چگونه در یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

چگونه در یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

ستارگان یوتیوب، مشاهیر خودساخته امروزی هستند افرادی کـه با ایجاد محتوای ویدیویی با هدف آموزش، سرگرمی، بررسی، و عالی بودن در وب، مخاطبان خودرا بـه دست آورده‌اند. کسب درآمد از یوتیوب ممکن اسـت دلیل شـما برای راه اندازی یک کانال نباشد، اما فرصت هاي‌ کسب درآمد زمانی کـه متوجه شدید تعداد آن ها وجوددارد شگفت انگیز اسـت.

 

خوشبختانه، راه‌هاي‌ خلاقانه‌اي برای کسب درآمد در یوتیوب وجوددارد. مخاطبان شـما ممکن اسـت پتانسیل درآمد کانال YouTube شـما را باز کنند، همان طور کـه اغلب در مورد اینفلوئنسرها یا وبلاگ نویسان اینستاگرام اتفاق میوفتد، اما این ایجاد جریان هاي‌ درآمدی متعدد، از طریق شلوغی هاي‌ جانبی یا کسب و کار اسـت کـه بـه شـما کمک می کند درآمد کسب کنید.

 

چگونه در یوتیوب کسب درآمد کنیم ؟

1. بـه برنامه شریک YouTube بپیوندید

2. فروش محصولات یا کالا

3. سرمایه گذاری جمعی برای پروژه خلاقانه بعدی شـما

4. اجازه دهید مخاطبانتان از طریق «تامین مالی طرفداران» از شـما حمایت کنند

5. محتوای خودرا بـه رسانه ها مجوز دهید

6. بـه عنوان یک تأثیرگذار با برندها کار کنید

7. یک بازاریاب وابسته شوید

بیایید نگاهی عمیق‌تر بـه هر یک از این جریان‌هاي‌ درآمد بیندازیم.

    

بیشتر بخوانید: نحوه بی دردسر دانلود ویدیو از یوتیوب

 

1. به برنامه شریک YouTube بپیوندید

نخستین جریان درآمدی کـه احتمالاً بررسی خواهید کرد تبلیغات اسـت. چه بخواهید در YouTube بدون ایجاد ویدیو یا بـه عنوان یک سازنده محتوا درآمد کسب کنید، پیوستن بـه YouTube Partner Program و راه اندازی کسب درآمد یک مرحله حیاتی اسـت.باید با پیروی از همه ی خط‌مشی‌هاي‌ کسب درآمد YouTube موافقت کنید ودر کشور یا منطقه‌اي زندگی کنید کـه برنامه شریک YouTube در ان در معرض اسـت. پس از این کـه درسال گذشته بـه 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا رسیدید، می توانید برای کسب درآمد تقاضای دهید.

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

در اینجا نحوه فعال کردن کسب درآمد در YouTube آورده شده است:

بـه حساب YouTube کـه میخواهید کسب درآمد کنید وارد شوید.

روی سمبل حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

روی YouTube Studio کلیک کنید.

در منوی سمت چپ، سایر ویژگی ها > کسب درآمد را انتخاب کنید.

شرایط واجد شرایط بودن YouTuber Partner Program را بخوانید و با ان موافقت کنید.

یک حساب Google AdSense جدید ایجاد کنید یا یک حساب موجود را بـه کانال خود متصل کنید. «برای دریافت پول بـه حساب AdSense نیاز دارید.»

تنظیمات برگزیده کسب درآمد خودرا تنظیم کنید.

 

پس از انجام اینکار، بـه داشبورد برگردید و روی تب Analytics در سمت چپ کلیک کنید. از آنجا، باید درآمد را از برگه‌هاي‌ بالا انتخاب کنید، سپس بـه نمودار درآمد تخمینی ماهانه بروید تا ایده‌اي از درآمد پیش‌بینی‌شده YouTube خود داشته باشید.

 

YouTube Premium چیست؟

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

YouTube Premium یک برنامه عضویت پولی اسـت کـه بـه طرفداران این امکان را می دهد کـه سازندگان محتوای مورد علاقه خودرا بدون تبلیغات تماشا کرده و از انها حمایت کنند. برای سازندگان، تغییرات زیادی ایجاد نمی شود، زیرا برای محتوای مصرف‌شده توسط افراد غیرعضو در YouTube، همراه با محتوای YouTube Premium، پول دریافت میکنند.

