عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

بهترین پیشگویی های 

در این بخش به مرور عجیب ترین پیشگویی های‌ سال میپردازیم.

مجله تالاب : افراد زیادی درباره آینده جهان پیشگویی هایی را مطرح کرده اند که از میان ان ها دو نفر «بابا وانگا و نوستراداموس» دقیق ترین پیشگویی ها درمورد آینده و اتفاقات جهان را بیان کرده اند، این دو پیشگو از ظهور هیتلر و انقلاب اسلامی ایران گرفته تا حادثه تروریستی 11 / 9 و ظهور ترامپ را به طور دقیق پیش بینی کرده بودند در ادامه با مجله تالاب همراه باشید.

 

پیشگویی های عجیب از آینده

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

پیشگویی های نوستراداموس درباره سال 2020

میشِل دو نوسترِدام، ملقب به نوستراداموس، یکی از نویسندگان و منجمان قرن شانزدهم فرانسه بود که گمان می‌رود مهم ترین پیشگویی است که دنیا تا بحال به خود دیده.

 

مجله تالاب : پیروان نوستراداموس و طرفداران تئوری توطئه اعتبار او را به پیشگویی آینده و اتفاقات جهانی می‌دانند، پیشگویی‌هایی که او ان‌ها را در رباعیاتی رمزنگاری‌شده نوشته است.

 

گفته میشود که نوستراداموس ظهور آدولف هیتلر در سال ۱۹۳۳ و هم چنین آتش‌سوزی بزرگ لندن در سال ۱۶۶۶ را نیز پیشگویی کرده بود. کریگ همیلتون، پیشگوی بریتانیایی، رخدادهایی را از سال ۲۰۲۰ پیشگویی کرده بود که شباهت‌های عجیبی با پیشگویی‌های نوستراداموس دارد.

 

پیشگویی هایی که رخ داده است

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

آیا نوستراداموس وقوع جنگ در سال ۲۰۲۰ را پیشگویی کرده بود؟

یکی از پیشگویی‌های نوستراداموس از سال ۲۰۲۰ به وقوع جنگی جهانی اشاره دارد. بسیاری بر این باورند که نوستراداموس وقوع جنگ جهانی سوم را پیش‌بینی کرده و برخی نیز گمان می‌کنند این اتفاق در سال ۲۰۲۰ رخ خواهد داد. ناآرامی‌های غرب و شرق دنیا را تا مرز بحران پیش‌برده است.

 

نوستراداموس در این مورد نوشته: «شرق، غرب را تضعیف میکند.»

 

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

آیا می‌توان انتظار داشت پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ به وقوع بپیوندند؟

وبسایت اِسکِپتیکس مینویسد پیشگویی بابا ونگا ادعایی کذب بیش نیست. در این وبسایت آمده: «بابا ونگا یا بی‌سواد بود و یا کم‌سواد و ظاهراً هیچ کتابی را به دست خود ننوشته است. ان دسته از پیشگویی‌های ونگا که سینه به سینه منتقل شده همگی تفسیر یوحنایی از آینده‌ی زمین هستند.

 

خصوصاً در اروپا، و حتی در مریخ که جنگی در سال ۳۰۰۵ درمی‌گیرد و مسیر زندگی در زمین تغییر میکند.

 

هرچند اگر نگاهی کمی مثبت‌تر به پیشگوهایی‌هایش بیندازیم خواهیم دید که او پیش‌بینی کرده انسان سال ۲۰۲۸ به سیاره‌ی زهره می رسد، اما از جو سمی و خورنده‌ی این سیاره اطلاعی نداشته؛ یا این که پیش‌بینی کرده تمدن انسان تا سال ۲۱۳۰ خواهد توانست به کمک فضایی‌ها زیر آب هم زندگی کند.»

 

آینده زمین چگونه خواهد بود ؟

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

جنگ، استیضاح ترامپ و افزایش مخاطره‌ آمیز سطح آب دریاها

یکی از تشابهات پیشگویی‌های نوستراداموس از سال ۲۰۲۰ و پیشگویی‌های همیلتون مرگ دونالد ترامپ است.

 

همیلتون در سال ۲۰۱۸ گفته بود ترامپ، رئیس جمهور ایالات امریکا، ترور میشود. فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ بود که ترامپ مورد تروری نافرجام قرار گرفت. بنا به پیش‌بینی هملیتون: «ترامپ از سمت خود برکنار نمی‌شود اما یکی از نزدیکانش به او خیانت میکند. استیضاح ترامپ موجب افزایش قدرت وی خواهد شد.»

