بازی پابجی موبایل چیست؟

مجموعه : موبایل
بازی پابجی موبایل چیست؟

آموزش نصب و بازی پابجی

بازی پابجی موبایل از سری بازی اکشن شوتر اول شخص می‌باشد کـه بـه صورت نسخه دسکتاپ و نسخه موبایل عرضه شده ؛ این بازی پر طرفدار بـه گفته اپ استور هاي‌ دانلود اپلیکیشن بیشتر یک میلیارد بار دانلود شده اسـت ؛ در ادامه بـه آموزش نصب قدم بـه قدم این بازی می پردازیم.

 

نصب پابجی موبایل

خب قدم اول برای شروع کار با پابجی، نصب ان اسـت. برای نصب این بازی میتوانید وارد اپلیکیشن‌هایي مثل بازار، مایکت یا گوگل پلی شده و با جست‌وجو عبارت pubg ان را پیدا کنید.دقت کنید؛ این بازی بعد از نصب نیاز بـه دانلود data از وب دارد.

علاوه‌براین بـه سخت‌افزار و نرم‌افزار موبایل‌تان قبل از دانلود ان دقت کنید. کم‌ترین نرم‌افزار برای نصب این بازی، اندروید 5.1.1 و کم‌ترین رم، 2 گیگابایت اسـت.

 

بازی پابجی موبایل چیست؟

 

تلفن همراه تان را خالی کنید

در قدم بعدی باید تلفن همراه‌تان را برای شروع بازی آماده کنید. چطور؟ خب با توجه بـه این کـه پابجی موبایل نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی اسـت، این موضوعات را رعایت کنید:

 

* اگر قبلاً قابلیت ذخیرۀ انرژی را فعال کرده اید، از بخش تنظیمات باتری ان را غیرفعال کنید

* اگر برنامه‌اي در پس‌زمینه تلفن همراه‌تان فعال اسـت، ان را ببندید

* اگر در تلفن همراه از پس‌زمینه‌هایي با عکسهای زنده و متحرک استفاده می کنید، ترجیحاً پس‌زمینه را تغییر بدهید

* اگر نور گوشی روی حالت روشنایی خودکار اسـت، بهتر اسـت ان را غیر فعال کرده و خودتان نور را تنظیم کنید

 

علاوه‌بر همه این ها، بهتر اسـت تا جای ممکن فضای داخلی ذخیره‌سازی تلفن همراه‌تان را خالی کنید. اگر فضای داخلی پر باشد، سرعت بازی کاهش پیدا می کند.

خب، اگر این نکات را انجام داده باشید، عملاً با مشکلات سخت‌افزاری و هنگ کردن تلفن هنگام بازی پابجی موبایل روبه‌رو نمیشوید. علاوه‌براین، بهتر اسـت برای این کـه با مشکلات اینترنت هم روبه‌رو نشوید، گزینۀ Data saver را در تنظیمات تلفن خاموش کنید.

 

بازی پابجی موبایل چیست؟

 

چگونه در پابجی اکانت بسازم؟

ببینید، بـه‌طور کلی شـما میتوانید بـه 3 شکل وارد پابجی شده و با ان بازی کنید. راهکار اول ورود با اکانت مهمان اسـت، راهکار دوم ورود با اکانت توییتر ودر نهایت راهکار سوم هم ورود از طریق حساب فیسبوک.

اگر از طریق یکی از این دو شبکه اجتماعی وارد بازی شدید، تمام خریدها، ذخیره‌ها ‌و… بـه این حساب منتقل میشود. بـه این ترتیب اگر با تلفن همراه یا حتی رایانه دیگری هم از طریق همان اکانت وارد بازی شدید، تمام اطلاعات و جزئیات قبلی در اختیارتان قرار میگیرد.

 

در هرحال یکی از راهکارهای بالا را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. در مرحلۀ اول باید یک کاراکتر انتخاب کنید. پابجی این قابلیت را بـه شـما میدهد کـه ظاهر این کاراکتر را ویرایش کنید.

بعد از ان؛ یک نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید. به پایان رسید! هم اکنون وارد بخش لابی بازی می شوید کـه در این جا میتوانید بـه تنظیمات مختلفی از ان دسترسی داشته باشید.

 

بازی پابجی موبایل چیست؟

 

برای سریع تر شدن بازی پابجی

همانگونه کـه گفتیم، هم اکنون وارد بخش لابی شده‌اید. در اینبخش تنظیمات زیادی وجوددارد اما مهمترین چیزی کـه باید بـه ان دقت کنید، تنظیمات گرافیکی اسـت.

اگر تلفن همراه‌تان قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کمی دارد، پیشنهاد میکنیم تا جایی کـه برای‌تان مقدور اسـت کیفیت گرافیکی بازی را کاهش بدهید.

 

اما اگر تلفن همراه قدرتمندی دارید، بـه اینبخش کاری نداشته باشید.راستی، میتوانید برای این بازی از هدفون هم استفاده کنید. علاوه‌بر این کـه هدفون احساس بهتری در حین بازی بـه شـما می دهد، این قابلیت را در اختیارتان میگذارد کـه با دیگر بازیکنان صحبت کنید.

 

بازی پابجی موبایل چیست؟

 

بازی پابجی را در حالت اتومات بزارید

پیشنهاد میکنیم دربخش تنظیمات چند دکمه را دستکاری کنید. با فعال کردن مواردی کـه در ادامه ‌میگوییم، می توانید با سرعت بیشتری بازی کنید چراکه عملاً بخش‌هایي از پابجی را اتوماتیک کرده اید.

 

* برداشتن خودکار وسایل: بـه دستگاه اجازه بدهید آیتم‌ها یا همان لوت باکس‌ها را بـه‌شکل خودکار حین بازی برای‌تان بردارد

* فعال کردن Free look: این قابلیت اجازه میدهد در بررسی فضای اطراف، سرعت و عملکرد بهتری داشته باشید

* فعال کردن Aim assist: عملاً با فعال کردن این گزینه، میتوانید آسان‌تر روی بازیکن موردنظرتان هدف‌گیری کنید

* فعال کردن دویدن خودکار: اگر این گزینه را فعال کنید، کاراکتر همیشه با سرعت زیاد در حال دویدن خواهد بودو نیاز نیست برای حرکت کردنش صفحه را لمس کنید

 

بازی پابجی موبایل چیست؟

 

نکته های مهم در موقع بازی پابجی

* سعی کنید همیشه آیتم‌هاي‌ بخش medikits را بردارید تا زمانی کـه مجروح هستید، با انها جان خودتان را افزایش بدهید.

* ترجیحاً همیشه با دوستان و همراهان‌تان حرکت کنید. بـه این ترتیب حتی اگر مورد اصابت گلوله قرار بگیرید، بقیه دشمن را کشته و شـما را نجات میدهند.

* سعی کنید جزئیات مختلف نقشه‌ها را یاد بگیرید. درواقع اگر بـه‌خوبی با نقشه‌ها آشنا باشید، موفقیت‌تان در بازی پابجی موبایل افزایش پیدا میکند.

 

وسایل خریداری کنید

بخش بزرگی از موفقیت شـما در بازی پابجی موبایل، بـه وسایلی بستگی دارد کـه همراه دارید. همان طور کـه احتمالاً خودتان هم میدانید، در بازی خرید بعضی از وسایل قفل اسـت و برای باز کردن‌شان نیاز بـه داشتن پول پابجی یا همان یوسی دارید.

با توجه بـه این کـه تازه‌کار هستید و خب یقیناً پول کافی برای خرید این وسایل را ندارید، می توانید با پرداخت هزینه بـه خود پابجی، اعتبار ان را خریده و از ان برای باز کردن وسایل استفاده کنید. اما چطور؟

 

بازی پابجی موبایل چیست؟

 

خب پیشنهاد ما این اسـت کـه برای خرید آسان یوسی در پابجی، از گیفت کارت‌هاي‌ پابجی استفاده کنید. با خرید گیفت کارت یا همین کارت‌هاي‌ هدیه دیگر نیاز نیست نگران تحریم‌هاي‌ خارجی و پرداخت دلاری باشید.

بلکه می توانید بـه‌اسانی با وارد کردن کد کارت هدیه در حساب‌تان، ان شارژ کرده و سپس با یوسی‌هاي‌ بـه‌دست‌آمده، محصولات موردنیاز را بخرید.

 

خرید گیفت کارت پابجی

سایت‌هاي‌ زیادی در سطح وب اقدام بـه فروش گیفت کارت پابجی کرده‌اند کـه یکی از معتبرترین انها، سایت موبوگیفت اسـت. شـما ‌می توانید با قیمت مناسب و خیال آسان، گیفت کارت پابجی ؛ گیفت کارت گوگل پلی ؛ گیفت کارت استیم والت ؛ گیفت کارت ps4 و … رابا میزان شارژ دلخواه را از این مجموعه بخرید. همین طور مشاوران ان بعد از خرید، شـما را برای شارژ حساب‌تان بـه‌شکل رایگان راهنمایی میکنند.

 

بازی های جذاب با موبایل را فراموش نکنید و اخبار آن را می توانید از سایت تالاب بررسی نمایید.

جدیدترین مطالب سایت