طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

طالع بینی متولد شهریور

در این جا طالع بینی و مشخصات و خصوصیات اخلاقی متولدین شهریورماه و همچنین رنگ و گل متولد شهریورماه و دیگر خصویات متولد زن و مرد شهریورماه را بخوانید.

 

متولدین مرد شهریور ماه :

متولدين اين ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب كارشان منظم و پول فراوان به دست مي‎آورند. اما بعضاً ان را در جاي غير ضروري خرج مي‎كنند. آنان دوست و دشمن رابه خوبي تشخيص نمي‎دهند و گاه گرفتار تهمت مي‎شوند. به طور كلي در زندگي ممكن است گرفتار مشكلات زياد شوند .

 

متولدين اين ماه شوخ طبع و دل پاك هستند، اما زباني تند دارند. همچنين افرادي مهربان و پرشور و عاشق پيشه هستند. اينان اغلب نشاني بر سينه دارند كه علامت نجابت است.

 

اين افراد روي بعضي رنگها حساسيت دارند و به صورتي، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان مي‎دهندو اين افراد نبايد با همسرشان خيلي خودماني شود. بهتر است رابطه‎شان رابا خويشان قطع نكنند.

 

اينان فرزند زياد خواهند داشت . متولدين اين ماه اغلب بيمار مي‎شوند و بيشتر از ناحيه پا صدمه مي‎بينند. چيزهي گرم و تر براي آنان نافع است. اگر از سن 5 سالگي بگذرند، عمر طبيعي و گاه طولاني خواهند داشت. روزهاي يكشنبه و چهارشنبه براي آنان خوش يمن است .

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

متولدین زنان متولد شهریور :

متولدين اين ماه عموماً داراي قدي متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نيك سيرت و پاكدامن، صبور كمي حسور هستند. دروغ و حرام با آن ها سازگار نيست. ين زنان بعضاً در زندگي با مشكل و مصيبتي مواجه مي‎شوند كهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند.

 

اينان اغلب با چهار خطر در زندگي مواجه مي‎شوند. بايد از آتش دوري كنند.

 

اين زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشكل نشوند. در عين حال هرگاه غمگين شوند و يا با مشكلي مواجه گردند، بهتر است ذكر خدا بگويند تا از غم و مشكلات رهايي يابند. اين زنان در روي يكي از اعضاء بدن، نشاني دارند كه آنان را نزد ديگران عزيز مي‎كند .

 

شهریور است و گیتی، از عدل شهریارشاد است،
خیز و مایهٔ شادی به من بیار باده شناس،
مایهٔ شادی و خرمی بی باده هیچ جان نشد از مایه شادخوار..

 

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

مشخصات کلی متولدین زن و مرد شهریور ماه:

 اهل اعتدال و میانه روی ؛ کمک رسان ؛ اهل انتقاد ؛ معتمد ؛ وفادار ؛ با ایمان ؛ رام نشدنی ؛ بی ریا و بی تزویر ؛ خوش قلب ؛ چشم و گوش بسته ؛ با شرم و حیا ؛ ثابت قدم ؛ مورد حسد قرار میگیرد ؛ دور از جرّ و بحث ؛ گول زرق و برق را نمی‌خورد ؛ فرشته خو ؛ خیلی درس خوان ؛ چابک ؛ خیال پرداز ؛ دارای ذائقه قوی ؛ حسّاس ؛ با هوش ؛ شاد و سر حال ؛ دقیق ؛ وظیفه شناس ؛ خوش هیکل و خوش تیپ ؛ سالم و تندرست ؛ اهل سازش ؛ سود جو ؛ خجول ؛ بد پیله ؛ واقعاْ ساعی و کوشا ؛ سرمایه دار ؛ کمال گرا ؛ صبور و آرام ؛ عاشق سلامت خود  ؛ متّکی به نفس ؛ خونسرد و خوددار ؛ عاشق کامپیوتر ؛ روشنفکر و دانشمند ؛ قابل  انعطاف ؛ وسواسی ؛ پر انرژی ؛ مبتکر ،با انضباط و مستقل ؛ کاردان و لایق ؛ نکته سنج ؛ خود کفا ؛ پر توقّع ؛ اهل همدردی ؛ زود رنج ؛ قاطع ؛ دور اندیش ؛ خرده گیر و خورده بین .

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

طالع بیی زن متولد شهریور

دختران متولد شهریور به طور كلی هیچوقت مثل مردم دیگر رفتار نمی كنند. نه خشمگین میشوند و دردسر درست می كنند و نه یك دفعه غیبشان میزند.

 

زن متولد شهریور عمداً میـــخواهد كه مثل طبیعت بنظر برسد. «نه منظور من این نیست كه او لباس نمی‌پوشد و سخت است» او ندرتاً آرایش می كند. اگر زنی روستایی باشد ؛ مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و كرفس یا چیزی شبیه به ان ؛ مواد آرایشی درست كرده و مصرف می كند.

 

زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است كه بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند كه بچه همان اندازه كه به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.

 

زن شهریور باید به خاطر داشته باشد كه گاهگاه كتابش را كنار بگذارد و كودك را در آغوش بگیرد. او یك ریز به دنبال علایم هوشمندی در نوازادش است و حتی شاید گاهی فكر كند كه نوزاد كوچولو از نظر هوش مشكل دارد! در عین هر كاری كه بتواند برای بچه انجام میدهد و از سپیدهء صبح تا بوق سگ از او پرستاری می كند.

