طالع بینی برج های فلکی مختلف در مورد عشق

طالع بینی برج های فلکی مختلف در مورد عشق

طالع بینی برج های فلکی مختلف در مورد عشق 

 

با طالع بینی برج های فلکی مختلف در مورد عشق  در ادامه تالاب را دنبال کنید.

 

طالع بینی بر اساس برج های فلکی انجام می شود و خصوصیات مشترکی را می توان بیم متولدین ماه ها یافت که کاملا هم مصداق دارد و حقیقت است. هر شخصیتی که داشته باشید نشانه های طالع بینی تان یکسری خصوصیات رابطه ای دارند. شاید ویژگی های برج حمل در شما از شما یک شخص هیجان انگیز بسازد و همه را به سمت شما جذب کند. شاید ویژگی های برج حوت از شما یک شریک قابل اعتماد بسازد.

 

این ها به بهترین خصوصیات شخصیتی هر کدام از نشانه ها اختصاص دارد زیرا همه ما مستحق عشق هستیم و ستاره ها دلایلش را توضیح می دهند.

 

حَمَل: فروردین

ثَور : اردیبهشت

جَوزا: خرداد

سَرَطان: تیر

اَسَد: مرداد

سُنبُله: شهریور

میزان: مهر

عَقرب: آبان

قَوس: آذر

جَدی: دی

دَلو: بهمن

حوت: اسفند

طالع بینی برج های فلکی مختلف در مورد عشق

برج حمل در عشق پستی بلندی های احساسی زیادی دارد

شفاف و روراست هستید و اهل گمراه کردن و فریب دادن نیستید زیرا دوست دارید در واقیت زندگی کنید و همه اطرافیان تان این خصوصیت رفتاری شما را تحسین می کنند. هر چقدر هم مشکلات و سختی ها و منفی گرایی ها شدت داشته باشد باز هم شما به محبوب تان شور و اشتیاق زندگی می دهید.

 

روابط رمانتیک برج ثور سرشار از اعتماد است

صداقت یکی از ضروری ترین خصوصیاتی است که در یک رابطه نیاز است و شما این خصوصیت را دارید. شما یک شریک مهربان و خوش قلب هستید. شاید کمی نیاز به ثبات داشته باشید اما عشقی عمیق نثار محبوب خواهید کرد.

 

جوزا بهترین در هر دو عالم است

متولدین جوزا به دوقلو هم معروف هستند زیرا در واقع دو نفر هستند و این باعث می شود شما فردی جالب و متفاوت باشید و بتوانید خودتان را از نوعی به نوع دیگر تغییر دهید. هر دو وجه شما مهربان و دوست داشتنی است و این باعث می شود رابطه سالمی داشته باشید که هرگز راکد و کسل کننده نمی شود.

 

سرطان یک شریک وفادار و دوست داشتنی است

متولدین برج سرطان ارزش شناختن دارند. کسانی را که دوست شان دارید برای همیشه به آن ها وفادار خواهید بود و در طول زمان خودتان را به آن ها ثابت می کنید. اغلب متولدین برج سرطان درونگرا هستند اما عشقی عمیق دارند و برای نگهداشتن این عشق تلاش می کنند.

 

اسد پادشاه جنگل است

برج اسد نسبت به دیگران متفاوت است و خیلی از اطرافیان او را ستایش می کنند. هر زمان که بخواهید و تصمیم بگیرید وارد یک رابطه عاشقانه می شوید. کسی که قلب شما را به دست بیاورید خوشبخت ترین فرد روی زمین است زیرا شما عشق، هیجان و پرستش را نثارش می کنید. وفاداری و جذابیت شما باعث می شود شریک تان به سختی بتواند بر شما غلبه کند.

 

برج سنبله معشوق را پرورش می دهد

متولدین برج سنبله ظاهر خوبی دارند و خیلی از اطرافیان را مجذوب خود می کنند. شما قادر هستید بسیاری از شخصیت های تند و خشن را با طبیعت و سرشت آرام خود رام کنید. در واقع شخصیت مهربان و رئوف شما قادر است با هر نوع شخصیتی کنار بیاید. البته بهتر است با فردی باشید که به اندازه شما منطق داشته باشد اما با این وجود قادر هستید شخصیت های تند را رام کرده و یک رابطه با دوام برقرار کنید.

 

میزان برای عشق زاده شده

برای شما که متولد برج میزان هستید بسیار مهم است که وارد یک رابطه شوید. ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که هیچ وقت تنها نخواهید ماند. شما بسیار بخشنده و منصف هستید و به دلیل اجتماعی بودن تان آشنایی با افراد جدید برای شما کار آسانی است.

 

عشق عقرب گرم و عمیق است

وفاداری یکی از ویژگی های رفتاری برج عقرب است. برای شناخت انسان ها وقت می گذارید و آن ها را امتحان می کنید. به راحتی فریب نمی خورید و جلب اعتماد شما کمی زمان بر است. هرگز چشم تان را به حقیقت نمی بندید.

 

قوس جنگویی است که برای عشقش می جنگد

شمایک جنگجی واقعی هستید. بدون سیاست هر چه در ذهن دارید به زبان می آورید و این رفتار شما جذابیت زیادی برای دیگران دارد.شخصیت شما سرگرم کننده است و باعث خنده دیگران می شوید.این حس شوخ طبعی تان باعث می شود دیگران از شما تاثیری دائمی بگیرند.

 

عشق جدی سرشار از احترام است

جدی در هر شرایطی سخت کوش است حتی در رابطه. به سختی باورتان را نسبت به دیگران از دست می دهید و این یک ویژگی کمیاب است. وجود شما برای نزدیکان تان الهام بخش است و این شما را در دنیای احساسات ناپایدار تبدیل به گوهری گرانبها کرده است. ممکن است زیاد رمانتیک و احساساتی نباشید اما سنگ ترین قلب ها را نرم می کنید.

 

دلو کمک می کند هر طوفانی را تحمل کنید

شما برای اطرافیان تان شخصی جالب و الهام بخش هستید و این باعث جذابیت شما شده است. شخصیت آرام و مهربان و جالب شما باعث می شود دیگران دوست داشته باشند وقت و زندگی شان را با شما بگذرانند. متولدین دلو بهترین یار و شریک هستند زیرا از همان ابتدا بشر دوست به دنیا آمده اند.

 

حوت به عشق هیجان می دهد

به گزارش تالاب ویژگی های برج حوت از شما یک شریک منطقی و هنرمند ساخته است. شما رابطه ای شگفت انگیز می سازید چون چندوجهی هستید. متولدین برج حوت بسیار از خود گذشته هستند و استقلالی که دارند باعث شده هواخواهان زیادی داشته باشند.

 

جدیدترین مطالب سایت