بر اساس میزان تماشای محتوای آن ها، سازندگان برای YouTube Premium پول دریافت می کنند. درآمد حاصل از مشترکین YouTube Premium را بـه‌عنوان یک جریان درآمد ثانویه، علاوه بر آنچه قبلاً از طریق تبلیغات کسب می کنید، درنظر بگیرید. اگر چه راه‌اندازی ان راحت اسـت، اما کسب درآمد از طریق تبلیغات بـه‌عنوان شریک YouTube از سودآورترین جریان درآمدی کـه میتوانید برای خود ایجاد کنید، فاصله زیادی دارد.

 

چرا باید برای کسب درآمد فراتر از تبلیغات نگاه کنید؟

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

یوتیوب اخیراً بـه دلیل تصمیم خود برای شفاف‌تر کردن تبلیغات دراین پلتفرم و محتوایی کـه بـه عنوان محتوای «آگهی پسند» واجد شرایط اسـت، واکنش‌هاي‌ شدیدی را دریافت کرده اسـت.اساسا، تعداد زیادی از سازندگان یوتیوب می ترسیدند کـه بـه دلیل ماهیت محتوایشان، درآمد تبلیغاتی را کـه بـه حمایت از کانالشان کمک می کند، از دست بدهند.

 

در YouTube محتوای شما ممکن است از درآمد تبلیغات حذف شود اگر شامل موارد زیر باشد:

محتوای تحریک آمیز جنسی، از جمله برهنگی جزئی و طنز جنسی

خشونت، از جمله نمایش آسیب هاي‌ جدی و رویداد های مرتبط با افراط گرایی خشونت آمیز

زبان نامناسب، از جمله اذيت و اذیت، فحاشی و زبان رکیک

ترویج مواد مخدر و مواد تحت بازرسی، از جمله فروش، استفاده و سوء استفاده از این اقلام

موضوعات و رویداد های بحث برانگیز یا حساس، از جمله موضوعات مربوط بـه جنگ، درگیری هاي‌ سیاسی،

بلایای طبیعی و تراژدی ها، حتی اگر عکسهای گرافیکی نشان داده نشود.

 

اما واقعیت این اسـت کـه YouTube از سال 2012 از طریق یک فرآیند خودکار، بدون هشدار و بدون اطلاع سازنده محتوا، محتوایی را کـه برای تبلیغ‌کننده مناسب نمیداند، پول‌زدایی میکند. اکنون، وضعیت در واقع بهتر شده اسـت، زیرا سازندگان هنگامی کـه محتوای آن ها پرچم‌گذاری میشود مطلع میشوند و می توانند هر زمانی کـه احساس کنند یک ویدیو بـه اشتباه از شبکه تبلیغاتی YouTube حذف شده اسـت، رقابت کنند.

تبلیغات ممکن اسـت وسیله اي متداول برای ایجاد درآمد غیرفعال برای سازندگان باشد، اما معامله این اسـت کـه شرکت مادر YouTube، گوگل، حدود 45 درصد از درآمد تبلیغات را حفظ می کند.بـه طور خلاصه، یوتیوب‌برها باید سایر جریان‌هاي‌ درآمدی را برای حفظ سرگرمی خلاقانه خود کاوش کنند. در زیر نحوه کسب درآمد از YouTube بدون AdSense را بـه اشتراک می‌گذاریم.

 

2. فروش محصولات

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

محصولات زیادی برای فروش وجوددارد کـه می تواند بـه شـما کمک کند از طریق کانال YouTube خود درآمد کسب کنید. فروش اجناس – تیشرت، لیوان قهوه، کیسه هاي‌ حمل و نقل – مزایایی فراتر از درآمد دارد.

کالاها با قرار دادن برند و شخصیت آنلاین شـما در دنیای آفلاین، قرار گرفتن در معرض دید شـما را افزایش میدهند و رابطه بین شـما و طرفدارانتان را عمیق‌تر میکنند، زیرا آن ها بـه معنای واقعی کلمه بـه آنچه انجام می دهید «خرید» می کنند. شـما حتی می توانید با تولید و فروش محصولات منحصر بـه فرد خود و تقویت کسب و کار خود از طریق کانال YouTube خود یک قدم فراتر بروید.