 

یادتان باشد كه او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید كه مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران كند ؛ یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما رابه دقت نگاه می كند و سعی دارد به كنه وجود شما پی ببرد.

 

پشتكار زن متولد شهریور سبب میشود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی میـــخواهد كه وی را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

 

در زندگی عده ای از زنهای متولد برج شهریور لكه هایي هست كه دوست دارند انها را مثل غلطهای تایپی با نادرست گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

طالع بینی مرد متولد شهریور

و حالا مرد عجیب غریبی را معرفی خواهم كرد. این مرد ؛ كسی است كه گاهی شانس خودرا در قمار امتحان می كند. او رک گو است و آن قدر سرد و بی احساس است كه گاهی با خود فكر می كنید چه اشتباهی كرده اید كه به او اینطور رفتار می كند. اما قبل از آنكه نامه اعتراض آمیزی برای ما بفرستید، باید بگویم همهء مردان برج شهریور آن گونه نیستند.

 

متولدین مرد این برج چه جذاب باشند ؛ چه نباشند، طبق معمولً دوست داشتنی بنظر می‌رسند. بیشتر آن ها پوستی به لطافت ابریشم و به صافی نهر كوهستان، بدون جوش و لك دارند. انها چشمانی قشنگ و طبق معمولً قهوه ای رنگ دارند كه مثل ستاره ها می درخشند. مرد متولد برج شهریور قد بلند و لاغر اندام است. او نمونهء بلندی ؛ سبزه بودن، و خوش تیپی است.

 

به لباسهایش اهمیت زیادی میدهد و اغلب سنتی است، حتی وقتی كه اهل مد می‌شود و بهمین علت احساس ناراحتی می كند. او پولش را صرف خرید لباس هاي ساده و سنگین و عینك آفتابی موقری می كند و با كراواتی فوق العاده به لباسها جلوه می‌دهد.

 

عده ای از مردان متولد برج شهریور كمی سرد و بعضی دیگر مشخصاً سرد و بی روحی هستند. برای مرد متولد این برج سخت است كه خودرا از نظر عاطفی متعهد كند چون می‌ترسد كنترل اوضاع از دستش خارج شود. او احساسات خود رابه طریقی معتدل و دقیق بیان می كند.

 

سیارهء او – مریخ – سبب میشود بیش از قلب از طریق ذهن احساس كند. تعداد زیادی از انها وقتی روش منطقی را انتخاب می كنند. احساس امنیت بیشتری دارند.

 

مرد شهریور مردی كوشاست و برای رسیدن به آنچه میـــخواهد سخت تلاش و كار می كند ولی لزوما تلاش او همیشه به سمت پیشرفت و صعود نیست. چون بر عكس متولدین برجهای دیگر جاه طلبی هاي‌ حیرت انگیز به او تلقین شده است.

 

او مثل متولدین برجهای قابل تغییر، به دگرگونی و تحول در زندگی نیازمند است. گاهی نظرش را چنان تغییر می‌دهد، كه فكر می كنید می‌خواهد شما را اذیت كند.

 

از آنجا كه ابراز احساسات برای او راحت نیست، پدر خوبی نخواهد بود، هر چند كه خودش می‌خواهد باشد. اما برای او سخت است كه خودمانی رفتار كند. او پدری بسیار منضبط است و وقتی بچه ها تكالیف مدرسه را انجام ندهند الم شنگه بپا می كند.

 

پدر شهریوری گاهی فراموش می كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه ی چیز نیست و عاطفه و محبت مهمتر است. در هر مرحله ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

شخصیت مرد متولد شهریورماه

آتش عشق این مرد بسیار کم شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه ای است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگیختن احساساتش کار دشواری است. او می‌تواند سال‌های سال بدون این که قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچک‌ ترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به انها اهمیت میدهد.

 

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً ان را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن رابه خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند .

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است.

 

این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‎شان رابا خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت . متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیزهی گرم و تر برای آنان نافع است. اگر از سن 5 سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است .

 

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

 

شخصیت زن متولد شهریورماه

بسیار احساساتی

بی ریا و تزویر

خوش قلب

خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید.

در هیچ کاری زیادهروی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

 

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور هستند. دروغ و حرام با انها سازگار نیست. این زنان بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند کهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند.

 

باید از آتش دوری کنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند. این زنان در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند .

طالع بینی متولد شهریور (طالع بینی زن و مرد شهریوری)

نارنجی رنگ متولدين شهريور

نخستين موضوعي كه در مورد متولدين شهريور جلب توجه مي كند ان است كه وي طوري رفتار مي كند كه انگار مسأله مهمي درذهن خود دارد و او در تلاش است كه ان را حل كند.

 

يا گاهي اوقات احساس مبهمي بشما دست مي دهد كه انگار او از چيزي نگران است. اين احتمال واقعاُ وجوددارد زيرا نگراني براي او كاملاً طبيعي است و لبخند دلپذير او هميشه مشكلات بزرگ وی را مخفي مي كند.

 

اين انسان كمال گرا را نمي توانيد در محافل اجتماعي پيدا كنيد. احتمال اينكه تا ديروقت شب در محيط كار وی را بيابيد بسيار بيشتر از ان است كه در ميهماني وی را ببينيد!

جدیدترین مطالب سایت