 

او هم چنین اشاره کرده رسوایی ترامپ او را بی‌اعتبار می‌کند و این که «ترامپ دوباره به سمت رئیس‌جمهوری می‌رسد و فلوریدا از جمله ایالت‌هایی است که ناباورانه به او رأی میدهند.»

 

نوستراداموس هم چنین در مورد محاکمه‌ی فردی مهم نوشته است.

 

از سویی دیگر هملیتون نیز هم از احتمال وقوع جنگی بزرگ سخن گفته بود و هم استیضاح ترامپ. همیلتون هم چنین اشاره کرده بود: «پوتین و ترامپ صلح می کنند.»

 

پیشگویی های ترسناک درباره زمین

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

پیش‌بینی‌های نوستراداموس در مورد تغییرات آب و هوایی

یکی دیگر از تفسیرهای جنجال‌برانگیزی که از پیشگویی‌های نوستراداموس از سال ۲۰۲۰ شده تغییرات آب و هوایی در سال ۲۰۲۰ است که به افزایش مخاطره‌آمیز سطح آب دریاها اشاره دارد. بنا به پیشگویی‌هایی همیلتون نیز بلایای طبیعی در سال ۲۰۲۰ زمین را فرامی‌گیرند.

 

او نوشته: «در سال ۲۰۲۰ زلزله‌های متعددی رخ می‌دهد، خصوصاً در ژاپن و هند که برگزاری المپیک تابستانی را با مشکل مواجه میکند. در کشور کشور آمریکا نیز زلزله‌هایی رخ خواهد داد.» او هم چنین مدعی شده: «فلوریدا طوفانی مخرب خواهد داشت» و گفته در جزیره‌ای کوچک که به نامش اشاره نکرده آتشفشان فوران میکند.

 

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

آیا می‌توان پیشگویی‌های نوستراداموس را معتبر دانست؟

نوستراداموس در تمام دنیا طرفدارانی دارد اما منتقدان این پیشگوی قرن شانزدهم باور ندارد که وی قدرت پیشگویی داشته. برایان دانینگ که پادکست‌هایی با عنوان اِسکِپتوید منتشر میکند میگوید:

 

«به پیشگویی‌های نوستراداموس ایرادات بسیاری وارد است. ترجمه‌های اشتباه و مبهم، تفسیرهای دلخواهانه، نوشتار مبهم و نامشخص او، رمزگشایی‌های واهی در رباعیات او همگی فریب است.»

 

او در ادامه میگوید: «نوستراداموس قطعاً یکی از افراد معتبر زمان خود بوده و خلق داستان‌های واهی از گفته‌هایش بی‌حرمتی بزرگی به شخصیت حقیقی او محسوب میشود.

 

باید برای نقشی که او در توسعه‌ی داروسازی و ادبیات رونسانس داشته ارزش قائل شویم و هم چنین نباید کارهای مؤثر او را با برچسب قدرت‌های جادویی او بی‌ارزش جلوه دهیم.»

 

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

پیشگویی های بابا وانگا درباره سال 2020

پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ زمانی مورد توجه قرار گرفت که آغاز این سال میلادی با اتفاقات تلخی همراه شد. بابا وَنگا عارف و روشن‌بین بلغاری بود که در قرن بیستم می‌زیست و به گیاه‌درمانی می‌پرداخت اما تعداد بسیاری بر این باور بودند که او توانایی‌های خارق‌العاده داشته است، تا حدی که به او لقب «نوستراداموس بالکان» داده بودند.

 

سال ۲۰۰۰ بود که پس غرق‌شدن زیردریایی روسی کورسک بابا ونگا به شهرت جهانی رسید، چراکه به زعم طرفداران تئوری توطئه او این واقعه را پیش‌بینی کرده بود. مردم حتی توانایی ارتباط با دنیای مردگان را نیز به او نسبت داده بودند و به او مراجعه میکردند تا با مردگانشان ارتباط بگیرند.

 

طرفداران او مدعی‌اند او فجایعی همچون ۱۱ سپتامبر، سونامی ۲۰۰۴ تایلند و انتخاب اوباما در سال ۲۰۰۸ را نیز پیشگویی کرده بود.

