برای تبلیغات ماندگار، خدمات صوتی را انتخاب کنید

برای تبلیغات ماندگار، خدمات صوتی را انتخاب کنید

به​ نظر شما وجود تبلیغات چقدر ضرویست؟ ساخت و پخش تبلیغات یکی از پرهزینه​ترین بخش​ها در هر کسب​وکاری می​تواند باشد اما با این ​وجود شرکت​های بزرگ بخش هنگفتی از سرمایه خود را برای تولید و پخش تبلیغات صرف می​کنند.

 

تبلیغ درست و باکیفیت می​تواند به​جای صدها بازاریاب، برای شرکت ها مشتری جذب کند زیرا تبلیغات امروزی در رسانه​های جمعی ازجمله تلویزیون، بیلبوردها، وب​سایت ها، اینستاگرام، رادیو، مجلات، روزنامه​ها و… بکار گرفته می شود و از این طریق می​تواند میلیون​ها مخاطب را با نوع کسب​وکار، نوع محصولات، خدمات و نحوه خرید آشنا سازد.

 

یکی از تعیین ​کننده​ ترین عواملی که کیفیت و موفقیت یک تبلیغ را تضمین می​کند، گوینده آن است.

گوینده تبلیغ، نماینده کمپانی و کسب​وکار محسوب می شود، اوست که چیستی خدمات، کیفیت محصولات و به​طورکلی نوع شرکت را به اطلاع مخاطبان می​رساند.

گویندگی یک نوع مهارت بسیار پیچیده و دقیق است که تنها متخصصان این هنر از پس انجامش برمی​آیند، هنری که دستیابی به آن نیازمند سال​ها تجربه، آموزش، مطالعه و… است.

 

حوزه گویندگی آن​قدر وسیع است که شرح تمامی تکنیک​های آن نیازمند نوشتن چندین کتاب و مقاله است. ما در ادامه سعی کردیم چند مهارت ضروری در گویندگی را به​طورخلاصه شرح دهیم:

 

_لحن درست

_وضوح کلام

_توانایی در رساندن مفهوم

_شناخت مخاطب

 

لحن درست

لحن، همان احساسی است که ما با بیان مان به مخاطب منتقل می​کنیم. لحن درست و صحیح موجب می​شود مخاطب به کمپانی اعتماد کند و برای ادامه ارتباط ترغیب شود.

این​که گوینده تبلیغ با چه لحنی صحبت کند خودمانی، رسمی، جدی، مهربانانه، محترمانه، غیرمتعارف، مشتاقانه، منطقی و… متأثر از چهار مؤلفه است:

شخصیت کمپانی

نوع مخاطب

هدف تبلیغ

  وسیله ارتباط​جمعی که تبلیغ در آن به نمایش گذاشته می​شود.

 

برای داشتن لحن درست علاوه​بر آنکه باید تمامی عوامل بالا را در نظر گرفت، لازم است توانایی کافی جهت به اجرا درآوردن لحن​های متفاوت را نیز کسب کرد، که تنها از راه آموزش و سال​ها تجربه به دست می​آید.

 گویندگان متبحر که در صدا بازیگری تجربه دارند ، پس​از پذیرش سفارش نریشن کمپانی​ها، انواع لحن ها را به زیباترین شیوه ممکن به اجرا می​گذارند و به​علت تجربه بالا در این عرصه قدرت تشخیص دقیقی در انتخاب لحن درست دارند.

 

وضوح کلام

یکی از مهم​ترین فاکتورهای گویندگی خوب، وضوح کلام است.

اگر کلام گوینده، مبهم باشد نه​تنها به هدف تبلیغ دست نمی​یابد بلکه موجب کلافگی مخاطبان و پراکندگی مشتریان می​شود و حتی ممکن است با مبهم بودن کلمات گوینده، برداشت اشتباهی از منظور او شود و موجب بدنامی کمپانی گردد.

