چطور آدرس خود را ثبت کنیم در گوگل

چطور آدرس خود را ثبت کنیم در گوگل

طریقه ثبت آدرس خود در گوگل

اگر با اضافه کردن آدرس به گوگل مپس مشکل دارید این مقاله را مطالعه نمایید گوگل مپس «Google Maps» یکی از برنامه‌هاي حرفه‌اي نقشه بوده که برای پلت‌فرم‌هاي گوناگون توسط کمپانی گوگل ساخته شده هست. همان‌طور که میدانید یکی از ویژگی‌هاي دیدنی این برنامه مسیریابی قدرت‌مند آن بوده که محبوبیت زیادی میان کاربران دارد و هرروز بهرهگیری زیادی از آن میشود.

 

قابلیت کاربردی دیگری در این اپ برای راحتی کاربران وجود داشته که توسط آن میتوانید محل‌هاي خاصی را برای همۀ وقت به نقشه اضافه کنید تا هربار که می خواهید به آن محل خاص بروید، نیاز به گشتن و جست‌وجو در نقشه نداشته باشید.

 

برای مثال شما میتوانید محل زندگی‌تان را به نقشه اضافه کنید تا هربار از هرجایی که بخواهید به سمت منزل بروید، دیگر نیاز به گشتن از روی نقشه نباشد و به‌راحتی با نوشتن نام Home به آن برسید.

 

برای این‌که مکان‌هاي خاص خود را به نقشه گوگل اضافه کنید، مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال نمایید:

برنامه گوگل مپس را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.

اپ را باز کنید و با کلیک بر روی آیکون موجود در بالا سمت چپ، وارد منوی آپشن شوید.

چطور آدرس خود را ثبت کنیم در گوگل

 

اضافه کردن آدرس به گوگل مپس

در پنجره باز شده بر روی انتخاب Your places کلیک کنید.

چطور آدرس خود را ثبت کنیم در گوگل

اضافه کردن مکان در گوگل مپس

در صفحه اخیر دو انتخاب با نام‌هاي Home و Work قرار گرفته هست. با کلیک بر روی هرکدام وارد صفحه جدیدی میشوید که باید آدرس را در آن وارد کنید. وارد کردن آدرس مورد نظر می تواند یا از طریق نوار جست‌و‌جو و یا انتخاب یک نقطه از روی نقشه باشد.

 

اضافه کردن آدرس به گوگل مپس , سیو کردن محل کار و منزل در گوگل مپس

بعد از انتخاب محل مورد نظر بر روی Save کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند.

 

چطور آدرس خود را ثبت کنیم در گوگل

نقشه ی گوگل مپس

 

برای بهرهگیری بهتر از این قابلیت به مواردی که در ادامه توضیح داده‌ایم، توجه کنید:

در صفحه Your places شما می توانید آیکون نمایش محل مورد نظرتان و یا آدرس را عوض کنید.

با سوایپ در صفحه Your places به مواردی مانند Saved و Upcoming دست خواهید یافت. در بخش Saved میتوانید مکان‌هاي مورد علاقه و مکان‌هایي که می خواهید بعدا به آن‌‌جا بروید را دیدن و به ثبت برسانید. در بخش Upcoming هم میتوانید طبق برنامه‌ریزی که داشته‌اید، محل‌هاي خاصی را تعیین کنید. برای مثال دسترسی به مکان هتلی که برای هفته آینده رزرو کرده‌اید در این قسمت قابل دسترس خواهد بود.

 

چطور آدرس خود را ثبت کنیم در گوگل

ایجاد کردن نقطه در گوگل مپس

 

با مشخص کردن این موارد از این به‌بعد تنها با تایپ کردن “Home” و یا “Work” به آدرس دقیق محل مورد نظرتان دست خواهید یافت. این ویژگی توسط دستور صوتی هم قابل انجام بوده و با گفتن جمله “How can I get home” به دستیار صوتی گوگل و یا بخش Voice گوگل مپس، مسیریابی به سمت منزل اجرا خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت