فال و طالع بینی هفته اول آبان 1402

فال و طالع بینی هفته اول آبان 1402

امروز یک کار خوب انجام دهید و با تمجید از استعدادهایش، کسی را واقعاً خوشحال کنید. همه ی ي ما با هم متفاوت هستیم و غیرممکن اسـت که از یک فروردین مانند یک شهریور تعریف کنیم. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد طالع بینی در هفته اول آبان را منتشر کرده ایم.

 

طالع بینی هفتگی آبان ماه

وقت ان رسیده که سمیت را از زندگی خود پاک کنید! با جفت شدن حماسی جونو، سیارک اتصالات، و باکره انتقادی که از روز سه شنبه شروع میشود، شروع بـه مطالبه بیشتر از خود و افرادی که برای شـما مهم هستند، دارید. ممکن اسـت بـه حالت کمال نرسید، اما مطمئناً می‌توانید بهتر از انچه اخیراً بـه ان رضایت داده اید، انجام دهید.

 

خورشید درخشان «نماینده تصویر ما از خود» در تمام هفته در علامت هوای متعادل ترازو اسـت. از آنجایی که در روز پنجشنبه یک رابطه مهم با عطارد «پیام رسان کیهانی ما» را تشکیل می دهد، شـما راز عمده اي را تراوش میکنید.

 

این ملاقات کیهانی بادی و اجتماعی بـه شـما این امکان را میدهد که تقریبا با هر شخصی صحبت کنید و چیزها را از دیدگاه دیگران ببینید، که از بسیاری جهات بـه نفع شماست. این انرژی خروجی برای از بین بردن گفت‌وگو ها، قرارهای اول یا هر موقعیتی که در ان طبق معمولً آن قدر عصبی هستید که خودتان را احمق میکنید عالی اسـت!

 

با این حال، گورو عطارد از ترازو جذاب بـه عقرب بسته در روز شنبه جهش می‌کند. بنابر این در آخر هفته کمتر بـه صحبت‌هاي‌ کوچک می پردازید و بیشتر بـه رفتاری بی‌صدا با مردم میپردازید. دوستان و آشنایان تعجب خواهند کرد که واقعاً در ذهن شـما چه می گذرد، اما تعداد کمی از آن ها این امتیاز را خواهند داشت که بفهمند. برای چند هفته آینده، یقیناً یک مرحله مرموز را پشت سر میگذارید.

 

فال هفتگی فروردین

فال هفتگی فروردین

روابط شخصی شـما دراین هفته تاکید زیادی روی آن ها دارد، فروردین. بنابر این، مطمئن شوید که برای یافتن راه‌هایي برای نشان دادن اهمیت خود وقت بیشتری صرف کنید. اکنون منصف تر و کمتر قاطع هستید، که حل مسائل رابا یک دوست یا شریک عاشقانه برای شـما آسان تر می‌کند. دیدن چیزها از دیدگاه آن ها بـه طرز باورنکردنی چشم باز اسـت.

 


مطالب مشابه: بهترین تعریف شخصیت برای متولدین هر ماه + فال 12 ماه سال


 

فال هفتگی اردیبهشت

فال هفتگی اردیبهشت

برای شـما، اردیبهشت، تعادل در منطقه سلامت شـما کلید گذراندن هفته با کمترین مشکلات ممکن اسـت. شـما عاشق خوردن غذا هاي لذیذ هستید، اما در حال حاضر بهتر اسـت سالم‌تر بخورید و بیشتر ورزش کنید. ممکن اسـت مقاومت در برابر یک شام غنی و پر کالری یا کنار گذاشتن دسر مورد علاقتان جالب نباشد، اما در پایان روز بدن شـما بـه خاطر مقاومت در برابر ان وسوسه هاي‌ خوشمزه از شـما تشکر خواهد کرد.

 

فال هفتگی خرداد

فال هفتگی خرداد

پرتوهای خورشید بـه طور مستقیم بـه پنجمین خانه تفریحی شـما دراین هفته، خرداد می تابد، بنابر این برای شـما سخت خواهد بود که در تمام کلاس ها/جلسات برنامه ریزی شده خود بنشینید و/یا کارهای معمولی خودرا در خانه انجام دهید.