 

از همان ابتدا دو مزیت خواهید داشت که سایر صاحبان فروشگاه‌ها به آن حسادت می‌کنند:

یک موتور محتوا کـه بـه طور مداوم ترافیک را بـه فروشگاه شـما هدایت می کند

اعتماد مخاطبان شـما، کـه با ارائه منظم محتوای برند خود بـه انها بـه صورت رایگان بـه دست آورده اید

 

3. سرمایه گذاری جمعی برای پروژه خلاقانه بعدی شما

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

وقتی پول تمام چیزی اسـت کـه بین یک ایده و اجرای ان قرار دارد، سرمایه گذاری جمعی راه خوبی برای تحقق ان اسـت.چه برای خرید تجهیزات بهتر، استخدام بازیگران یا پوشش سایر هزینه‌هاي‌ تولید بـه کمک نیاز داشته باشید، اگر ایده شـما بـه اندازه کافی قانع‌کننده باشد، میتوانید از مخاطبان خود و جامعه سرمایه‌گذاری جمعی دعوت کنید.

تعداد زیادی از پروژه‌هاي‌ خلاقانه موفق با سرمایه‌گذاری جمعی تمایل بـه ارائه یک اوج یا «تریلر» دارند کـه مردم را هیجان زده میکند، بنابر این فیلم برداری کنید کـه در ان پروژه خودرا توضیح دهید یا گوشه اي از نحوه انجام ان ارائه دهید.

 

4. اجازه دهید مخاطبانتان از طریق «تامین مالی طرفداران» از شما حمایت کنند.

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

مانند تأمین مالی جمعی یک پروژه، می توانید جریان‌هاي‌ «تأمین مالی طرفداران» را نیز برای تأمین کمک‌هاي‌ مالی از سوی مخاطبان خود راه‌اندازی کنید.بـه‌عنوان یک آفريننده، صدای خودرا بدون این کـه مخاطبان خودرا وادار بـه پرداخت هزینه پذیرش کنید، بـه اینترنت منتقل می کنید. بنابر این، اگر محتوای خوبی ارائه می دهید، ممکن اسـت مخاطبان شـما تمایل داشته باشند کـه بـه طور مداوم از شـما حمایت کنند.

 

تعداد زیادی از پلتفرم‌هاي‌ حمایت مالی از طرفداران، مکان دیگری را برای افراد ایجاد می کنند تا محتوایشان را کشف کنند و راهی برای جذب وفادارترین مخاطبان خود و پاداش دادن بـه انها برای حمایتشان.

 

1. اگر مسیر تأمین مالی جمعی را انتخاب می کنید، حتما چند روش برتر را دنبال نمایید. اول، ایجاد شفافیت در مورد نحوه خرج کردن پول. این باعث می شود کـه طرفداران شـما روی داستان یا ماموریت شـما سرمایه گذاری کنند و آن ها بـه معنای واقعی کلمه ارزش محتوای شـما را خریداری می کنند.

 

2. برای وعده هاي‌ بهتر، پاداش هاي‌ فریبنده ارائه دهید. هرچه بیشتر بتوانید بـه اهداکنندگان این احساس را بدهید کـه بـه دلیل وفادار بودن، چیزی منحصر بـه فرد دریافت می کنند، احتمال دریافت کمک‌هاي‌ مالی و تعهدات بالاتر بیشتر میشود.

 

بیشتر بخوانید: راه اندازی یوتیوب مخصوص کودکان توسط گوگل

 

برخی از گزینه های محبوب تامین مالی طرفداران عبارتند از:

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

YouTube :Super Chat یک ویژگی اسـت کـه هنگام پخش جریانی زنده در YouTube استفاده می شود. این بـه شـما امکان میدهد یک شیشه انعام برای بینندگان خود ایجاد کنید تا در هر زمان و هر چقدر کـه تمایل دارند کمک کنند. همان طور کـه در بالا ذکر شد، باید حساب YouTube خودرا برای تبلیغات تنظیم کنید. عضویت در کانال عضویت در کانال بـه بینندگان این امکان را میدهد کـه از طریق پرداخت‌هاي‌ ماهانه در ازای هدیه‌هاي‌ مختص اعضا، از کانال شـما حمایت کنند. 

 

Patreon: پلتفرم عضویت کـه پرداخت پول را برای سازندگان راحت می کند. طرفداران می توانند با مبلغی کمتر از یک دلار در ماه مشترک سازندگان مورد علاقه خود شوند و جوایز انحصاری دریافت کنند.

