شخصیت شناسی جالب از روی در

شخصیت شناسی جالب از روی در

شخصیت شناسی جالب از روی در به گزارش تالاب  یکی از ۸ درب موجود در عکس بالایی رو به دلخواه انتخاب کنید و در ادامه مطلب طالع بینی مربوط به اون عکس رو بخونید.


.
درب شماره یک
سادگی هرگز خسته‌کننده نیست، بلکه درست برعکس، بسیار هم اصیل و قابل اعتماد است. شما اعتمادبه‌نفس دارید و خیلی خوب خود را شناخته اید. بعلاوه، به خوبی می دانید از زندگی چه می خواهید و چه چیزی موجب آرامش و خوشحالی شما می شود. آرامش و صلح را دوست دارید و تا حد امکان آن را در زندگی خود اجرا می کنید. دوستان شما اگر هوس تفریح کنند، بدون شک سراغ شما خواهند آمد زیرا می دانند بهترین ها را انتخاب می کنید و در این امر مدیریت خوبی دارید. گاهی بد نیست از موضع خود عقب‌تر بایستید و به زندگی و رفتارتان نگاه کنید و حذف و اضافه یا تغییراتی در زندگی ایجاد کنید.
.
.
.
درب شماره دو
شما انسان سخت‌کوشی هستید و با این روش پیشرفت می کنید. «خستگی‌ناپذیر» صفت کاملا مناسبی برای شما است. بدون هیچ اعتراضی همه کارها را به عهده می گیرید و حتی شاید گاهی خودتان را نیز در راستای هدفتان، قربانی کنید. شما تشنه هیجان و پیشرفت هستید و از اینکه مسافت های طولانی را برای کسب موقعیت های بهتر طی کنید، هیچ ترسی ندارید.
.
.
.
درب شماره سه
شما انسان جسور و بی‌باکی هستید و از ریسک کردن هراسی ندارید. شجاعت و بی‌پروایی بسیار خوب است اما باید منطقی هم باشید. به این مفهوم که وقتی نشانه‌هایی از خطر را مشاهده کردید، بیشتر روی منطق خود تاکید داشته باشید، تا هیجان و اشتیاق های درونی!  به طور مثال، برای شما شیر آتش‌نشانی که در تصویر هست شاید نشان دهنده خطر باشد، اما در عین حال می تواند هیجان بزرگی هم در پشت خود داشته باشد. شما بیشتر مواقع بر اساس هیجانات درونی زندگی می کنید و بهتر است کمی آرام باشید.
.
.
.
درب شماره چهار
این در همانند درب قلعه ها و کاخ‌های بزرگ و نشان دهنده قدرت‌طلبی است. شما فردی هستید که در محل کار به دنبال تصاحب موقعیت های بالا هستید و برای این هدف، همه توان خود را به کار می گیرید. رنگ قرمز این در نیز نماد قدرت و صلابت است. آهنی بودن در هم شهامت و استقامت زیاد شما را نشان می دهد که در مسیر تحقق اهداف خود، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنید و با توان زیاد، راهی که مطمئن هستید درست است را ادامه می دهید.
.
.
.
درب شماره پنج
این در نشان دهنده آرامش است. شما به‌دنبال آرامش، صلح و مهربانی هستید. تشکیل خانواده و افزایش تعداد دوستان برای شما یک هدف محسوب می شود زیرا در کنار انسان های دیگر می توانید آرامشی که به دنبال آن هستید را به دست بیاورید. این در هر دو حوزه زندگی شخصی و کاری شما مصداق دارد. یعنی بودن در کنار دوستان چیزی است که روحتان را آرام می کند.
.
.
.
درب شماره شش
تقریبا همه انسان ها در مقاطعی از زندگی توان خود را از دست می دهند و دچار سراسیمگی می شوند. اما باید افکار خوش‌بینی و مثبت‌نگری را در وجود خود تقویت کنید و ایمان داشته باشید در پس هر تاریکی، روزی روشن در انتظار شما است. همه شکست ها پلی هستند برای پیروزی و موفقیت بیشتر. به خودتان ایمان داشته باشید و بدانید که بهترین ها در انتظار شما است.
.
.
.
درب شماره هفت
شما از ناشناخته بودن آینده لذت می برید و بیشتر دوست دارید ندانید قرار است چه اتفاقی روی دهد. کاملا ذهنتان باز است و به راحتی تغییرات را می پذیرید. شما عاشق هیجان و رویدادهای جدید و متفاوت هستید و با آغوش باز از آنها استقبال می کنید.
.
.
.
درب شماره هشت
شما انسان بسیار کنجکاوی هستید و می خواهید از همه چیز سر در بیاورید. البته زیرک هم هستید و می دانید چطور کنجکاوی کنید که برای اطرافیان ناخوشایند نباشد و برای آنها مزاحمتی ایجاد نکند. ذاتا انسان هیجان‌دوستی هستید، اگر موضوعی در ذهنتان شکل بگیرد، باید آن را انجام دهید. این کنجکاوی گاهی برای شما فضیلت محسوب می شود زیرا می تواند موجب پیشرفتتان شود.

 

مطالب مرتبط :

شخصیت شناسی دانشجویی

شخصیت شناسی توسط امضاء

شخصیت شناسی از روی طعم بستنی

تست شخصیت شناسی با اعداد تولد شما

تست شخصیت شناسی با ذائقه غذایی

شخصیت شناسی از روی گوشی

شخصیت شناسی از روی انگشت و انگشتر

شخصیت شناسی با ابرو

شخصیت شناسی از روی خنده

شخصیت شناسی از روی دست خط

شخصیت شناسی از روی سنگ ها

شخصیت شناسی از روی گروه خونی

 

جدیدترین مطالب سایت