درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود : با استفاده از بهترین ویژگی های علامت ماه تولد خود، حساب بانکی خود را تقویت کنید. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب به شما خواهیم گفت که چگونه با توجه به علامت ماه تولدتان پول بیشتری دربیاورید.

 

چگونه می توان پول بیشتری به دست آورد

همه می خواهند بدانند چگونه پول بیشتری به دست آورند، اما همه نمی دانند از کجا شروع کنند. آیا نیاز به بودجه بهتری دارید؟ آیا باید در سهام سرمایه گذاری کرد؟ ممکن است پاسخی را که به درستی در ستاره ها نوشته شده است پیدا نکنید، اما می توانید از علامت زودیاک خود برای درک بهتر نقاط قوت و ضعف خود استفاده کنید.

 

«می‌توانید از مزایای خاص علامت خود برای بهینه‌سازی گردش کار خود، تمرکز بر ایجاد روابط مناسب و انجام پروژه‌های مناسب که مناسب شما هستند استفاده کنید». هنگامی که بهترین قدرت شغلی برای زودیاک خود و بهترین تسکین استرس برای زودیاک خود را یاد گرفتید، به عنوان مثال، می توانید از آنها به نفع خود در محل کار استفاده کنید.

 

پیدا کردن بهترین سرگرمی ممکن است شما را به یک ایده تجاری سوق دهد. و دانستن سازگاری زودیاک خود می تواند به شما کمک کند از درگیری با همکاران، سرمایه گذاران یا همسری که ارزش مالی آنها با شما متفاوت است، جلوگیری کنید.

 

قرار گرفتن در مسیر درست برای به دست آوردن پول نقد بیشتر فقط شروع است. استفاده از بینش های علامت زودیاک می تواند به شما کمک کند تا احساسات درونی خود را بپذیرید و تمام جنبه های زندگی خود را بهبود بخشید. 

 

فروردین: یک استارت آپ را دنبال کنید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

اگر شما یک فرورین با تفکر کارآفرینی هستید که می‌خواهید عملکرد خوبی داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید، باید راه‌های جدیدی برای پیشی گرفتن از منحنی پیدا کنید. وقتی احساس می‌کنید که مرزها را نمی‌شکنید یا قدم‌هایی برمی‌دارید، احتمالاً در نقش خود احساس افسردگی می‌کنید و عملکرد ضعیفی دارید. (به چیزی نیاز دارید که شما را از یک فانک بیرون کند؟ این نقل قول های الهام بخش برای علامت زودیاک خود را ورق بزنید.)

 

توصیه او برای فروردین؟ برای یک استارت آپ کار کنید که بتوانید جایگاه خود را ایجاد کنید. استارت‌آپ‌ها به فروردین این فضا را می‌دهند تا خودش را بسازد و تکنیک‌های جدید را امتحان کند.

 

1. ویژگی هایی که باید مهار کرد: رهبری و انگیزه. به عنوان اولین علامت چرخه زودیاک، شما یک رهبر طبیعی هستید. از مهارت های رهبری و انگیزه بی حد و حصر خود استفاده کنید تا هر روز از خودتان بهتر عمل کنید و یک ترند باشید.

 

2. موانعی که باید بر آنها غلبه کرد: تکبر یا خوشبینی. فروردین می تواند شخصیت بسیار تیپ A داشته باشد. گرفتار شدن بیش از حد در لحظه و خودسری می تواند سقوط شما باشد. کارآفرین بودن سخت است – در مسیر خود قرار نگیرید.

 

3. فعالیت های جانبی عالی: مربی، آتش نشان، مشاور املاک

 

اردیبهشت: درخواست افزایش حقوق کنید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

اگر کسی می خواهد یاد بگیرد که چگونه پول بیشتری به دست آورد، این شما هستید. اردیبهشت ها شادی را در بازنمایی ملموس ثروت، مانند لباس‌های نو، جواهرات و حساب‌های بانکی‌شان می‌یابند. «احساس ارزشمندی شما در محل کار به دستمزد شما گره خورده است. “پس از درخواست افزایش حقوق، پاداش یا مزایا احساس عجیب و غریب یا خودخواهانه نداشته باشید.”