 

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

پیشگویی بابا ونگا از پایان دنیا

یکی از وحشتناک‌ترین پیشگویی‌های بابا ونگا مربوط به اتمام دنیاست. خوشبختانه او پیش‌بینی کرده این اتفاق لااقل تا ۳۰۰۰ سال دیگر، یعنی سال ۵۰۷۹ نخواهد افتاد، اما او هیچ اشاره‌ای به چگونگی پایان دنیا نکرده.

 

با این حال پیش‌بینی همیلتون از سال ۲۰۲۰ این بوده که در این سال جنگی در خاورمیانه آغاز میشود و سال ۲۰۲۰ را همراه با فجایع طبیعی و ناآرامی‌های سیاسی می‌دانسته. بنا به پیشگویی هملیتون، سال ۲۰۲۰ با چندین زمین‌لرزه همراه خواهد بود و ژاپن و هند به شدت خواهند لرزید.

 

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

از ترور پوتین تا صلح ترامپ و پوتین

طرفداران این روشن‌دل پیشگو بر این باورند که یکی از پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ این بده که پوتین، رئیس جمهور روسیه در این سال ترور میشود. همیلتون اما پیشگویی کرده که پوتین با ترامپ صلح می‌کند. از دیگر پیشگویی‌های هملیتون این بوده که در پی شورش‌های هنگ‌کنگ مشکلاتی برای رئیس جمهور چین رقم میخورد.

 

برترین پیشگویی های سال جدید

او در این‌باره گفته: «شورش‌های چین را پیش‌بینی کرده بودم و گفته بودم در چین انقلابی خواهد شد. البته سال ۲۰۲۰ چین آرام نخواهد بود و شورش‌های تازه‌ای در این کشور شکل می‌گیرد. شی جین‌پین، رئیس‌جمهور این کشور نیز در نهایت پس از چند سال با اعمال تغییراتی موافقت خواهد کرد.»

 

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

پیشگویی بابا ونگا از سونامی در سال ۲۰۲۰

از دیگر پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ باین بوده که سونامی عظیمی در آسیا رخ خواهد داد. او پیش‌بینی کرده بود که این سونامی شانزده سال پس از سونامی ۲۰۰۴ روی می‌دهد. فاجعه‌ی سونامی که در سال ۲۰۰۴ رخ داد ۲۲۰٫۰۰۰ نفر را به کام مرگ کشاند. اگر این پیشگویی حقیقت یابد، فاجعه‌ی دیگری در پاکستان، ژاپن، چین و هند رخ خواهد داد.

 

همیلتون نیز رخداد‌های فاجعه‌باری را برای سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی کرده و گفته بود:

«زلزله‌های بسیاری در سال ۲۰۲۰ رخ خواهد داد و خصوصاً در ژاپن و هند زمین‌لرزه‌ی بزرگی اتفاق می‌افتد که المپیک تابستانی را به تعویق می‌اندازد. کشور ایالات امریکا نیز چندین زمین‌لرزه خواهد داشت و در جزیره‌ی کوچکی که نمی‌دانم کجاست طوفان‌های عظیمی رخ میدهند.»

 

آیا پیشگویی‌های بابا ونگا حقیقت داشته‌اند؟

با این که بابا ونگا را لقب نوستراداموس بالکان داده‌اند اما گفته میشود فقط ۸۵ درصد از پیشگویی‌هایش حقیقت داشته‌اند.

 

از پیشگویی‌های او که به حقیقت پیوستند می‌توان به غرق‌شدن زیردریایی روسی کورسک در سال ۱۹۸۰ اشاره کرد. طرفداران او حتی بر این باورند که او ظهور گروه تروریستی گروه تروریستی داعش و پیروزی اوباما در انتخابات ایالات امریکا را نیز پیشگویی کرده بود.

عجیب ترین پیشگویی های سال (عکس)

برترین پیشگویی های سال

جودیت جویس در کتابش در مورد مهم ترین پیشگویی‌های بابا ونگا نوشته: «طی جنگ جهانی دوم افراد بسیاری به سوی او می‌شتافتند به این امید که از عزیزانشان در جنگ خبری بگیرند یا این که محل دفنشان را جویا شوند.

 

هشتم آوریل سال ۱۹۴۲ بود که پادشاه بلغارستان، بوریس سوم برای مشورت نزد او رسید. مدت‌ها بعد در دوران کمونیست اعضای حکومت از او مشورت می‌خواستند.»

جدیدترین مطالب سایت