 

شـما آماده‌اید که برنامه‌هاي‌ روزانه‌تان را فراموش کنید و کاری بسیار هیجان‌انگیزتر انجام دهید، پس چرا بـه خودتان اجازه نمی دهید تا زندگی را بـه‌طور کامل انجام دهید؟ بسیاری از مسئولیت هاي‌ شـما را می‌توان فقط همین یکبار بـه تعویق انداخت، درست اسـت؟!

 

فال هفتگی تیر

فال هفتگی تیر

با توجه بیشتر سیاره اي بـه چهارمین خانه طبیعی خانواده شـما، تیر، بـه معنای واقعی کلمه در خانه هستید و روی مسائل مربوط بـه اعضای نزدیک خانواده تمرکز میکنید. گذراندن زمان بیشتر با قبیله خود در بالای فهرست اولویت شـما قرار دارد. بعلاوه، گشاده رویی بـه شـما کمک میکند تا مسائل استرس زا را که اخیراً بین شـما اختلاف ایجاد کرده اسـت، حل کنید. داشتن یک خانه راحت و بدون استرس برای استراحت بسیار ارزشمند اسـت.

 

فال هفتگی مرداد

فال هفتگی مرداد

دامنه توجه شـما دراین هفته کوتاه اسـت و وارد پروژه هاي‌ بلندمدت نمیشوید. همان طور که گفته شد، شـما عاشق یادگیری چیزهای جدید هستید، بـه خصوص حقایق کوچک جذاب درباره چیزهایی که بـه انها علاقه دارید. دانش در مدت زمان بسیار کوتاه، پس خودرا کوتاه نفروشید. شـما میتوانید یک عضو تیم شبانه چیزهای بی اهمیت عالی شوید، لئو!

 

فال هفتگی شهریور

فال هفتگی شهریور

زمان ان رسیده که حساب هاي‌ بانکی را متعادل کنید! اگر برای پیگیری عادت هاي‌ خرج کردن خود مشکل داشته اید، برنامه اي را پیدا کنید که بتواند بـه شـما کمک کند. شـما در هر بخش دیگری از زندگی خود نظم دارید، پس چرا این یکی نیست؟ برای یک کلاس مالی شخصی ثبت نام کنید.

 

یا از والدین کمک بخواهید. یا بـه پادکستی گوش دهید که مشاوره پولی مربوطه را ارائه می دهد. یا یک مشاور مالی استخدام کنید. گزینه هاي‌ زیادی وجوددارد، شهریور، بنابر این واقعاً دلیلی وجود ندارد که وضعیت مالی خودرا دراین هفته مرتب نکنید.

 


مطالب مشابه: متولدین هر ماه چگونه عشقشان را ابراز می کنند؟ «علامت ماه تولدتان»


 

فال هفتگی مهر

فال هفتگی مهر

همانگونه که خورشید بـه خانه قدرتمند شـما دراین هفته، مهر، انرژی می دهد، تشویق میشوید که تغییرات ظاهری ایجاد کنید که بر شـما تأثیر مثبت بگذارد. چه چیزی را بـه تعویق انداخته اید؟ تغییر ظاهر شـما «تغییر رنگ مو، سفید کردن دندان ها، خرید لباس / لوازم جانبی جدید و غیره» می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی داشته باشد. عزت نفس بـه احساس خوب در درون و بیرون وابسته اسـت. خودت را جشن بگیر!

 

فال هفتگی آبان

فال هفتگی آبان

آبان، شـما بـه نگه داشتن چیزها «مخصوصاً کینه ها» شهرت دارید، اما این هفته وقت ان اسـت که این توشه را رها کنید. با عبور خورشید از دوازدهمین خانه ضمیر ناخودآگاه شـما، باید نشانه هاي‌ بسیار قوی در مورد انچه که باید از شر ان خلاص شوید دریافت کنید. بـه هرحال از حمل ان چیزهای قدیمی چه نتیجه اي میگیرید؟ وقتی ان را روی زمین بگذارید و دور شوید، احساس سبکی بیشتری خواهید داشت.

