معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

بیوگرافی بازیگران و معرفی کامل سریال هانیبال | سریال هایی با موضوع ادم خواری

دراین پست از سایت تالاب می خواهیم بـه معرفی سریال زیبای هانیبال کـه در ژانری هیجان انگیز و وحشتناک همچنین روانشناختی اسـت بپردازیم این سریال در سه فصل مهیج ساخته شده اسـت کـه با بازی قوی بازیگران این سریال و فیلم نامه قوی اش توانسته جایگاه ممتازی برای خود ایجاد کند همراه سایت تالاب باشید .

 

معرفی شخصیت اصلی دکتر هانیبال لکتر 

دکتر هانیبال لکتر شخصیتی خیالی از مجموعه کتاب هاي‌ “توماس هریس” اسـت. این شخصیت نخستین بار در رمان دلهره آورِ “اژدهای سرخ” ودر سال ۱۹۸۱ معرفی شد. شخصیتی کـه بعد ها محبوبیت زیادی پیدا کرد. روان دکتری قهار و البته قاتلی زنجیره اي و آدمخوار. کسی کـه حتی قربانیانش را وادار بـه خوردنِ بدنِ خودشان می‌کرد. کمی بعد این شخصیت مورد توجه سینمای هالیوود قرار گرفت و فیلم هایي از روی ان ساخته شد کـه مشهور ترین ان “سکوت بره ها” محصول سال ۱۹۹۱ اسـت.

 

هنوز هم بازی محشر “آنتونی هاپکینز” را در ان فیلم ودر نقش هانیبال بـه یاد داریم. “سکوت بره ها” تنها فیلم ترسناکی اسـت کـه توانسته 5 جایزه ي اصلی اسکار، یعنی بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را از انِ خود کند.

 

“هانیبال لکتر” از سوی موسسه فیلم کشور آمریکا هم به عنوان برترین شخصیت منفی فیلم هاي‌ کل تاریخ معرفی شد.

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

سریالی با موضوع آدم خواری

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری 

 

و حالا قصه ي این دکتر دوست داشتنی ما در این جا ادامه پیدا خواهد کرد. اینبار “برایان فولر”؛ هانیبال را بـه تلویزیون و شبکه ي NBC می آورد. “فولر”ي کـه کارنامه ي پر باری دارد و بـه خاطر سبکِ نویسندگی و کارگردانی خاصش از محبوبیت بسیاری بر خوردار اسـت. از او تا کنون کار هاي‌ زیبایی هم چون “Heroes” و “Wonderfalls” و “Pushing Daisies” و “Startrek” را شاهد بوده ایم.

 

بودنِ تنها همین اسم یعنی “برایان فولر” کافی اسـت کـه هر بیننده اي را بـه پای تلویزیون بکشاند. اما کار بـه همینجا ختم نمی‌شود!

 

 معرفی بازیگران سریال هانیبال

هیو دنسی در نقش ویلگراهام

مس میکلسن در نقش هانیبال لکتر

کارولین داویرناس در نقش دکتر النا بلوم

جیلین اندرسون در نقش بدلیا دو موریر 

لارنس فیشبرن در نقش جک کرافورد

 

چه کسی قادر اسـت نقش سخت و تعیین کننده ي هانیبال را بر عهده گیرد!؟ نقشی کـه انتظارات از ان بسیار بالاست. هر بیننده اي کـه سکوت بره ها را دیده باشد، ناخودآگاه بازیگر این نقش رابا “آنتونی هاپکینز” مقایسه می کند. اما بـه نظر می رسد انتخاب بازیگرِ سازندگان سریال بسیار خوب اسـت. انها این نقش را بـه بازیگر توانا و موفق یعنی “Mads Mikkelsen” سپردند.

 

بازیگری کـه تا کنون جوایز تعداد زیادی از جمله جایزه ي “کن” بهترین بازیگر نقشِ اول مرد را برای ایفای نقش در فیلم “The Hunt” برده اسـت. از دیگر فیلم هاي‌ او می‌توان بـه “Casino Royale” و “Clash of the Titans” و “King Arthur” و همچنین “After the Wedding” اشاره کرد.

 

حتی با نگاه کردن بـه قیافه ي ظاهری او می توان حدس زد کـه چقدر برای بازی دراین نقش مناسب اسـت!