 

اردیبهشت نشانه‌ای است که می‌داند (و دوست دارد) پایش را پایین بگذارد، بنابراین از آن استحکام ذاتی برای رسیدن به آنچه می‌خواهید در محل کار استفاده کنید. شما می توانید صدای خود را در حالی که هنوز حرفه ای هستید به گوش دیگران برسانید – در نهایت، اردیبهشت یکی از مودب ترین علائم زودیاک است.

 

«موضوع دیگری که برای اردیبهشت در محل کار مفید است، دانستن زمان فشار دادن است. “چیزها را تحمل نکنید زیرا قوی هستید. در عوض برای تغییر و بهبود فشار بیاورید.»

 

1. صفت مهار کردن: قاطعیت. وقتی صحبت از افزایش حقوقی است که می دانید لایق آن هستید، عقب ننشینید و کنار نکشید.

 

2. مانعی که باید غلبه کرد: لجاجت. در حالی که نباید عقب نشینی کنید، باید متوجه شوید که چه زمانی با رئیس خود به یک سازش خوب می رسید. در پیگیری بیشتر بی دلیل نباشید.

 

3. کارهای جانبی عالی: دستیار مالی، طراح گرافیک، جواهرساز سفارشی، مد یا آرایشگر

 

خرداد: شبکه

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

خرداد ها ارتباطات خوبی دارند و معمولاً تقریباً با همه افراد می توانند زمینه مشترک پیدا کنند. اینها مهارت هایی هستند که باید به آنها تکیه کنید زیرا کار فقط مربوط به اعداد و ضرب الاجل نیست. در مورد مردم هم هست. «به خوبی با همکاران‌تان ارتباط برقرار کنید و شبکه‌های حرفه‌ای خود را تقویت کنید، و در نهایت به سود شما خواهد رسید».

 

1. ویژگی هایی که باید مهار کرد: ارتباط موثر و اجتماعی بودن. خرداد توسط عطارد، حاکم سیاره ارتباطات اداره می شود. مراقب عطارد در رتروگرید باشید!

 

2. مانعی که باید بر آن غلبه کرد: فاصله توجه کوتاه. خرداد که با نماد دوقلوها نشان داده می شود، اغلب به دلیل دو چهره بودن شهرت بدی پیدا می کند. این علامت زودیاک می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد و از پروژه‌ای به پروژه دیگر می‌پرد، که دیگران ممکن است آن را غیرمتعهد یا غیر صادقانه تفسیر کنند. اما مسئله واقعی این است که اگر قبل از دستیابی به موفقیت واقعی به دور زدن ادامه دهید، پول زیادی به دست نخواهید آورد.

 

3. کارهای جانبی عالی: مشاور روابط عمومی یا بازاریابی، نویسنده مستقل، برنامه ریز مهمانی

 

تیر: کار از راه دور را امتحان کنید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

تیر ها افراد بسیار عاطفی هستند که اغلب اجازه می دهند احساساتشان مانع از انجام امور عملی شود. اگر به اندازه کافی در مورد چیزی احساس قوی داشته باشید، نتیجه دید تونلی شدید خواهد بود. به همین دلیل است که به نفع یک خرچنگ است که یاد بگیرد چگونه احساسات و منطق را متعادل کند.

 

«توسعه نگرش تحلیلی تر [نسبت به] کار، مسیر کلیدی تیر برای موفقیت است. «عشق تیر به خانه نیز یک جنبه کلیدی است. مذاکره در مورد فرصت های کاری از راه دور واقعا می تواند زندگی را برای شما آسان تر کند و شما را به کارگری شادتر و در نتیجه بهتر تبدیل کند. برای بینش بیشتر، با علامت زودیاک چینی خود آشنا شوید.

 

1. ویژگی برای مهار کردن: توانایی حفظ روابط قوی. در حالی که ممکن است مانند خرداد فردی اجتماعی نباشید، اما مردم را دوست دارید و می دانید که چگونه روابط کاری خوبی را ایجاد و حفظ کنید، حتی زمانی که از راه دور کار می کنید.

 

2. مانعی که باید بر آن غلبه کرد: تمایل به احساساتی بودن یا شخصی کردن مسائل. مراقب باشید دوستی کاری را با دوستی شخصی اشتباه بگیرید. از معطل ماندن بیش از حد به یک کار خودداری کنید.