داشتن صدای زیبا که وضوح مناسبی دارد نکته​ای است که متقاضیان هنگام سفارش گویندگی می​بایست به آن دقت کنند، بنابراین بهتر است ابتدا نمونه صدای گویندگان را بشنوید و با اطمینان از زیبایی و رسایی آن، سفارش نریشن و یا سفارش گویندگی دهید.

 

توانایی در رساندن مفهوم

متقاضیان سفارش گویندگی یا سفارش نریشن، دارای هدفی معین هستند و قصد دارند با کمک تبلیغات، مفهومی خاص را به مخاطب برسانند. گوینده حرفه ایی قبل​از ضبط گویندگی با سفارش دهنده مشورت می کند تا در مورد هدف نهایی او از ساخت تبلیغات، اطلاعاتی کسب کند و در ادامه با به اجرا درآوردن انواع تکنیک​ها منظور خود را به مخاطب منتقل می کند.

 

از طرفی گوینده برای داشتن اجرایی بی​نقص که بالاترین تأثیر بر مخاطب را دارد ضروریست خودش مفهوم جمله را درک کند و بداند چه می​خواند. در بعضی از مواقع دیده​ شده گوینده برای دریافت هر چه بیشتر سفارش گویندگی و سفارش نریشن و تحویل سریع تر آنان، کیفیت را قربانی کمیّت می​کند و قبل​از درک کامل متن، گویندگی می کند که نتیجه​ایی جز تحویل پروژه بی کیفیت به مشتری ندارد.

 

گویندگان حرفه ایی با ارجحیت قرار دادن رضایت سفارش​دهندگان با مناسب​ترین قیمت، خدمات صوتی ارائه می​دهند، خدمات صوتی که به علت خلاقیت و کیفیت بالا ، بیشترین تاثیر گذاری را بر مشتریان کمپانی ها دارند.

 

شناخت مخاطب

قطعا در پی شناخت درست از مخاطب است که می​توان تبلیغی مؤثر تولید کرد.

 

 برای شناخت مخاطب، عوامل بسیاری را می توان در نظر گرفت برای مثال گویندگی برای طیف سنی مختلف متفاوت است و از طرفی کشور عزیز مان دربرگیرنده فرهنگ​های رنگارنگ و گوناگون است و تنها گویندگان ماهر می​توانند برای هر کدام از فرهنگ​ها به گونه​ای متفاوت گویندگی کنند.

 

 غیرقابل​انکار است که اگر شما برای تبلیغات ماندگار خدمات صوتی را انتخاب کنید که به زبان محلی باشد ارتباط مؤثرتری می​توانید با مخاطبین خود برقرار سازید برای مثال در خطه آذربایجان قطعا مردم با تبلیغاتی که به زبان ترکی باشد بیشتر ارتباط برقرار می​کنند و در نتیجه به آن اعتمادشان به آن کمپانی افزایش می​یابد.

 

استودیو ساینا در مجموعه خود گویندگانی را گردهم آورده که از پس سال​ها مطالعه، سواد حرفه​ای بالایی دارند و در شناخت مخاطب بسیار متبحر هستند .

 

خدمات صوتی تنها شامل گویندگی تبلیغات کمپانی​ها نمی​شود بلکه اقشار دیگر جامعه نیز می​توانند از خدمات صوتی، جهت رشد حرفه خود استفاده کنند.

در زیر بعضی فعالان جامعه که خدمات صوتی می​تواند بیشترین کمک را به آنان داشته باشد را نام برده​ایم:

_صاحبان کمپانی و کسب​وکارها

_معلمان و اساتید دانشگاه

_پیج داران اینستاگرام و صاحبان وبلاگ های مجازی

_نویسندگان کتاب و سازندگان پادکست

 

صاحب کمپانی و کسب​وکارها

تا به این​جا به​طور مفصل شرح داده ایم که اگر برای تبلیغات ماندگار خدمات صوتی را انتخاب کنید و انجام آن را به دست متخصصان این حرفه بسپارید، موفقیت بسیار چشمگیری نصیبتان خواهد شد و کسب​وکار شما در نزد میلیون​ها نفر شناخته می​شود و دیگر نیازی به استخدام نیروی اضافه جهت بازاریابی نخواهید داشت و حتی این امکان وجود دارد با سفارش نریشن، نام کمپانی تان تا همیشه در ذهن مخاطبان ثبت شود و با پیشی گرفتن از رقبا بالاترین فروش را نصیب خود گردانید.

برای تبلیغات ماندگار، خدمات صوتی را انتخاب کنید

معلمان و اساتید دانشگاه

دیگر زمان تخته سیاه و گچ گذشته​است، نسل جدید حوصله شنیدن سخنرانی و آموزش به سبک قدیم را ندارند و در عوض از کلیپ​های آموزشی، ویدئو پروژکتور و… بیشتر استقبال می​کنند به همین علت معلمان بیش از پیش در پی ساخت کلیپ​های آموزشی هستند.

گویندگان استودیو ساینا با داشتن صدایی بسیار گوش​نواز آماده کمک به اساتید در زمینه گویندگی محتوای آموزشی هستند.آن​ها جذاب​ترین لحن را در گویندگی بکار می​برند که دانش​آموزان هنگام تماشای کلیپ​های آموزشی میخ​کوب می​شوند و از طرفی به​علت داشتن بیانی واضح و جذاب میزان تاثیرگذاری آموزش​چندین برابر می​شود و دانش​آموزان سریع​تر مطالب را می​آموزند.

قبل​از ثبت سفارش گویندگی بهتر است با مدیر دوبلاژ حرفه​ای در این زمینه مشورت کنید و مناسب​ترین صدا و گوینده را برای محتوای خود انتخاب و بعد سفارش گویندگی را ثبت کنید.

 

پیچ داران اینستاگرام و صاحبان وبلاگ های مجازی

  در اینستاگرام از پیج های سرگرمی گرفته تا پیج خبری، آموزشی، کسب​وکارها و… هرکدام شیوه خاص گویندگی خود را می​طلبد.

اگر گوینده آماتور باشد و یا توانایی لازم جهت گویندگی خاص را نداشته باشد، به​سرعت از تعداد دنبال کنندگان ها کاسته می​شود و میزان بازدید از وبلاگ ها کاهش می​یابد بنابراین بسیار مهم است هنگام سفارش دوبله، نریشن و گویندگی از حرفه​ای بودن آن مجموعه اطمینان کامل داشته باشید.

 

نویسندگان کتاب و سازندگان پادکست

امروزه میزان مطالعه کتاب چاپی بسیار کاهش​یافته و مردم سراسر جهان به گوش دادن کتاب صوتی و پادکست​ها روی آورده​اند.

اگر شما نویسنده و یا سازنده پادکست هستید برای افزایش خوانندگان و مخاطبان خود بهتر است کتابتان را به نسخه​ی صوتی تبدیل کنید.

گویندگان کتاب صوتی می​بایست در صدا بازیگری ماهر باشند و به انواع تکنیک​های گویندگی مسلط شوند، چندین سال است که استدیو ساینا در زمینه ضبط کتاب صوتی به​صورت تخصصی فعالیت می​کند، نمایشنامه​ها و کتاب​ها در استودیوایی حرفه​ای، زیر نظر مدیر دوبلاژ باتجربه و توسط گویندگان متبحر ضبط می​شود و دارای حدی از کیفیت هستند که شنوندگان کتاب صوتی تا پایان آن را دنبال می​کنند و اگر پادکست سریالی باشد از دنبال کنندگان همیشگی آن می​شوند.

 

توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان یکی از تعیین​کننده​ترین عوامل موفقیت هر فردی در هر جایگاهی است. مجموعه​ای استودیو ساینا با فعالیت حرفه​ای در زمینه تولید خدمات صوتی و تسلط کامل گویندگانش در شناخت مخاطب و فن بیان بسیار خوب، می​تواند در این زمینه شما را یاری کند.

با تشکر

جدیدترین مطالب سایت