 

“Hugh Dancy” هم در نقشِ بازپرسِ ویژه ي FBI یعنی “ویل گراهام” بـه ایفای نقش خواهد پرداخت. بازیگری جوان و مستعد کـه در فیلم هاي‌ موفقی هم چون “Black Hawk Down” و “Adam” و همچنین سریال “The Big C” بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. از او در آینده بسیار بیشتر خواهید شنید. بـه خصوص بعد از “هانیبال”!

 

و اما “Laurence Fishburne” هم دراین سریال بازی میکند. مطمئنا وی را در سه گانه ي “ماتریکس” بـه یاد دارید. وی دراین سریال نقشِ مامور ویژه “جک کرافورد” و رئیس گراهام را بازی می کند.

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

داستان سریال مهیج هانیبال 

مامور ویژه FBI یعنی “ویل گراهام” تخصص ویژه اي در دستگیری قاتلین سریالی دارد. او کـه از ذهنِ پرقدرت و ویژه اي برخوردار اسـت، روش خاصِ خودرا نیز در دستگیری قاتل ها بـه کار می گیرد. روش خاصش اینگونه اسـت کـه حتی از روان دکتر ها هم برای دستگیری قاتلین کمک می‌گیرد, زیرا میـــخواهد بداند چه در ذهن انها میگذرد و چه چیز انها را اینقدر بی رحم کرده اسـت.

 

داستان از این جا شروع می‌شود کـه وقتی گراهام برای پیدا کردن یک قاتل خطرناک بـه بن بست میخورد، سراغ با هوش ترین و حرفه اي ترین روان دکتر در کشور می رود و از او در موردِ این پرونده کمک می گیرد و ان روانپزشک کسی نیست جز “هانیبال لکتر”! . همین ماجرا همکاری ان دو را شکل می‌دهد. زوجی کـه در دستگیری مجرمین بسیار موفق عمل میکند.

 

اما چیزی کـه گراهام نمیداند ولی شـما حتماً از ان اطلاع دارید این اسـت کـه خود هانیبال نیز یک قاتل زنجیره اي خطرناک و بسیار خونخوار اسـت.

 

پس برای نخستین بار از ابتدا شاهد این شخصیت هولناک باشید، قبل از ان کـه کسی وی را بـه عنوان یک قاتل بشناسد.

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

نکات جالب و هیجان انگیز از سریال هانیبال

تمام سکانس هاي‌ آشپزی در سریال واقعا توسط خود مادس میکلسن انجام می شد، از جمله ترفند تخم مرغ. او توسط جنیس پون، متخصص آشپزیِ نمایشی آموزش دیده بود.

 

هیو دنسی در واقع ماد میکلسن را برای بازی در نقش هانیبال لکتر توصیه کرد، زیرا این دو بازیگر در زمان فیلم برداری از شاه آرتور «2004» باهم دوست شده بودند.

 

دیوید تننت برای بازی در نقش اصلی هانیبال «2013» تست داد. برایان فولر بـه قدری تحت تأثیر تست او قرار گرفته بود کـه، در مصابحه با مجله اي گفته بود اگر چه نقش را نگرفته اسـت، اما او می‌خواست نقشی فرعی بـه عنوان قاتل سریالی دیگری برای او بنویسد.

 

سریال قرار بود در 7 فصل بـه اتمام برسد ودر فصل هاي‌ آینده از شخصیت هاي‌ سکوت بره ها نیز در ان استفاده شود، اما با توجه هزینه هاي‌ مالی و عدم گرفتن اجازه استفاده از شخصیت هاي‌ سکوت بره ها، سریال در 3 فصل بـه اتمام رسید.

نکته ي جالب دیگر حضور “Gillian Anderson” بـه عنوان بازیگر مهمان در سه قسمت این فصل اسـت. وی را حتماً در سریال بسیار محبوبِ “The X-Files” بـه یاد دارید. او کـه از محبوبیت بسیاری برخوردار اسـت بعد از 13 سال دوباره بـه تلویزیون باز می‌گردد ودر نقشِ دکتر “Bedelia Du Maurier”؛ روان دکترِ هانیبال، بـه هنرنمایی می‌پردازد.