 

3. کارهای جانبی عالی: فیزیوتراپیست، مربی یوگا، مشاور راهنمایی

 

مرداد: ابتکار عمل را نشان دهید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

مرداد نشانه ای است که همیشه جلب توجه می کند، اما وقتی صحبت از شغل شما می شود، مطمئن شوید که مردم به دلایل درست به شما توجه می کنند. مردم شما را به خاطر شخصیت اجتماعی و طبیعت کاریزماتیک شما دوست خواهند داشت، اما باید بتوانند شما را به عنوان فردی سخت کوش ببینند.

 

شما می توانید محبوب باشید و همچنان مردم شما را جدی بگیرند. «ابتکار عمل را نشان دهید». “همچنین می توانید از طبیعت سلطنتی خود برای ایجاد یک شبکه خوب از تماس ها در اطراف خود استفاده کنید، که باید شما را در جریان آموزش ها، ترفیع ها و فرصت های شغلی جدید قرار دهد.”

 

1. ویژگی برای مهار: شخصیت برونگرا و کاریزماتیک. مرداد یک افسونگر است که دوست دارد بهترین باشد.

 

2. مانعی که باید بر آن غلبه کرد: تمایل به خودنمایی. همانطور که اغلب اتفاق می افتد، بزرگترین نقطه قوت شما بزرگترین ضعف شما نیز هست. تفاوت بین توجه مثبت و منفی را بیاموزید. توجه خوب: مردی در محل کار باشید که کلوچه های مورد علاقه همه را بر اساس علائم زودیاک می آورد.

 

3. فعالیت های جانبی عالی: کمدین، دی جی، سخنران انگیزشی

 

شهریور: سازماندهی و بهینه سازی

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

نیازی نیست کسی به شما بگوید که بیشتر کار کنید. در واقع، سخت‌کوشی کردن می‌تواند باعث سقوط شما شود. برخلاف برج داران که در حقوق هفتگی خود احساس ارزشمندی می کنند، شهریور ها آن را در بهره وری خود می یابند. وقتی ناامن هستید، در تلاش برای اثبات ارزش خود بیش از حد به خودتان کار می کنید و این می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

 

عملکرد کاری خود را تا حد امکان عینی پیگیری کنید. گزارش‌های مربوط به واحدهای فروخته‌شده یا رضایت مشتریان، یا مدت زمانی که برای انجام یک پروژه طول می‌کشد، نگه دارید. «ثبت کردن ارزش خود برای شرکت به این صورت به شما کمک می‌کند در هنگام درخواست افزایش حقوق یا رفتن برای ترفیع، شجاع باشید.

 

اما از ذهن تحلیلی قدرتمند خود برای از بین بردن مشغله های کاری که برای خود ساخته اید استفاده کنید تا احساس مفیدی بیشتری داشته باشید. فایل‌های شما نباید بر اساس حروف الفبا، زمانی و با کد رنگی باشند.”

 

1. ویژگی هایی برای مهار: ذهن تحلیلی و استعداد برای سازمان. یک حلال مشکل جزئیات محور، توانایی شما برای اولویت بندی بلیط غذای آنها خواهد بود.

 

2. موانعی که باید غلبه کرد: شک به خود و ناتوانی در آرامش. ذهن شما همیشه در حال حرکت است. یاد بگیرید چگونه به خودتان اعتماد کنید. شکست و طرد شدن، بزرگترین ترس علامت زودیاک شماست.

 

3. کارهای جانبی عالی: برنامه ریز رویداد، ویرایشگر، دستیار شخصی

 

مهر: قاطع باشید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

واسطه های بزرگ زودیاک، مهرها اغلب فراموش می کنند که نیازهای خود را در اولویت قرار دهند. شما برای ایجاد صلح بین افراد دیگر تلاش می کنید و گاهی اوقات باعث می شود که در برابر یک عیب از خودگذشتگی کنید. اگر می خواهید پول بیشتری به دست آورید، باید بیشتر روی خودتان تمرکز کنید و فعال باشید.

 

«لطفاً تصمیم بگیرید – هر تصمیمی. “بهترین راهی که مهرها می توانند در محل کار به جلو حرکت کنند این است که از تلاش برای راضی نگه داشتن همه دست بردارند.” صدای خود را پیدا کنید و از شنیدن آن نترسید! خودت را ثابت کن اگر احساس خجالتی می کنید، فقط به یاد داشته باشید که مهر یکی از علائم زودیاک است که بیشترین میلیاردرها را تولید می کند.

