طالع بینی متولدین بهمن ماه | مشخصات کلی زن و مرد متولد بهمن

طالع بینی متولدین بهمن ماه | مشخصات کلی زن و مرد متولد بهمن

طالع بینی متولدین بهمن ماه

متولدین بهمن ماه خصوصیات اخلاقی مخصوص زن متولد بهمن ماه و خصوصیات اخلاقی مرد متولد بهمن ماه و مشخصات کلی متولدین بهمن و همچنین در آخر طالع بینی هندی متولدین بهمن ماه زن و مرد را بخوانید.

 

مشخصات کلی زن و مرد متولدین بهمن

آزادیخواه ؛ بلند پرواز ؛ رام نشدنی ؛ هر جا برود بر میگردد  ؛ جاه طلب ؛ از اقرار به گناه منزجر است  ؛ دوستان بسیار زیادی دارد ؛ رازدار و تو دار ؛ اجتماعی ؛ تا حدودی خودخواه و مغرور ؛ انتقاد را قبول ندارد ؛ فرشته خو ؛ از تعریف لذّت میبرد ؛ راه و روش خود رابه طور دائم تغییر می دهد ؛

 

منافع خود رابه خاطر دیگران به خطر می اندازد ؛ سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ؛ دوستی او عمیق و شکوهمند است ؛ ولخرجیش از روی عقل است ؛ خوش قلب و مهربان ؛ کم حافظ ه ؛ بهترین مشاور ؛ پرحرکت و بیقرار ؛ کم علاقه به اصول سنتّي و قدرشناس

 

بسیار  حسّاس ؛  استوار و ثابت قدم ؛ واقعاْ عاقل و تودار ؛ بدون ریا و تزویر ؛ انسان واقعاْ خوب ؛ دانا ؛ خونسرد ؛ رک گو ؛ روی خودش بیش از دیگران حساب میکند ؛ مستقل ؛ منطقی ؛ عاشق بشریّت و انسانیّت ؛

 

فکر دیگران را میخواند ؛ ثابت قدم ؛ آرامش دوست ؛ کمک رسان ؛ آسان زندگی می‌کند ؛ پرسه زدن را دوست دارد ؛ دارای حسّ ششم قوی ؛ علاقه مند به دوستان

 

مردان متولد بهمن ماه

دارا دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف هاي‌ خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج میکند ودر بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خودرا برای تمام عمر در خاطر نگه می دارد.

 

متولدین این ماه عموماً خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند. اینان اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر هستند. ین افراد از والدین و همانگونه از فرزندان خود نفع می‎برند. اغلب سفر های دور از میهن در طالع دارند. گاه فرصت‎هی روحی و معنوی خوبی نصیبشان می‎شود.

 

بعضاً در مقابل بدخواهان ستمدیده واقع می‎شوند. اغلب به رنگ سبز تمایل دارند. همچنین سفر حج در طالع انها دیده می‎شود. اغلب این افراد تمایل به داشتن دو همسر دارند. اما به یکی دلبستگی بیشتری خواهند داشت .

 

متولدین این ماه هر گاه از چهارده سالگی به سلامت بگذرند، و به طور کلی چهار خطر را در زندگی پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت. روز پنجشنبه برای این افراد خوش یمن است. انگشتر یاقوت و فیروزه و همینطور لباس هاي رنگی برای این افراد مناسب است .

 

زنان متولد بهمن ماه

بسیار غافلگیر کننده، سزیع الانتقال، دارادی حس پیشبینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز ان نیست. او متعلق به همه ی جا همه ی کس است اما د رعین حال از ان هیچ کس نمی باشد.

 

متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی است. اینان اغلب طالب رنج خود و آسان دیگران هستند. والدینشان آنان را بسیار دوست دارند. اغلب این زنان به پر سفید حساس هستند. بعضاً رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه می‎دهد.

 

این زنانا گرچه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند. این زنان بعضاً نشانی درصورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی است. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت می‎برد

 

زنان متولد این ماه هرگاه از چهارده سالگی بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در عین حال سه خطر زندگی اغلب آنان را تهدید می‎کند که با صدقه و توسل رفع خواهد شد.

 

اینان یکبار سررشته زندگی خودرا از دست داده ولی دوباره بر امور مسلط می‎شوند. این زنان اغلب خواسته و مرادی دارند که در نهایت به ان می‎رسند. انگشتر عقیق برای این زنان مناسب خواهد بود .