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

سریال ها و فیلم هایی که مشابه فضای سریال هانیبال هستند

 

اگر از دیدن این سریال لذت برده ایید بـه شـما پیشنهاد میشود کـه فیلم ها و سریال هاي‌ زیر را از دست ندهید.

 

فیلم سکوت بره ها – The Silence Of The Lambs

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

اگر این سریال را دیده اید و بـه ان علاقه دارید، اینها بهترین سریال هایي هستند کـه سبک و سیاقی شبیه بـه هانیبال دارند.

 

توضیحات فیلم سکوت بره ها

 

بله، این مورد یک سریال نیست! اما بر اساس رمان دیگری از توماس هریس با همین نام ساخته شده اسـت. یک فیلم روانشناختی وحشتناک کـه درسال 1991 منتشر شد و هنوز هم تکرار نشدنی اسـت. اگر تا کنون این فیلم را ندیده اید، پیشنهاد می کنم حتماً آن را ببینید.

 

آنتونی هاپکینز دراین فیلم نقش دکتر هانیبال لکتور را بازی میکند کـه زندانی شده اسـت و جودی فاستر در نقش کلاریس استارلینگ، یک کارآموز FBI اسـت کـه برای دستگیر کردن یک قاتل سریالی دیگر، میـــخواهد از دکتر هانیبال مشاوره بگیرد.

 

این فیلم جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد و از برترین فیلم هاي‌ فهرست IMDB میباشد. برایان فولر در جایی گفته بود کـه رویا هایي برای زنده کردن دوباره هانیبال در قالب یک مینی سری با اقتباس از سکوت بره ها را در سر دارد؛ هر چند کـه بعید بـه نظر می رسد چنین امکانی وجود داشته باشد.

 

 

 سریال کشتن ایو – Killing Eve

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال کشتن ایو

 

من نمیگم کـه «کشتن ایو» همان هانیبال با کاراکتر هاي‌ قاتل زن اسـت؛ اما گاهی این مجموعه درست همان حس هانیبال را بـه بیننده تلقین میکند. این مجموعه کـه بر اساس رمان «لوک جنینگز» با نام «اسم رمز ویلانل» ساخته شده اسـت، ساندرا او در نقش یک افسر پلیس و جودی کومر در نقش یک قاتل حرفه اي را محور قرار میدهد. پس از این‌که این دو زن دریک بازی تعقیب و گریز قرار میگیرند، در مییابند کـه علایق و سلایق مشترکی دارند و فقط خودشان میتوانند یک دیگر را درک کنند. صادقانه بخواهم بگویم، این مجموعه پس فصل اول شگفت انگیز خود با افت کیفیت همراه بود؛ اما اگر بـه دنبال تماشای سریال خوبی پس از هانیبال هستید، پیدا کردن انتخابی بهتر از این، سخت خواهد بود.

 

 

ذهن هاي‌ جنایتکار – Criminal Minds

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال ذهن های جنایتکار

 

این سریال جنایی و طولانی شبکه سی بی اس کـه از سال 2005 تا 2020 در جریان بود، از این حیث کـه تحقیقات واحد آنالیز رفتاری FBI روی پرونده هاي‌ مجرمان و پیدا کردن آن ها با استفاده از همین آنالیز ها را نشان میدهد، بسیار شبیه بـه هانیبال اسـت. این سریال در جا هایي نیز کمی افکارتان را مغشوش میکند و باعث میشود کـه بـه همه ی افراد پیرامونتان مشکوک شوید – کـه البته چیز بدی هم نیست – اما با 15 فصل کامل، قطعا فراز و نشیب هایي دارد و شـما را تا مدت زیادی مشغول خواهد کرد.

 

شکارچی ذهن – Mindhunter

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال شکارچیان ذهن

 

این مجموعه جنایی نتفلیکس، روز هاي‌ آغازین تحلیل روانشناختی پرونده هاي‌ جنایی در مقر FBI رابا محوریت جاناتان گراف و هولت مک کالنی در نقش دو مامور ویژه در حوزه علوم رفتاری نشان میدهد. این دو مامور در سراسر کشور سفر می کنند و با قاتل هاي‌ زندانی در زندان ها گفت و گو می‌کنند تا بهتر بتوانند قاتل هاي‌ سریالی را درک کنند و بدانند کـه در ذهن انها چه میگذرد. آن ها دراین راه از یک پروفسور روانشناش «آنا تورو» کمک میگیرند. این سریال شـما را شیفته خود میکند، اما طبیعی اسـت کـه در جا هایي هم اذيت دهنده شود. این مجموعه از آنهایی اسـت کـه هر شخصی باید ببیند. هم سریال شکارچیان ذهن و هم هانیبال، تا حدودی از مامور واقعی FBI، «جان اي. داگلاس» الهام گرفته اند.

