخباری از ازدواج گوگوش و همسرش که رها اعتمادی نام برده می‌شود هر از چندگاهی او رابه صدر جستجوها می آورد. البته این خبر توسط خود گوگوش تکذیب شده است.

جدیدترین مطالب سایت