 

1. صفت مهار کردن: قضاوت خوب. ترازوهایی که منصف هستند، باید قضاوت خوب خود را در امور مالی شخصی و تصمیمات تجاری به کار گیرند.

 

2. مانعی که باید بر آن غلبه کرد: میل به راضی کردن همه. ایجاد تعادل بین مسئولیت های متعدد می تواند شما را بیش از حد لاغر کند. گاهی اوقات، کنار رفتن از یک پروژه به نفع پروژه دیگر، بیشترین حس تعادل را ایجاد می کند.

 

3. فعالیت های جانبی عالی: مشاور، مشاور تبلیغاتی، مشاور بازاریابی برند

 

آبان: آن را کم کنید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

آبان ها که رقیب و ترسناک هستند، اغلب می‌توانند خود را در تقابل با همکارانی بیابند که نظر یکسانی ندارند یا آنها را رقبای بالقوه می‌دانند. بهترین راه برای عملکرد بهتر در محل کار – و امیدواریم که پول بیشتری به دست آورید – استفاده از این رقابت به روشی سازنده و مثبت است.

 

«به دلیل ماهیت جنگ‌جویانه‌تان، چه فکر می‌کنید چه نه، احتمالاً کمی بداخلاق می‌شوید». سعی کنید کمی بیشتر بخندید و با استقبال بیشتری روبرو شوید تا این شدت را کاهش دهید. البته، شما نیازی به ساختن یک شخصیت کاملاً دروغین ندارید. فقط برخی از لبه های خود را نرم کنید. چه دوست داشته باشید چه نخواهید، مردم بیشتر احتمال دارد کسانی را که خوشایند یا دوست داشتنی می یابند تشخیص دهند و به آنها پاداش دهند.

 

1. صفت مهار کردن: اشتیاق. آبان به عنوان یکی از پرشورترین نشانه های زودیاک شناخته می شود. میل شما در سطح عمیق تری می سوزد و این به شما کمک می کند تا اهداف خود را دنبال کنید.

 

2. مانع غلبه بر: بی اعتمادی. در مورد مهارت های اجتماعی از مرداد و آذر درس بگیرید. به عنوان یکی از قابل اعتمادترین علائم زودیاک، باید یاد بگیرید که به دیگران اعتماد کنید.

 

فعالیت های جانبی عالی: نوازنده، کارآگاه خصوصی، روان درمانگر

 

آذر: با مشتریان ارتباط برقرار کنید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

افزایش قدرت درآمد برای یک آذر ماهی نباید چندان سخت باشد. بر خلاف آبان ها، قوس ها به طور طبیعی بسیار با شخصیت و حبابی هستند. آنها فقط مردم را دوست دارند از این گرما و مهربانی استفاده کنید تا هر چه بیشتر در صنعت خود دوستان پیدا کنید.

 

از گردهمایی های اجتماعی مانند ساعات شادی، جمع آوری کمک های مالی و گردش های شرکتی استفاده کنید. مردان آذر بسیار عاقل هستند و در جلسات، کار با مشتری یا کارهای آکادمیک به خوبی انجام می‌دهند. یادگیری در مورد عنصر زودیاک می تواند به شما در درک بیشتر نقاط قوت و ضعف کمک کند.

 

1. صفت مهار کردن: طبیعت برون گرا و دلپذیر. شما همیشه بچه محبوب کلاس بوده اید. وقتی بدانید چگونه در مکان های مناسب دوست پیدا کنید، پول به دست می آید.

 

2. مانعی که باید بر آن غلبه کرد: اعتماد به نفس بیش از حد یا تظاهر. شما پیچیده و ماهر هستید، اما گاهی اوقات می توانید همه چیز را بلد باشید.

 

3. شلوغی های جانبی عالی: مربی شخصی، برنامه ریز تعطیلات، فروشنده

 

دی: کار تیمی را در آغوش بگیرید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

دی در حال حاضر با پول خوب هستند، زیرا آنها به طور کلی بسیار محتاط و مسئولیت پذیر هستند. دی‌ها به لطف جاه‌طلبی، طبیعت سخت‌کوش و مهارت‌های پولی برای کارآفرینی ساخته شده‌اند.