 

سقوط – The Fall

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال سقوط

 

سقوط، سریال درام انگلیسی-ایرلندی، از این حیث شبیه بـه هانیبال اسـت کـه یک قاتل سریالی حرفه اي را دنبال میکند کـه در مکان هاي‌ آشکاری خودرا مخفی میکند؛ اما اینبار قاتل ما یک مرد خانواده دوست بـه نام پاول اسپکتور «جیمی دورنان» اسـت. اسپکتور توسط ماموری بـه نام استلا گیبسون «گیلین اندرسون» کـه بـه اندازه خودش حرفه اي اسـت، تحت تعقیب اسـت. گیبسون ماموریت دارد کـه اسپکتور را دستگیر و وی را بـه خاطر جرایمش بـه زندان بیندازد. این دو دریک داستان هیجان انگیز نشان می‌دهند کـه هرکدام در دو روی یک سکه قراردارند و درست مثل هاینبال و ویل، هر دوی آن ها باعث اذيت یک دیگر می‌شوند.

 

متل بیتس – Bates Motel

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال متل بیتس

 

اگر می خواهید کمی بیشتر در ذهن یک قاتل بمانید «قضاوتتان نمی‌کنم!»؛ متل بیتس انتخاب شـما خواهد بود. یک مجموعه وحشتناک روانشناختی کـه پیش درآمدی بر فیلم دیوانه «Psycho»؛ اثر آلفرد هیچکاک اسـت و بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده اسـت. این فیلم کـه در قالب 5 فصل بـه اتمام رسیده اسـت، نورمن بیتس جوان «فردی هایمور» و مادرش نورما «ویرا فارمیگا» را دنبال میکند و زندگی پیچیده آن ها را قبل از وقایع فیلم بـه تصویر می‌کشد و نشان میدهد کـه چگونه وضعیت روانی نورمن وی را بـه فردی شدیدا خطرناک تبدیل میکند.

 

پوشینگ دیزیز – Pushing Daisies

 

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال متل بیتس پوشینگ دیزیز

 

در بین سریال هاي‌ این فهرست، این مجموعه کمترین شباهت را بـه هانیبال دارد. در واقع تنها وجوه مشترک این دو سریال، سازنده مشترک آن ها یعنی برایان فولر و تمرکز روی قتل هاي‌ مختلف اسـت. اما این موضوع بـه این معنا نیست کـه نباید این مجموعه را ببینید. «لي پیس» دراین مجموعه نقش ند کـه یک کیک پز اسـت را بازی میکند کـه توانایی خاصی دارد. او می تواند مردگان را فقط با یکبار لمس کردن زنده کند و با لمس دوم نیز آن ها را دوباره بـه کام مرگ بازگرداند. ند پس از مدتی برای کسب درآمد بیشتر، با یک کارآگاه خصوصی همکاری کرده و بـه او کمک میکند کـه پرونده هاي‌ قتل عجیب و پیچیده را حل کند. داستان آنجایی پیچیده میشود کـه در یکی از پرونده ها، ند بـه جریان قتل دختری بر میخورد کـه عشق دوران جوانی اش بود. ند وی را زنده میکند، اما دیگر نمی تواند وی را لمس کند…

 

داستان وحشتناک امریکایی – American Horror Story

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال  داستان ترسناک امریکایی

 

مزیت داستان وحشتناک امریکایی این اسـت کـه هر فصل ان؛ داستان جداگانه اي دارد. لازم نیست همه ی اپیزود ها را ببینید تا بتوانید مثلاً فصل سوم را ببینید. شـما میتوانید هر فصلی را کـه دوست دارید – بدون دیدن فصل هاي‌ قبلی – ببینید. هر فصل با فصل هاي‌ دیگر متفاوت و تا حدودی سلایق مختلف را پوشش می دهند. اکثر افرادی کـه این مجموعه را دیده اند، فصل اول را بهترین فصل این سریال میدانند.

