امن ترین مرورگرها کدام هستند + نمودار

امن ترین مرورگرها کدام هستند + نمودار

بهترین مرورگرها کدامند ؟ 

امن ترین مرورگرها کدام هستند ؟ کروم یا دیگر مرورگرها کدام بهتر است ؟! همیشه امنیت برای شخص ما مهم بوده است و دلمان میخواهد اطلاعاتمان به راحتی لو نرود و از این رو ما مروگرهای امنیت بالا را به شما مشخص میکنیم از سایت تالاب ، لذت ببرید.

 

مرورگرهای اینترنتی پرکاربردترین نرم‌افزار متصل به اینترنت محسوب می‌شوند که  اکثر کاربران بارها در روز از آن استفاده می‌کنند.

 

این نرم‌افزارها به‌نوعی محرم اسرار کاربران محسوب می‌شوند زیرا اکثر فعالیت مبتنی بر اینترنت مانند بسیاری از پرداخت‌های اینترنتی و پست‌های الکترونیک و امثال آن در بستر این نرم‌افزارها انجام می‌شود.

 

بر همین اساس لازم است کاربران از مرورگرهای امن‌تر استفاده کنند تا احتمال دستیابی هکرها به اطلاعات آنها به حداقل برسد.

 

در اینفوگرافیک که برای شما آماده کرده‌ایم خواهید دید که نا امن‌ترین مرورگر اتفاقاً پرطرفدارترین مرورگر نیز هست.

 

امن ترین مرورگرها کدام هستند + نمودار

پرسرعت ترین مروگرها کدام است ؟

 

Google Chrome

محبوب ترین مرورگر یعنی گوگل کروم، همونطور که توی بررسی مروگر های دیگه میدید توی همشون ما اشاره ای به گوگل کروم میکردیم پس از همین میشه نتیجه گرفت که گوگل کروم از اون حداقل هایی که باید ارائه بده داره بیشتر ارائه میده که یک جور مرجع شده.

 

safari

سافاری یک مرورگر از اپل که برای اپل دوستان مرورگر خیلی محبوب و جذابی هست و رابط کاربری و سرعت و استفاده از منابعش خیلی خوبه که البته چیزی جز این ازش انتظار نمیره چون محصول اپله!

 

اپرا یک مرورگری هست که از سال 1995 کار خودش رو به عنوان یک مرورگر شروع کرده ولی از همون موقع سعی کرده خودش رو به روز نگه داره و اپدیت های خوبی برای مرورگرش میده و حتی جدا از اون مرورگر هایی مخصوص افراد مختلفی هم داره مثل opera GX که مخصوص گیمر هاست و کلی اپشن های خفن داره.

 

داک داک گو (DuckDuckGo) یک مرورگر برای اندروید و آی او اس (ios) هستش که سیستم رمزنگاریه هوشمند استفاده میکنه و به شما قابلیت مدیریت داده ها و پاک کردم راحت اون هارو در کنار قابلیت های حریم خصوصی میده که میتونه برای کاربر های گوشی همراه مرورگر خوبی باشه.

 

Ungoogled Chromium

مرورگر Ungoogled Chromium گوگل کرومه ولی بدون مسائل حریم خصوصیش و البته متن باز (opensource) هستش.

این مرورگر به خدمات گوگل وابسته نیست و همچنین میشه تنظیمات حریم خصوصی و امنیت رو تغییر داد و شخصی سازیشون کرد. این مرورگر همون تجربه و حس کار کردن با گوگل کروم رو میده و میتونه جایگزین خوبی برای گوگل کروم باشه.

 

Tor

و اما میرسیم به یکی از مرورگر هایی که بین علاقه مندان به کامپیوتر خیلی محبوب و دوست داشتنیه یعنی تور. تور مخفف The Onion Router هست و یک مرورگر متن باز (open source) و برا پایه فاریفاکس (FireFox) هست که هدف اصلیش برقراری ارتباط ناشناس و امن هست.

 

جدیدترین مطالب سایت