اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند : ما در این قسمت از مجله تفرحی تالاب به شما خواهیم گفت که بی ادب ترین و مودب ترین افراد متولد چه ماهی هستند.

 

علامت شما روی چرخ جنجال کجاست؟

تا به حال فکر کرده اید که چرا یک نفر فوق العاده مودب است و خواهر یا برادرش، خوب، اینطور نیست؟ این فقط در مورد نحوه بزرگ شدن آنها نیست – به زمان تولد آنها نیز مربوط می شود. در حالی که «هر روحی متفاوت است»، و همچنین باید به روز، ساعت و سایر رویدادهای نجومی در زمان تولد یک فرد نگاه کنید، هر نشانه دارای برخی از ویژگی های شخصیتی کلی است که در این معادله نقش دارد. 

 

البته نحوه تعریف شما از ادب نیز پیچیده است. در حالی که برخی آن را نشان دادن رفتارهای خوب و توجه به احساسات مردم تعریف می‌کنند، برخی دیگر ادب را شکل رسمی‌تری از احترام می‌دانند. با پیمایش در 12 علامت زودیاک در زیر که به ترتیب نزولی از مودب ترین به کمترین مودب فهرست کرده ایم، ببینید که چگونه طیف ادب را اندازه می گیرید. 

 

بیشتر بخوانید: با بچه های بی ادب در مهمانی ها چه برخوردی داشته باشیم؟

 

1. مهر

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

مهر علامت خوبی است. من هرگز ترازو را ندیده‌ام که با دیگران گفتگو کند که باعث ناراحتی آنها شود. مهرها عدالت، نیکی و دیپلماسی را تجسم می کنند و تمایل به گفتگوهای یک به یک دارند. طبیعت فداکار آنها به آنها کمک می کند تا مهر را در تعادل نگه دارند. شاید کارمای خوب دلیلی باشد که مهر علامتی است که بیشترین میلیاردرها را تولید می کند.

 

2. اردیبهشت

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

شاید انتظار نداشته باشید که دومین علامت زودیاک را در صدر فهرست مودب بیابید، زیرا اردیبهشت ها به سرسختی معروف هستند. اما اردیبهشت جنبه نرم تری دارد. انرژی اردیبهشت، انرژی خوشایند مردم است. «هویت آنها با دوست داشتنی شدن شکل می گیرد. وقتی مردم احساس خوبی داشته باشند، احساس ارتباط می کنند.» 

 

3. تیر 

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

چه کسی تصور می کند که یک تیر می تواند چنین لذت مؤدبانه ای داشته باشد؟ تیر ها هم شهودی دارند و هم نسبت به نیازهای دیگران حساس هستند. «آنها واقعاً می خواهند از دیگران مراقبت کنند و احساس خوبی داشته باشند. ذات آنها یک پرورش دهنده واقعی است.» تیر ها میزبان ها و مهمانداران شگفت انگیزی هستند.

 

آنها اولین کسانی هستند که از شما می پرسند که آیا نوشیدنی می خواهید. به طور کلی، آنها به دنبال ارتباطات عاطفی عمیق هستند و خانواده محور هستند، و مودب بودن باعث می شود همه چیز در دنیای آنها به خوبی پیش برود. بهترین تعریفی است که می توانید به یک تیر بدهید: «من در کنار تو راحت ترین حالت را دارم».

 

4. مرداد

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

«بسیاری از مردادها مودب هستند. در واقع، رئیس جمهور سابق باراک اوباما یک مرداد ماهی است و روح شیر را تجسم می بخشد: خوش اخلاق و خونگرم. آنها اغلب در مرکز توجه هستند و سخت کار می کنند تا مورد پسند واقع شوند. با این حال، از آنجایی که آنها باید در کانون توجه قرار گیرند، می توانند کمی دراماتیک باشند، که ممکن است در مواقعی آنها را کمی بی رحم کند. به دنبال هدایای مناسب برای همه افراد در زندگی خود هستید؟ شما نمی خواهید راهنمای هدیه نهایی ما را برای هر علامت زودیاک از دست بدهید.

 

5. اسفند

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

اسفند ها تمایل دارند کمی تغییر شکل دهند. اسفند های حساس آنقدر با احساسات دیگران هماهنگ هستند که آفتاب پرست هستند. افرادی که در زیر این علامت آبی متولد شده اند، اولین کسانی هستند که احساس شما را می پرسند – و واقعاً می خواهند پاسخ را بدانند. رویاپردازانی که حساس و همدل هستند، اسفند ها به سختی مودب هستند. 

 

بیشتر بخوانید: با کودکان لوس و بی ادب چه کنیم؟

 

6. شهریور

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

«شهریورها معمولاً رسمی‌تر هستند. آنها کنجکاو و با انگیزه فکری، مشکل گشا هستند و مشتاق انجام کار درست به روش مناسب هستند. «شهریور ها همیشه در حالت حل مسئله هستند. این بدان معناست که این نگرانی‌ها بسیار کارآمد و سازمان‌دهی شده هستند و گاهی اوقات به اعمال خود بیش از حد فکر می‌کنند.