 

با این حال، همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. دی اغلب می تواند بیش از حد سختگیر و جدی باشد و آنها را در درون خود متمرکزتر کند. از محیط کار خود بیشتر آگاه باشید تا بدانید چه کاری در آن زمان مهمتر است. دی‌ها همچنین می‌توانند سرسخت باشند و باید به خاطر داشته باشند که کار سخت در مسیر اشتباه شما را به جایی نمی‌برد. “از ظرفیت عالی خود برای کار سخت در مکان های مناسب استفاده کنید.” 

 

1. ویژگی برای مهار: ماهیت جاه طلبانه و در عین حال کاربردی. شما هدف بالایی دارید و هر قدمی را که برای رسیدن به آن باید بردارید، با دقت انجام می دهید.

 

2. مانع غلبه بر: فقدان مهارت های اجتماعی. شما می‌توانید بی‌تفاوت، سرد یا بداخلاق باشید که می‌تواند بر میزان ارزش مردم برای شما تأثیر بگذارد. دوستی با افراد را با تعریف و تمجید از آنها بر اساس علائم زودیاک آغاز کنید.

 

3. چالش های جانبی عالی: تحلیلگر داده، معمار، برنامه ریز مالی

 

بهمن: از فرصت استفاده کنید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

بهمن ها بسیار باهوش، خلاق و الهام بخش هستند. شما می توانید یک رهبر عالی در حرفه خود باشید زیرا مراقب هستید و می دانید چگونه به هر فردی رسیدگی کنید. شما می توانید کسی باشید که شرکت را به سطح بالاتری می برد و از پاداش آن بهره می برد. با این حال محتاط باشید. “بسیار مراقب باشید که به طور مستمر از همکارانی که عملکرد ضعیفی دارند وثیقه نگذارید یا سرزنش خود را در جایی که شایسته نیست، نگیرید.”

 

1. ویژگی برای مهار: طبیعت نوآورانه. اگر کسی می‌داند که چگونه هول کند، بهمن است. کنجکاوی طبیعی شما ایده های نوآورانه ای به شما می دهد که باید به آنها عمل کنید.

 

2. مانع غلبه بر: تحریک پذیری. به عنوان یکی از باهوش ترین علائم زودیاک، بهمن می تواند زمانی که دیگران به چالش می کشند یا مانع بینایی آنها می شوند، مورد آزمایش قرار گیرد.

 

3. هیاهوهای جانبی عالی: مخترع، سازمان دهنده بشردوستانه، برنامه نویس کامپیوتر

 

اسفند: به شهود خود اعتماد کنید

درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود (طالع بینی شغل)

مانند مهر، اسفند ها نیز عمیقاً به رفاه دیگران اهمیت می دهند. این حس باورنکردنی همدلی می‌تواند چیز بزرگی باشد، اما می‌تواند بار سنگینی نیز باشد. برای مثال، زمانی که همکارتان روز بدی را سپری می‌کند، احتمالاً احساسات او را درونی می‌کنید. برای موفقیت و پیشرفت باید حس فردیت را در محل کار حفظ کنید. بهترین راه برای پیشرفت یک اسفند در هر نقشی این است که بهتر از خود مراقبت کند، به شهود خود اعتماد کند و بیشتر صحبت کند.

 

1. ویژگی هایی که باید از آنها استفاده کرد: همدلی و فردیت. جالب است، اما واقعاً خودتان بودن، توجه شما را جلب خواهد کرد. برای الهام گرفتن به رنگ قدرت علامت زودیاک خود روی آورید.

 

2. موانعی که باید غلبه کرد: کمرویی و حساسیت. همدلی عالی است، اما حساس بودن یا ترسو بودن می تواند مانع پیشرفت شما شود.

 

3. فعالیت‌های جانبی عالی: هنرمند، تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی، معلم خصوصی

 

در پایان

بهترین تعطیلات، بهترین گیاه آپارتمانی یا بهترین سگ را برای علامت زودیاک خود پیدا کنید، و متوجه خواهید شد که درک ویژگی های برتر شما را برای موفقیت آماده می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، راه هایی را که هر علامت زودیاک می تواند برای کسب درآمد بیشتر انجام دهد، بخوانید.

جدیدترین مطالب سایت