 

Tipeee: این پلتفرم بـه شـما امکان می دهد ترکیبی از کمک هاي‌ مالی یک باره و مکرر دریافت کنید.

 

Buy Me A Coffee: بـه سازندگان و هنرمندان اجازه میدهد کمک‌هاي‌ مالی و حق عضویت طرفداران خودرا بپذیرند. از ان بـه عنوان “جای گزین عدد یک Patreon” با بیش از 300000 آفريننده یاد می شود. تفاوت‌ها این اسـت کـه پذیرش پرداخت‌ها با Buy Me A Coffee راحت‌تر اسـت، برای همه ی ویژگی‌ها یک کارمزد ثابت 5٪ «در مقابل تا 12٪ برای Patreon» وجوددارد، و پرداخت‌ها آنی هستند.

 

5. محتوای خود را به رسانه ها مجوز دهید

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

اگر اتفاقاً یک ویدیوی ویروسی با جذابیت انبوه ایجاد کردید – مثلا یک کلیپ خنده دار کـه سگ شـما را نشان می دهد – می توانید در ازای پول بـه محتوای خود مجوز دهید. اگر ویدیوهای شـما در فضای مجازی منتشر شود، ممکن اسـت رسانه‌هاي‌ خبری تلویزیون، برنامه‌هاي‌ صبحگاهی، سایت‌هاي‌ خبری آنلاین و سایر سازندگان درباره حقوق استفاده از ویدیوهای شـما صحبت کنند. همچنین میتوانید ویدیوهای خودرا دریک بازار فهرست کنید، مانند مارک‌هاي‌ رسانه معتمد، جایی کـه پیدا کردن و خرید محتوای شـما برای افراد مناسب راحت‌تر خواهد بود.

 

6. با برندها به عنوان تأثیرگذار کار کنید

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

برندها بیشتر و بیشتر در بازاریابی تأثیرگذار و حمایت‌هاي‌ مالی سرمایه‌گذاری میکنند و بودجه‌هاي‌ تبلیغاتی معمول خودرا صرف اینفلوئنسرهایی میکنند کـه قبلاً وفاداری مخاطبان خودرا بـه دست آورده‌اند. اگر بتوانید در مورد معاملات مناسب مذاکره کنید، این یک فرصت بزرگ برای شـما بـه عنوان یک آفريننده ایجاد می کند.

با بررسی تعداد بازدیدهایی کـه طبق معمولً ویدیوهایتان دریافت میکنند، هزینه ثابت پایه خودرا تعیین کنید و ان را در 0.05 تا 0.15 دلار در هر بازدید ضرب کنید «کـه تقریبا همان چیزی اسـت کـه تعداد زیادی از مارک‌ها حاضرند برای بازدید از طریق ان بپردازند. تبلیغات یوتیوب».

 

طبق داده‌های WebFX، قیمت‌های بالقوه برای اینفلوئنسر مارکتینگ در YouTube عبارتند از:

200 دلار برای هر ویدیو برای یوتیوبر با 10000 مشترک

2000 دلار برای هر ویدیو برای یوتیوبر با 100000 مشترک

20000 دلار برای هر ویدیو برای یوتیوبر با 1000000 مشترک

 

بسته بـه اهرم شـما – جمعیت شناسی مخاطبان، کیفیت محتوا، و میزان منحصربفرد و سودآوری جایگاه شـما – اگر برند مناسب باشد، ممکن اسـت بتوانید معامله بهتری را انجام دهید. نکته کلیدی هنگام مشارکت در محتوای حمایت شده توسط برند این اسـت کـه در مورد ان شفاف باشید، چیزی را کـه واقعاً دوست ندارید یا بـه ان اعتقاد ندارید تأیید نکنید و درمورد دلیل انجام ان با مخاطبان خود صحبت کنید.

در این جا فقط تعداد انگشت شماری از بازارهای تأثیرگذار وجوددارد کـه می توانید کانال خودرا بـه انها اضافه کنید و توسط مارک هاي‌ بزرگ و کوچک کشف شوید:

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

Crowdtap: “وظایف” ایجاد محتوای کوچک را در ازای پول و سایر پاداش ها تکمیل کنید. هیچ محدودیتی در مورد تعداد فالوورهایی کـه باید بپیوندید وجود ندارد.