 

این اضطراب ممکن است به اشتباه به‌عنوان صبور یا مودب نبودن تعبیر شود، اما لزوماً اینطور نیست. منطقی است که سازماندهی کارهای خانه مورد علاقه کسانی است که تحت علامت شهریور متولد شده اند.

 

7. آذر

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

“با دیگران همان گونه رفتار کن که دوست داری با تو بکنند.” این یکی از قوانین طلایی تیرانداز است، کسانی که در زیر این علامت آتش به دنیا می آیند توسط اخلاق اداره می شوند. این روح‌های شاد واقعاً به سمت دیگران گرایش ندارند، اما کار درست را انجام می‌دهند زیرا درک روشنی از درست و غلط دارند.

 

آذر ها موسیقی خود را رد می کنند زیرا این کار درستی است نه اینکه شما را خوشحال کند. اینکه آیا آنها به درخواست خاصی تن می دهند یا نه بستگی به ارزیابی آنها از موقعیت دارد، اما بدون توجه به آن، احتمالاً در مورد آن مودب خواهند بود. 

 

8. دی

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

دی افراد بسیار جدی هستند که زندگی را سیاه و سفید می بینند. آنها معمولاً خارج از خطوط قرارداد رنگ نمی کنند. آن‌ها بسیار رسمی هستند و می‌خواهند کاری را انجام دهند که مناسب است و خوب به نظر می‌رسد. مشکل؟ ممکن است هرگز متوجه نشوید که آیا اقدامات آنها معتبر است یا خیر. با این حال، این بزهای دریایی سخت کوش همیشه کار درست را در ملاء عام انجام می دهند. 

 

9. خرداد

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

به کسی که صمیمی است اما پشت سر شما غیبت می کند چه می گویید؟ یک خرداد! خرداد می تواند یک روز فوق العاده مودب باشد و روز بعد بی ادب. در حالی که آنها می توانند کاملاً عاقل و در انتقال احساسات خود ماهر باشند، اما این عزیزان حواس پرت می توانند دو چهره باشند و بسیار پراکنده باشند تا به این واقعیت توجه کنند که شما به مقداری دستمال نیاز دارید. پرتاب سکه است که آیا آنها مودب باشند یا بی ادب، اما مطمئناً این پروانه های اجتماعی سرگرم کننده هستند.

 

10. بهمن

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

افرادی که در زیر علامت بهمن متولد شده اند، به گوشه گیری و غیرسنتی بودن شهرت دارند. اصیل، تکان‌دهنده، سرکش و آزاداندیش، آن‌طور که باید با همنوعان خود در ارتباط نیستند، زیرا اغلب در دنیای خودشان گرفتار شده‌اند. (این افراد اغلب مخترع و هنرمند هستند.) نمی توان انتظار داشت فردی که تحت این علامت متولد شده است علاقه زیادی به نسخه ای از آداب معاشرت داشته باشد. دریابید که بهمن چقدر باهوش است.

 

11. فروردین

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

کسانی که در زیر اولین علامت زودیاک به دنیا آمده‌اند، تماماً در مورد ابراز خود هستند. فروردین ها سرشار از انرژی و اشتیاق هستند، به خصوص اگر با نیازهای آن ها هماهنگی داشته باشید، اما اگر این کار را نکردید، مراقب باشید – آن ها از آنجا غافلگیر خواهند شد. 

 

آنها به احتمال زیاد از مودب بودن یا نه چندان مودبانه شما خیانت خواهند کرد. اشتیاق و جاه طلبی می تواند در خون فروردین جاری شود، اجبار، تسلط و بی حوصلگی. این واقعاً بستگی به روزی دارد که به این گلوله آتشین برخورد کنید که با لعنتی یا نفرینی مواجه شوید.

12. آبان

اینها مودب ترین نشانه های ماه تولد هستند

من واقعاً اکثر آبان ها را دوست دارم. او بی ادبی نگفته است. اتفاق دیگری در مورد آبان در جریان است. «آستانه پایینی برای سطحی نگری دارند» و می افزاید که آنها همچنین می توانند واقعاً شدید باشند. بر خلاف آن دسته از مهر های فوق العاده صمیمی، آبان ها واقعاً دوست ندارند در مورد آب و هوا صحبت کنند.

 

آبان ها متمرکز و وفادار، قدرتمند و پیچیده هستند. شدت آنها کمتر شبیه مهربانی است و بیشتر شبیه به مخالف ادب است. فردی شگفت‌انگیز که تحت این علامت متولد شده است، خود امیلی پست، متخصص آداب معاشرت است – شاید او فقط در مورد ادب بسیار شدید بود. 

 

بیشتر بخوانید: شوخی بی ادبی مردان با همسرشان

 

در پایان

احتمالا یکی از مشکلاتی که در زندگی زناشویی بسیاری از خانم ها را اذیت می کند بی ادبی و بد دهن بودن همسرشان است. بسیاری از آقایان از روی مزاح گاه با خانم شان شوخی های آزار دهنده ای می کنند که بسیار ناخوشایند است.

جدیدترین مطالب سایت