همان طور کـه گفتم، هر فصل با دیگر فصل ها متفاوت اسـت و ممکن اسـت کـه شـما فصلی را بهترین بخش این سریال بدانید اما فرد دیگر برعکس شـما فکر کند؛ اما مسلما میتوانید حداقل یک فصل باب میل خودرا در از این مجموعه پیدا کنید. سریال مجموعا دارای 10 فصل اسـت کـه عناوین هر فصل بـه شرح زیر اسـت:

 

فصل 1: خانه قتل – Murder House
فصل 2: تیمارستان – Asylum
فصل 3: محفل – Coven
فصل 4: نمایش عجایب – Freak Show
فصل 5: هتل – Hotel
فصل 6: روناک – Roanoke
فصل 7: فرقه – Cult
فصل 8: آخرالزمان – Apocalypse
فصل 9: 1984
فصل 10: Ratched
باوجود این‌که فیلمنامه سریال در جاهایی ضعف نشان میدهد، اما بازیگران عالی ان؛ این ضعف ها را جبران می کنند. نکته جالب این اسـت کـه اکثر بازیگران برای فصل بعدی و داستان بعدی باز می‌گردند.

 

انسان بودن – Being Human

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال  آدم بودن

 

این مجموعه دارای دو نسخه امریکایی و انگلیسی اسـت کـه دراین پست منظور نسخه انگلیسی اسـت.

با این‌که این سریال در ژانر وحشتناک قرار دارد، در جا هایي نیز لحظات شادی دارد. داستان اولیه این، یک گرگینه، یک خواشام و یک روح را دنبال میکند کـه در آپارتمانی زندگی می کنند ودر تلاش برای سازش خود با جامعه اند. داستان ان با تعادلی عالی میان روشنایی و تاریکی، جدیت و شوخ طبعی و شادی و غم نوشته شده اسـت. از همان اوایل سریال متوجه علاقه خود بـه کاراکتر هاي‌ اصلی می‌شوید، اما درکنار آن ها کاراکتر هاي‌ مهمان نیز عالی هستند. فصل هاي‌ آخر این سریال، کیفیت فصل هاي‌ اولیه را نداشتند، اما خوشبختانه سازندگان از این حقیقت آگاه بودند و قبل از این‌که سریال کیفیت خودرا کاملا از دست بدهد، پایان مناسبی برای ان تدارک دیدند. این سریال مجموعا در قالب 5 فصل منتشر شد کـه 3 فصل اول یک داستان و فصل هاي‌ 4 و 5 نیز هر کدام داستان هاي‌ جداگانه خودرا داشتند.

 

جزیره هارپر – Harper’s Island

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

توضیحات سریال جزیره هارپر

 

این سریال برای یک آخر هفته بارانی حرف ندارد. جزیره هارپر یک سریال تک فصلی پلیسی اسـت کـه از اول هم قرار نبود ادامه داشته باشد؛ پس سریالی با آغاز و پایانی مشخص اسـت. ممکن اسـت در جاهایی از ان لذت نبرید، اما در کل بسیار سرگرم کننده اسـت و حدس زدن این‌که قاتل کیست، بسیار لذت بخش خواهد بود. باوجود این‌که این مجموعه تنها و تنها یک فصل دارد، شمار مرگ و میر در ان بسیار بالا اسـت.

داستان درباره تعدادی از خانواده ها و دوستان اسـت کـه برای یک مراسم عروسی بـه جزیره اي می‌آیند، اما یکی یکی بـه قتل می رسند…

 

این سریال در ژانرهای جنایی، درام و وحشتناک ساخته شده اسـت. با توجه بـه این دسته بندی ها شاید این مجموعه خیلی برای کودکان مناسب نباشد اما قطعا جوانان و بزرگسالان از تماشای ان لذت زیادی خواهند برد.

 

اطلاعات تکمیلی درباره سریال هانیبال

 

سال تولید سریال هانیبال

هانیبال سریال خیلی طولانی نمی باشد. پخش ان از سال ۲۰۱۳ شروع شد و پس از گذشت سه سال و پخش سه فصل، درسال ۲۰۱۵ بـه اتمام خودش رسید. کوتاه بودن این مجموعه یکی از نقاط قوت ان می‌باشد زیرا ماجرای سریال با سرعت خوبی دنبال شده و بیننده را از تماشای ان خسته نمی‌کند.

