طالع بینی دی ماه | طالع بینی ماه های سال

طالع بینی دی ماه | طالع بینی ماه های سال

طالع بینی ماه های سال

فال و طالع بینی ماه هاي‌ سال را در سایت تالاب بخوانید . طالع بینی دی ماه سال را در اینجا بخوانید.

 

فال متولدین فروردین در دی ماه : 

شما اغلب اجازه میدهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی اینکار می تواند این ماه شما رابه دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می تواند مفید و سازنده باشد اما دراین ماه ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ؛ تفاوت‌هایي که با دیگران دارید را تقویت کنید ودر پی این نباشید که خودرا همرنگ جماعت کنید.

 

خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌اي روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌اي می شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می شود که شما خودرا باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

 

فال متولدین اردیبهشت در دی ماه : 

کسی ممکن است در اول ماه از شما تقاضای اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبه‌رو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که ان کار واقعی بوده و برای کمک باشد.

 

با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می توانید. روابط با یک نفر به سرعت التیام پیدا میکند شاید شما هردو یک چیز می خواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به ان را انتخاب کرده بودید.

 

خودرا در آرامش نگه دارید و چیزها را راحت تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه هاي‌ بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دوهفته گذشته عده اي از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می‌روند. تعجب نکنید اگر یکسری رویداد های تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

 

فال متولدین خرداد در دی ماه : 

اینروزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. آنچه راکه می خواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید. ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواستان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن آن ها را دریابید.

 

تلاش هاي‌ خودرا صرف کارهایی کنید که مفید باشد و بتوانید از حاصل آن ها بهره مند شوید. این‌که زندگی برای شما تکراری شده، جمله اي بیهوده است؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج میکند. ممکن است یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، البته همین روزها که نزدیک است.

 

فال متولدین تیر در دی ماه : 

دوست عزیز بزودی خبر های بسیار شگفت انگیزی خواهید داشت. مراقب اولین گام هاي‌ خود باشید. به کسانی خاطرجمعی کنید که شایستگی اعتماد و مشورت را داشته باشند اما در مورد اطرافیان خود ریزبین و بدبین نباشید.

 

دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری درمورد زندگی آینده تان. کسی از شما دلخور بوده، اما پس از روشن شدن واقعیت از کرده خود پشیمان شد. وی را بپذیرید. به او دروغ نگویید. او میـــخواهد اشتباهاتش را جبران کند. به او فرصت بدهید تا جبران کند… ممکن است یک کار خوب بشما پیشنهاد شود.

 

فال متولدین مرداد در دی ماه

ممکن است از طرف دوست یا برخی افراد نزدیک، مشکلاتی برای تان ایجاد شود. روابط خانوادگی شما گسترش خواهد یافت. چنان سرگرم شوید که حتی فرصت پیدا نکنید که به ناامیدی فکر کنید.

 

امروز سخت ترین چیزی راکه می‌توان در زندگی یاد گرفت این است که از روی کدام پل باید رد شد و کدام را باید خراب کرد. در زمینه کاری با یک رقابت سخت روبه‌رو خواهید شد.

 

شما از رقیبان خود هیچ چیز کمتر ندارید و با تصمیماتی عقلانی موفق خواهید شد. او دوست دارد که مشکلات خودرا با شما در بین بگذارد، به حرف او گوش دهید. او می تواند در شرایط بحرانی به دادتان برسد. اگرچه او بودو شما قدر وی را ندانستید.

 

فال متولدین شهریور در دی ماه

دراین ماه برای شما شرایط تازه‌اي بوجود می آید و ناگهان تصمیم می گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع بکار نمائید.

 

روش‌هاي‌ کناره گیری و دوری شما ممکن است تا همین حالا نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما وادار باشید که تمام تمرکز خودرا روی این تصمیم بگذارید که چگونه می توانم کاری راکه شروع کرده‌ام رابه خوبی به اتمام برسانم؟

 

دراین ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

 
طالع بینی دی ماه | طالع بینی ماه های سال 1402

فال و طالع بینی ماهانه

 

فال متولدین مهر در دی ماه

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات ان موفقیت هستید.

 

در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دل تان گرفته بود ؛ پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما بشما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

 

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

 

فال متولدین آبان در دی ماه

دراین ماه عملی نیک و خداپسندانه انجام میدهید که در قبال این عمل ؛ خداوند صد چندان ان را ارزانی خواهد کرد و خودتان نیز خوشحال و مسرور خواهید شد ؛ نیتی دارید که بسیار نیکو و پسندیده است و مطمئن باشید که درصورت اجرای این نیت به هدف خود می رسید و موفقیت را در آغوش خواهید کشید اما دراین راه نباید تعجیل کنید.

 

مدتی است که تصمیم به انجام کاری گرفته اید اما شک و دودلی مانع انجام ان شده است ؛ به دل‌تان بد راه ندهید و به خدا توکل کنید و مطمئن باشید خداوند شما را همراهی خواهد کرد.

 

فال متولدین آذر در دی ماه

یک ماه طبیعی در پیش دارید و بهتر است دراین ماه از دادن تعهدات شفاهی خودداری کنید. ممکن است اختلافاتی در زندگی شخصی و یا خانواده پیش آید و از برخوردهای قابل ملاحظه دوری کنید. پیشرفت در کارها با تلاش سخت حاصل میگردد.

 

یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت که از یک رابطه پرشور و انرژی حاص میگردد که سراسر عشق است. شریک زندگی تان بسیار پایبند و متعهد به رابطه است. شرکت در جلسات رقابتی و یا آزمون ها نتایج عالی برایتان خواهند داشت.

 

اعتماد به نفس ذاتی شما برا انجام تکالیف در زمان مقرر ستودنی است و این احساس رابه زیر دستان و اطرافیان خود انتقال می دهید. این ماه کارها به‌ صورت روان پیش می‌روند.

 

پروژه هاي‌ بلند مدت با موفقیت دنبال می‌شوند ودر پایان ماه به سود یک جای آن ها خواهید رسید. قراردادهای بزرگی باتوجه به شغلتان بدست می آورید. می توانید در امور مالی محتاطانه تر اقدام کنید و سعی کنید به سرمایه گذاری هاي‌ بهتری بپردازید.

 

فال متولدین دی در دی ماه

نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌هاي‌‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. انها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت ان را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به اسانی می‌‌توانی با شرایط جدید، خودرا سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

 

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌هاي‌ او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌اي ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی.

 

پیشنهاد شراکتی به تو شده که ان را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان رابه راه‌هاي‌ باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آن ها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است…

 

فال متولدین بهمن در دی ماه

دراین ماه احساس می کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می خواهید انرژی اضافی خودرا تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می شود ودر عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ؛ ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند.

 

دراین ماه بجای این‌که سعی کنید حق رابه جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن دریک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

فال متولدین اسفند در دی ماه

این ماه اگر در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید ؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به اتمام رسانده‌اید.

 

قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید ؛ قبل از این‌که شروع بکار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه ی جوانب کار را درنظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

جدیدترین مطالب سایت