 

Upfluence: یک پلتفرم اینفلوئنسر در مقیاس کامل با پایگاه داده بیش از 3 میلیون اینفلوئنسر. مشتریان می توانند از طریق Upfluence جست‌وجو کنند تا سازندگان را بر اساس کلمه کلیدی بیابند و با انها تماس بگیرند تا یک مشارکت ایجاد کنند.

 

عده اي از اینفلوئنسر مارکت ها محصولات رایگان را بـه شـما ارائه می دهند، در حالی کـه برخی دیگر بـه داشتن مارک هاي‌ بزرگ مشهور هستند کـه مایل بـه پرداخت بیشتر هستند. از فرصت هایي کـه بـه بهترین وجه با نیازهای شـما مطابقت دارند استفاده کنید، اما تا جایی کـه می توانید خودتان را فهرست کنید تا از حداکثر دیده شدن کانال خود خاطرجمعی حاصل کنید.

 

7. یک بازاریاب وابسته شوید

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

بازاریابی وابسته بـه کسب کمیسیون از طریق تبلیغ محصول یا خدمات ساخته شده توسط برند دیگر اشاره دارد. شـما می توانید یک بازاریاب وابسته برای برندها شوید و درج محصول، تاییدیه ها یا انواع دیگر محتوا را درنظر بگیرید. با این حال، باید مشارکت‌ها را در ویدیوهای خود برای بینندگان فاش کنید.

 

این بـه ویژه اگر محصولات را بـه عنوان بخشی از کانال YouTube خود مرور کنید، خوب کار می کند. از آنجایی کـه هیچ خطری در پایان نام تجاری وجود ندارد «انها فقط هنگام فروش پرداخت می کنند»؛ طبق معمولً محدودیت کمی برای شروع وجوددارد.

 

برنامه هاي‌ وابسته محبوب عبارتند از ClickBank «1٪ تا 75٪ کمیسیون، بسته بـه آنچه فروشنده تعیین می کند» و شبکه وابسته آمازون «تا 10٪ در هر فروش». همچنین میتوانید با برندهایی در جایگاه خود تماس بگیرید کـه برنامه‌هاي‌ وابسته خودرا اجرا میکنند، کـه در فضای تجارت الکترونیک غیر معمول نیست.

 

برای کسب درآمد به چند بازدید در یوتیوب نیاز دارید؟

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

طبق داده‌هاي‌ اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، میانگین کانال یوتیوب میتواند حدود 18 دلار بـه ازای هر 1000 بازدید از آگهی دریافت کند، کـه برابر با 3 تا 5 دلار در هر بازدید ویدیو اسـت.

تعداد بازدیدهایی کـه دریافت می کنید با درآمد کسب شده ارتباطی ندارد. اگر ویدیوی شـما هزاران بازدید داشته باشد اما هیچکس تبلیغ را تماشا یا کلیک نکند، هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد. این بـه دلیل معیار های YouTube برای صورت‌حساب تبلیغ‌کنندگان اسـت: بیننده باید روی تبلیغ کلیک کند یا آگهی ویدیویی را بـه طور کامل «10؛ 15 یا 30 ثانیه» تماشا کند تا بتوانید پول دریافت کنید.

 

برای شروع کسب درآمد چند بیننده داشته باشیم؟

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

برای شروع کسب درآمد مستقیم از طریق YouTube، باید حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا درسال گذشته داشته باشید. پس از رسیدن بـه ان؛ می توانید برای برنامه شریک YouTube تقاضای دهید و از کانال خود کسب درآمد کنید.

یکی از زمینه هایي کـه می توانید بـه عنوان یک مبتدی با تعداد کمی مشترک درآمد کسب کنید، بازاریابی وابسته اسـت. موضوعاتی مانند بررسی مواد غذایی، افتتاحیه محصولات، و فهرست‌هاي‌ برتر [X] موضوعات محبوب YouTubers هستند. وقتی انها محصولات وابسته را از ویدیوی شـما خریداری می کنند، می توانید در مقابل کلیک بر روی آگهی یا مشاهده ویدیو، درآمد کسب کنید.