 

رده سنی سریال هانیبال

شاید دور از انتظار نباشد کـه این سریال درجه سنی TV-MA را دریافت کرده اسـت. این درجه سنی کاملا مرتبط با ماجرای سریال و اتفاقاتی اسـت کـه درون ان رخ می‌دهد. برای افرادی کـه نمی‌دانند این رده سنی بـه چه مجموعه هایي داده می‌شود باید بگوییم کـه منظور از این رده بندی این اسـت کـه دراین مجموعه صحنه هایي وجوددارد کـه ممکن اسـت برای افراد زیر ۱۷ سال مناسب نباشد. افراد زیر ۱۷ سال تنها درصورت صلاحدید و با موافقت و حضور والدین میتوانند این دسته از مجموعه ها را تماشا کنند. با توجه بـه راهنمای والدین منتشر شده برای این سریال، این رده بندی بیشتر بـه دلیل خشونت و صحنه هاي‌ نامناسب بـه این مجموعه داده شده اسـت.

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

تعداد قسمت هاي‌ هر فصل سریال هانیبال

هانیبال در مجموع ۳۹ قسمت دارد کـه در سه فصل برای بینندگان پخش شده اسـت. هر فصل از این سریال ۱۳ قسمت دارد.

 

زمان تقریبی هر قسمت سریال هانیبال

مانند اکثر سریال هایي کـه پخش تلویزیونی دارند، هر قسمت از هانیبال نیز حدود ۴۴ دقیقه میباشد.

 

امتیاز کاربران سریال هانیبال

کاربران استقبال بسیار خوبی از این مجموعه داشته اند و امتیازات خوبی نیز بـه ان داده اند. سریال هانیبال موفق شده اسـت تا از بیشتر از ۲۱۵ هزار رای، امتیاز بسیار خوب ۸.۵ را بـه دست آورد. این امتیاز باعث شده اسـت تا این سریال در فهرست ۲۵۰ سریال برتر از دید کاربران سایت IMDb در رتبه ۲۱۷ قرار بگیرد.

 

جوایز سریال هانیبال

این سریال تا کنون موفق بـه دریافت جایزه گلدن گلوب و یا امی نشده اسـت اما در سایر جشنواره ها موفق بـه دریافت ۲۳ جایزه شده اسـت. همچنین دربخش نامزدی جوایز نیز تعداد ۴۷ نامزدی در کارنامه هانیبال قرار دارد.

 

کشور سازنده سریال هانیبال

این سریال در ایالات متحده ایالات امریکا ساخته شده اسـت و زبان ان انگلیسی می‌باشد.

 

معرفی سریال هانیبال + بیوگرافی بازیگران سریال هانیبال + سریالی با موضوع آدم خواری

 

تاریخ پخش فصل چهارم سریال هانیبال چه زمانی است؟

 

درباره تاریخ پخش فصل چهارم سریال هانیبال بگوییم کـه اگر این سریال برای فصل چهارم خود برگردد، کدام شبکه می خواهد ان را پخش کند؟ هیچ شبکه‌اي بعد از کنسلی سریال هانیبال، قصد ادامه دادن ان را برعهده نگرفت. برای همین ممکن اسـت زمان پخش سریال Hannibal بـه همین زودی‌هایي کـه سرویس استریمی نتفلیکس یا دیگر استودیوها میگویند، نباشد. هرچند شـما می توانید سه فصل قبلی سریال هانیبال را از Netflix یا دیگر سایت‌ها دانلود و تماشا کنید.

 

هیو دنسی «Hugh Dancy»؛ یکی از ستارهای سریال هانیبال در گفتگو‌اي کـه درسال 2017 با TVLine داشته بـه این موضوع اشاره می کند کـه در واقعیت ساخت فصل چهارم سریال Hannibal ممکن اسـت 4 یا 5 سال طول بکشد. این یعنی اگر ساخت فصل چهارم سریال هانیبال ادامه پیدا کند، برای تماشای ان باید تا سال 2021 یا 2022 صبر کنیم.

جدیدترین مطالب سایت