 


طالع بینی متولدین بهمن ماه | مشخصات کلی زن و مرد متولد بهمن

طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است .هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مرد مرا بخود جذب می كنند. انها اغلب از سن چهل سالگی چاق می‌شوند. مرد متولد این برج از ویژگی های آسمانی و هیكل خوبی برخوردار است و باعث میشود كه خیلی ها دچار تپش قلب شوند.

 

وقتی بفهمد او همان كسی است كه شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود.  وی را در هر گروه یا انجمنی می‌توانید پیدا كنید مطمئن باشید كه عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته اي عمل می كند درضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می كند. به طور كلی او كسی است كه میتوانید در حالیكه در گفتگوی مهمی شركت كرده، خوب گوش دهد و بفهمد كه در ان سر سالن چه اتفاقی میوفتد.

 

مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می‌رسد مثل خفاش كور می‌شود. اما در مورد معجزه‏ات عقلانی صحبت كنید، او بهترین است.

 

پسرهای متولد بهمن در سنین پایین خانه را ترك می كنند تا بالهایشان را باز كنند ودر آسمان پرواز كنند. آن ها می‌خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این مردان عاشقورزش هستند، انها از شطرنج لذت میبرند و از آنجا كه می‌خواهند از مغزشان استفاده كنند حتی ممكن است تمبر گرد آوری كنند . آن ها دوست دارند كه دیدشان را وسیع تر كنند و برای شر و ور گفتن در مورد دیگران وقت ندارند

 

مرد متولد بهمن فوق العاده رك است. وقتی بدخلق است ؛ به طعنه رك می‌شود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست كلفت باشید. گاهی آن قدر سرد و یك دنده میشود كه بدجوری از دستش ناراحت می‌شوید.

 

تعداد زیادی از مردم با مردان متولد برج بهمن مشكل عاطفی پیدا كرده اند و پس از این تجربه غمگینتر و عاقلتر شده اند . و قبول كرده اند كه  شكست خورده اند.

 


طالع بینی متولدین بهمن ماه | مشخصات کلی زن و مرد متولد بهمن

طالع بینی هندی زن متولد بهمن

باور كنید نمیتوانم زن متولد بهمن رابه خوبی توصیف كنم و بگویم شبیه به چیست. چون زن متولد بهمن پیرو هیچ چیز نیست. گاهی موهایش را مثل پسرها كوتاه می كند و دامنی میپوشد كه قوزك پایش را هم می پوشاند. زنان متولد برج بهمن نخستین كسانی بودند كه سایه چشم صورتی، قرمز روشن و آلبالویی و رژلب ارغوانی مصرف كردند. چون گرایش زیادی به جفت و جور كردن رنگها دارند .

 

همه ی ما می‌خواهیم كه دیگران ما را دوست بدارند اما هر یك به روش هاي مختلف. تا جایی كه می‌توانید به او آزادی و استقلال دهید تا شما را دوست بدارد. اگر همسر شما متولد برج بهمن است انتظار نداشته باشید كه آرام بنشیند، دمپایی شما را جفت كند و بچه را در تخت بخوابند و هر شب شیر كاكائو درست كند.

 

در غیر اینصورت یك شب وقتی به خانه بر میگردید می‌بینید كه طغیان كرده، شیركاكائو را روی تخت ریخته ؛ دمپایی شما را پوشیده و از خانه بیرون می‌رود. یقیناً پس از ازدواج برای خود حساب بانكی جداگانه اي دارد.

 

او دوست دارد كه مردش بیرون از خانه كار كند شاید مجبورشوید در منزل بمانید از نوزادتان نگه داری كنید ! اومی خواهد درخشندگی خودرا حفظ كند و دوست ندارد كه ببیند با یك كهنه كهنه بچه از جلا افتاده است ؟ از آنجا كه نظرش در باره همه ی چیز تغییر میكند، گاهی دو رو بنظر میرسد.

 

گاهی نیز عمداً سعی می كند، شما را خشمگین كند. بهترین برخورد این است كه یك كلمه هم حرف نزنید و پیشنهاد نكنید«صم ویكم باشید» چون مطمئناً بر خلاف نظر شما عمل خواهد كرد.

 

او بچه ها را مثل هم تربیت می كند. او می‌تواند خیلی افراطی باشد و بدون هیچ نگرانی در اتوبوس به  بچه شیر بدهد. زن متولد بهمن میـــخواهد بچه ها را متناسب با قرن جدید تربیت كند و انها رابه مدارس خارجی بفرستد.

دختر متولد بهمن برج تندر و صاعقه طالع بینی است.

 

جدیدترین مطالب سایت