 

یوتیوبرها در سال چقدر درآمد دارند؟

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

5 کاربر برتر یوتیوب تا ژانویه 2021 هر کدام ده ها میلیون دنبال کننده دارند. اکانت ها عبارتند از MrBeast، Jake Paul، Markiplier، Rhett and Link و Unspeakable. این یوتیوبرها سالانه بیش از 28.5 میلیون دلار از طریق کانال هاي‌ خود درآمد کسب می کنند. در حالی کـه درآمد ان‌ها بسیار زیاد اسـت، حساب‌هاي‌ کوچک‌تر هنوز هم می توانند در YouTube کسب درآمد کنند.

 

بـه عنوان مثال، کانال یوتیوب جاستین لکونت را درنظر بگیرید. او 913000 مشترک و 91 میلیون بازدید ویدیو در کانال خود دارد کـه بـه مردم کمک می کند بهتر لباس بپوشند و مد را درک کنند. بر اساس ارزیابی‌گر پول یوتیوب اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، درآمد کل تخمینی او فقط بدون درآمد از تبلیغات حدود 259,304 دلار اسـت کـه بـه طور میانگین بـه ازای هر ویدیو 979 دلار درآمد دارد.

 

بر اساس این اعداد تخمینی، جاستین می تواند با ارسال یک یا دو ویدیو در هفته از کانال یوتیوب خود درآمد کسب کند. توجه بـه این نکته مهم اسـت کـه این ها فقط تخمین هستند. جاستین ممکن اسـت بیشتر یا کمتر از اعداد بالا درآمد داشته باشد، بسته بـه استراتژی هاي‌ درآمدزایی YouTube کـه برای کسب و کار خود استفاده می کند.

 

یوتیوبرها چگونه حقوق می گیرند؟

چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

داده هاي‌ فوربس نشان می دهد کـه درآمدهای برتر یوتیوب 50 درصد از درآمد سالانه خودرا از تبلیغات بـه دست می آورند. پس از ایجاد یک کانال YouTube، می توانید یک حساب AdSense راه اندازی کنید و کسب درآمد را فعال کنید. تنها زمانی کـه در حساب AdSense خود بـه 100 دلار رسیدید، پول دریافت می کنید.

 

کانال‌هاي‌ یوتیوب حتی اگر میلیون ها مشترک نداشته باشند، قابل کسب درآمد هستند. پتانسیل درآمد شـما صرفاً با تعداد مشترکین و بازدیدهایی کـه دارید تعیین نمی شود، بلکه با توجه بـه سطح تعاملی کـه ایجاد می کنید، جایگاهی کـه بـه ان توجه می کنید و کانال هاي‌ درآمدی کـه کشف می کنید نیز تعیین می شود. این بدان معنا نیست کـه تعداد مشترکین مهم نیست – نکات ما را برای بـه دست آوردن مشترکین بیشتر در YouTube بررسی کنید.

 

دوم، این فهرست از 10 درآمد برتر ممکن اسـت بـه شـما این تصور را بدهد کـه میلیون ها دلار درآمد مستقیماً از YouTube می آید. در واقع هر کدام از این کانال ها خط کالای مخصوص بـه خودرا دارند. این کانال‌ها قبل از راه‌اندازی کالاهای خود ابتدا مخاطبان خودرا پیدا کردند و ایجاد کردند. اگر کسب درآمد از یوتیوب در برنامه بازاریابی شـما قرار دارد، نخستین قدم برای همه ی یکسان اسـت: درک روشنی از مخاطبان هدف خود داشته باشید.

 

اینکه چگونه می توانید بدون ساخت ویدیو در یوتیوب درآمد کسب کنید؟

  چگونه در یوتیوب در سال 2023 کسب درآمد کنیم؟

تنها راه کسب درآمد از YouTube بدون تولید ویدیو، استفاده مجدد از محتوای سایر سازندگان اسـت. یوتیوب دارای کتابخانه اي از ویدیوهایی اسـت کـه تحت مجوز Creative Commons قراردارند. این مجوز بـه شـما امکان می دهد محتوای دیگران را منتشر کنید و از ان درآمد کسب کنید. اگر ویدیویی با مجوز CC-BY پیدا کردید، می توانید از ان استفاده کنید و ان را مطابق میل خود تنظیم کنید.

 

در پایان

شـما می توانید پول خودرا در ایران با ارز دیجیتال بگیرید ودر کیف پول اینترنتی خود ذخیره کنید و هر وقت کـه خواستید از طریق صرافی هاي‌ اینترنتی ان را بفروشید و بـه ریال بدیل کنید.

جدیدترین مطالب سایت