بحث منوچهر هادی و امیر آقایی در مورد فیلم هایش (عکس)

بحث منوچهر هادی و امیر آقایی در مورد فیلم هایش (عکس)

منوچهر هادی و امیر آقایی

 

منوچهر هادی کارگردان مشهور کشورمون که تازگی فیلم ها و سریالهای خیلی پرطرفداری هم درست می‌کند چند روز است با امیر آقایی عکاس و بازیگر مشهور درگیر شده است . 

 

پس ازآن که امیر آقایی به بهانه زادروز بهرام بیضایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «بهرام جانِ بيضايی، استادِ نازنين، زادروزتان خجسته و مباركمان باشد.

 

تنتان سالم و انديشه‌تان تا ابد پويا، اين جا اما هيچ جايتان خالی نيست، اين جا «خالتور»ها میفروشند و «آينه‌بغل»‌ها. اين جا هنوز بر مدار گيشه‌ايم و انديشه نه. چه خوش گفت آن شاعرِ تبعيدی: سرزمينِ من جائيست، كه نانِ شبم را ارزانی‌ام می‌دارد.»

 

منوچهر هادی کارگردان «آینه بغل» در صفحه اینستاگرامش پاسخ داد: «فرهیخته گرامی، امیدوارم فیلم «آینه بغل» رو دیده باشی و اگر دیدی و بعد ازآن این‌قدر بهم ریختی که در زادروز استاد گلایه من و فیلمم رابه ایشان کردی از شما با احترام عذرخواهی می کنم.

 

به گزارش تالاب شما که فیلم‌هایتان بر مدار اندیشه است چرا به مخاطب میلیونی و تفکر همکارت اینقدر واضح توهین می کنی. این جا «فروشنده» و «ابد و یک روز»‌ها هم میفروشند و من می بینم و یاد می گیرم و لذت می برم. فیلم‌هاي وحید جلیلوند با بازی زیبا و حیرت‌انگیز شما را می بینم و لذت میبرم بدون بغض.

 

امیر آقایی، رفیق قدیمی، کمی خونسرد باش و با اندیشه درستی که از شما سراغ دارم مطلب بنویس. بدون توهین بدون قضاوت بدون بغض… علت نفروختن فیلم‌هایت را پیدا کن. من هم چندی پیش فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» را ساختم و نفروخت ولی قصور را گردن دیگری نینداختم و به اساتیدم گله نکردم.

 

همان‌ گونه دوستت دارم امیر جان و این مطلب و یادداشت احساسیت رابه دل نمی گیرم ولی توهین به شعور و انتخاب مردم و عذرخواهی از ایشان را خودت پاسخ‌گو باش.

 

در آخر، زادروز استاد بهرام بیضایی را تبریک می گویم و به حق جایشان در سینما و تئاتر خالیست. این جا همه ی هنرمندان و هنردوستان با احترام و با شعور رو در روی هم قرار می گیرند و برای سینمای گیشه احترام قائلند.»

 

بحث منوچهر هادی و امیر آقایی در مورد فیلم هایش (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت