مزایای تبلیغات و رپرتاژ آگهی در تالاب

مزایای تبلیغات و رپرتاژ آگهی در تالاب

تبلیغات و رپرتاژ آگهی برای شما

 
رپورتاژ آگهی باعث میشود سایت شما بهتر شناخته شود و بهتر به نتیجه برسید.
 
 
از نظر سئو هم تاثیر خوبی دارد زیرا لینک فالو در محتوای سایت پذیرنده اگهی میگیرید.
 
 
به غیر از شناخته شدن سایت از نظر گوگل رپرتاژ آگهی بسیار مفید است.
 
مزایای تبلیغات و رپرتاژ آگهی در تالاب

مزایای تبلیغات و رپرتاژ آگهی در تالاب

 
 
تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز، تنها به تلویزیون یا بیلبردهای سطح شهرها و جاده ها محدود نمی شود  و به خاطر محدودیت ساعت پخش رادیو و تلویزیون و محدودیت فیزیکی در نقاط مختلف شهرها و هزینه های بالای این نوع تبلیغات، شرکت ها و موسسات تلاش می کنند تا از ابزارهای نوین عصر اطلاعات بهره مند شوند.
 
 
از آن جا که  میلیون ها نفر به صورت روزانه و 24 ساعته از طریق اینترنت به سایت های خبری و اطلاع رسانی دسترسی دارند و  افراد با میل و اراده و علاقه شخصی خود، هر زمان که مناسب بدانند
 
 
به سایت های خبری و تحلیلی و به خصوص سایت های پرمخاطب مانند تالاب، مراجعه می کنند و بدون محدودیت زمانی و مکانی، هر روز در جریان اخبار و رویدادها قرار می گیرند
 
 
در نتیجه انعکاس تبلیغات و بنرها و رپرتاژ آگهی شرکت ها، معرفی محصولات و فعالیت های موسسات اقتصادی و بازرگانی و گزارش عملکرد مدیران و فعالان اقتصادی و صنعتی، در سایت های خبری و در فضای اینترنت، به صورت دائمی و 24 ساعته و برای روزها و ماه های متوالی در دسترس مردم است و حتی اخبار و رپرتاژ خبری و تبلیغات شرکت ها، بر خلاف روزنامه ها و رادیو تلویزیون که برای یک ساعت یا روز خاص منتشر می شود، می تواند در ماه ها و سال های آینده نیز قابل دریافت باشد. 
 
 
در حال حاضر، بسیاری از مردم علاقه مند هستند که به جای آن که  هر روز مورد هجوم انواع تبلیغات رسانه ای از تلویزیون و رادیو و پیامک های تلفنی قرار بگیرند
 
 
با اختیار، اراده و در حد حوصله و علاقه شخصی خودشان، نیازهای تبلیغاتی و دریافت اطلاعات را جستجو کنند و مثلا وقتی به دنبال خرید کالا،  وسایل خانگی یا یک نوع خدمت و حضور در مناقصه و مزایده هستند، تمایل دارند که در مورد کیفیت، مشخصات کالا، شرکت یا کشور سازنده، قیمت و سایر مشخصات و ویژگی های کالاها و خدمات اطلاع کسب کنند. 
 
مزایای تبلیغات و رپرتاژ آگهی در تالاب
 
 
براین اساس،  جستجوهای اینترنتی در شبکه ها و سایت های خبری و اطلاع رسانی و تبلیغاتی، جایگزین روش های قبلی شده است، و  افرادی که روزانه برای کسب اخبار و خواندن تحلیل ها به سایت های مورد علاقه خود مراجعه می کنند، نیازهای روزانه و خانواده را نیز از طریق اینترنت پیگیری می کنند. 
 
 
در نتیجه تبلیغات در سایت های خبری و تحلیلی که مردم با علاقه و اراده و انتخاب خود به آنها مراجعه می کنند، روشی کار آمد و اثرگذار در تبلیغات و بازاریابی و فروش محصولات و خدمات ارزیابی می شود. 
 
 
سایت خبری تحلیلی تالاب، در میان 10 سایت اول خبری تحلیلی کشور قرار دارد و از سطح بالای مخاطبان و بازدیدهای روزانه و 24 ساعته در ایران و کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی برخوردار است و به خاطر رویکرد تحلیلی خبری به اخبار داخلی ایران، اخبار جهان و تحولات بین المللی، کشورهای عربی، کشورهای همسایه، در اقلیم کردستان عراق، عراق و برخی کشورهای همسایه نیز از بازدید بالایی برخورداراست.
 
 
براین اساس شرکت ها و موسسات اقتصادی، بازرگانی و صنعتی، علاوه بر بازار داخلی ایران، چنانچه برنامه صادراتی و حضور در کشورهای همسایه را دارند، می توانند از طریق بخش عربی تالاب و از طریق مخاطبان قابل توجه کردستان عراق، در زمینه صادراتی نیز از ویژگی های این سایت پر مخاطب بهره مند شوند. 
 
 
خبرنگاران با تجربه تالاب که از روزنامه نگاران خبره کشور محسوب می شوند  و از توان بالایی در نوشتن اخبار، گزارش ها و رپرتاژ آگهی شرکت ها  برخوردارند،  آمادگی دارند تا با حضور در دفتر شرکت، کارخانه یا بازار محصولات، و متناسب با سلیقه مدیران شرکت ها،  نسبت به تهیه اخبار و گزارش ها و تبلیغات متناسب با عملکرد و ویژگی های شرکت ها و موسسات بازرگانی و صنعتی اقدام کنند و فعالان اقتصادی و بازرگانی کشور را در تحقق اهداف مورد نظرشان یاری دهند. 
 
مزایای تبلیغات و رپرتاژ آگهی در تالاب
 
تالاب آمادگی دارد که با برخورداری از صفحات ویژه اقتصادی، انرژی و عربی، بهترین گزارش ها و اخبار  و تبلیغات اثرگذار را برای شرکت ها و موسسات اقتصادی، بازرگانی، صنعتی، مالی و…  آماده کند. 
 
 
همچنین متناسب با تعداد ماه های انتخاب انتشار آگهی ها و تبلیغات بازرگانی، و نوع فعالیت شرکت ها، تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است و تبلیغات شرکت هایی که علاقه به حضور در بازارهای صادراتی دارند به زبان های انگلیسی، کردی و عربی قابل انتشار است. همچنین علاوه بر انتشار بنر تبلیغاتی و معرفی محصولات و خدمات شرکت ها، گزارشی از تحولات، عملکرد مدیران و برنامه های آتی و خبرهای خوش شرکت ها برای مردم  نیز به صورت گزارش  خبری تحلیلی منتشر خواهد شد تا مردم با ویژگی ها، برنامه ها، استانداردها، کیفیت و سایر مزایای موسسات اقتصادی و بازرگانی آشنا شوند. 
 
 

جهت مشاوره رایگان و سفارش تبلیغ در پلن های سایت اینجا کلیک نمایید.

 

تماس با ما از طریق ایمیل : talabganji@gmail.com

09162296833 – 09037415961

 

جدیدترین مطالب سایت