 

فال هفتگی آذر

فال هفتگی آذر

شـما عاشق گذراندن وقت با مردم دراین هفته هستید، اما واقعاً میتوانید بدون این همه ی درام انجام دهید. هیچ‌کس نمیتواند شـما را بـه خاطر این که میخواهید از گروه‌هاي‌ دوستان یا اعضای خانواده که همیشه روی منفی‌گرایی متمرکز هستند استراحت کنید، سرزنش کند.

 

بنابر این، از رد دعوت از این نوع شایعه ساز ناراحت نباشید. این زمان عالی برای پیدا کردن دوستان جدید و گذراندن وقت درکنار افرادی اسـت که زندگی شـما را پیچیده نمیکنند.

 

فال هفتگی دی

فال هفتگی دی

دی، خورشید دهمین خانه طبیعی شغل و شناخت شـما را روشن میکند. بنابر این دراین هفته، خوشحال هستید که در کانون توجه قرار دارید ودر نهایت پاداش هایي را که شایسته ان هستید دریافت میکنید.

 

شـما سخت کار کرده‌اید و تمام ان ساعت هاي‌ طولانی و فداکاری هاي‌ شخصی باید در نهایت در زندگی حرفه اي شـما نتیجه دهد. با این حال، منصف بودن مهم اسـت. اگر برای رسیدن بـه اوج کمک داشتید، در جاییکه اعتبار دارد اعتبار بدهید.

 

فال هفتگی بهمن

فال هفتگی بهمن

اگر دنیای شـما اخیراً کوچک تر شده اسـت، وقت ان اسـت که گسترش دهید. حتی اگر فکر می‌کنید که فراگیر هستید، همیشه جا برای یکیدیگر وجوددارد، بهمن. ایجاد ارتباطات بیشتر، گرد آوری دانش بیشتر، و باز بودن بیشتر برای تجربه هاي‌ جدید در همه ی زمینه هاي‌ زندگی بـه شـما نشان می دهد که جهان چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

 

با روش‌هاي‌ ارزان‌تر و با فناوری بالاتر برای کاوش در جهان هم از طریق صفحه نمایش و هم بـه صورت حضوری، واقعاً هیچ بهانه‌اي برای گیر کردن در فضای کوچک خود وجود ندارد. بیرون بروید و چند ماجراجویی داشته باشید!

 

فال هفتگی اسفند

فال هفتگی اسفند

شـما دیگر نمی‌توانید از ان اجتناب کنید، اسفند. تحول در راه اسـت و هیچ راهی برای اجتناب از ان دراین هفته وجود ندارد. علاوه بر این، آیا واقعاً خوشحال می شوید اگر همه ی چیز برای همیشه ثابت بماند؟

 

شـما ممکن اسـت یکی از تنها نشانه هایي باشید که میتوانید بـه طور قانونی بـه این سؤالات با «بله» پاسخ دهید. و با خورشید در خانه هشتم احیا کننده خود، می‌توانید قدرت تغییر را ببینید. کمی تحقیق کنید و شروع بـه تغییر شکل زندگی خود بـه چیزی واقعاً دیدنی کنید. پشیمان نخواهی شد

 


مطالب مشابه: بهترین دوست علامت ماه تولد متولدین هر ماه


 

در پایان

برخی از نشانه ها بـه دنبال مثبت یک نجومی خود هستند «مرداد، مهر»؛ در حالی‌که برخی دیگر ترجیح می‌دهند استقلال خودرا حفظ کنند «آبان، بهمن». و البته، برخی از نشانه ها همه ی در مورد یک “عشق سخت” هستند «فروردین، دی»؛ در حالیکه برخی دیگر بـه سادگی مشتاق هستند که بـه شـما کمک کنند «شهریور، اسفند».

جدیدترین مطالب سایت