انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

با این هدایای مورد تایید اخترشناسان دراین پست مجله تفریحی تالاب، دراین فصل نشان دهید کـه چقدر متفکر هستید. البته علایق افراد متفاوت اسـت و این فهرست فقط یک پیشنهاد اسـت.

 

بهترین هدیه برای هر علامت زودیاک به گفته ستاره شناس ها

پیدا کردن هدیه مناسب برای کسی می تواند کار دلهره آور باشد. و چه کسی در تعطیلات وقت دارد تا ساعت ها خرید کند؟ بـه همین دلیل از لیزا استارداست، اخترشناس و نویسنده اي خواستیم بهترین هدیه را برای هر علامت زودیاک بـه اشتراک بگذارد.

 

چه بـه دنبال یک هدیه ارزان قیمت برای آوردن بـه مهمانی دفتر خود باشید و چه بـه چیزی خاص برای تحت تأثیر قرار دادن خانواده خود نیاز دارید، می توانید از انچه در مورد طالع بینی کسی میدانید برای بـه دست آوردن چیزی کـه دوست دارند استفاده کنید. بـه خواندن ادامه دهید تا راهنمای هدیه مبتنی بر طالع بینی ما را بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید: ایده های جذاب برای کادو روز مادر + برای روز زن چه هدیه ای بدهیم؟

 

فروردین

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

بـه عنوان نخستین علامت در زودیاک، برج حمل بـه خاطر انرژی بی حد و حصر و نگرش خود بـه خود مشهور اسـت. هیچ مانعی نمیتواند مانع موفقیت انها شود و آن ها برای رسیدن بـه رویاهای خود هر کاری کـه لازم باشد انجام خواهند داد. ودر حالی کـه ممکن اسـت تمایل داشته باشید کـه بـه انها هدیه اي بدهید کـه جنبه فعال آن ها را در بر بگیرد، هدیه دادن چیزی آرامش بخش ممکن اسـت بهترین گزینه باشد.

 

«از آنجایی کـه قوچ ها انرژی بسیار بالایی دارند و پرشور هستند، یک دستگاه صدا برای کمک بـه خواب و آرامش انها یک هدیه عالی خواهد بود. از این گذشته، یک خواب خوب و عالی دقیقاً همان چیزی اسـت کـه ان‌ها بـه ان‌ها کمک میکنند تا روز را غنیمت بشمارند و فهرست کارهایشان را در صبح انجام دهند.»

 

اردیبهشت

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

برج ثور بـه دلیل عشق بـه اسانی و تجمل شناخته شده اسـت، بنابر این یافتن هدیه اي کـه با سلیقه خاص آن ها مطابقت داشته باشد دشوار اسـت. اما این بـه این معنا نیست کـه شـما باید پول زیادی خرج کنید تا تاثیرگذاری داشته باشید. انچه برای برج ثور بسیار مهم اسـت، تجملات کوچکی اسـت کـه بـه آن ها کمک می کند پس از یک روز کاری طولانی، احساس اسانی کنند.

 

«از آنجایی کـه برج ثور ذاتاً قوی و انعطاف‌پذیر اسـت، یک پتوی مبهم هدیه‌اي عالی برای استراحت و آرامش ان‌ها اسـت». “دوست ثور شـما مطمئناً ان را بـه دلیل سبک، اسانی و متفکر بودنش دوست خواهد داشت.”

 

خرداد

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

خواه آن ها میزبان یک گردهمایی برای نزدیکترین دوستان خود باشند یا سرگرمی جدیدی داشته باشند، جوزاها دوست دارند خودرا مشغول نگه دارند. آن ها بـه عنوان پروانه هاي‌ اجتماعی زودیاک درنظر گرفته می شوند و احتمالاً در هر کجا کـه میروند دوستان جدیدی پیدا می کنند.

 

«جمینی کـه سرگرم‌کننده، برون‌گرد و همیشه اهل مهمانی اسـت، احتمالاً برون‌گراترین علامت زودیاک اسـت، بنابر این یک میکروفون کارائوکه بهترین راه برای ان‌ها برای تقویت صدای خود با صدای بلند و افتخار برای همه ی اسـت. “

 

تیر

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

سرطان توسط ماه اداره می‌شود، کـه بر اسانی و احساسات حاکم اسـت، بنابر این همه ی انها در مورد هدایای احساسی هستند کـه با قلب صحبت می کنند. آن ها بـه عنوان پرورش دهندگان حساس زودیاک، در آسایش خانه هاي‌ خود کـه دوست دارند مانند یک پناهگاه دور از دنیا احساس کنند، بیشتر احساس اسانی می کنند.

 

«سرطان‌ها از ان دسته‌هایي هستند کـه از تمرین روزانه ژورنال‌نویسی برای کمک بـه نوشتن افکار و احساسات خود بهره میبرند. “و اگر می خواهید امتیاز جایزه بگیرید، برای تکمیل هدیه، چند قلم مشابه برای انها بگیرید.”

 

مرداد

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

ممکن اسـت فکر کنید لئو کـه بـه عنوان پیشرو زودیاک شناخته می‌شود، برای شاد بودن بـه یک هدیه عجیب‌وغریب نیاز دارد. اما حقیقت این اسـت کـه این علامت پرشور قلب انها را بـه آستین آن ها می بندد، بنابر این یک هدیه احساسی از قلب راهی برای رفتن اسـت.

 

«لئوس‌ها برون‌گراهای زودیاک هستند کـه بزرگ تر از زندگی هستند، بـه این معنی کـه برای استراحت و شارژ مجدد بـه زمان زیادی برای تنهایی نیاز دارند». “شمع سویا خوشبو دست ساز هدیه اي عالی اسـت تا بـه آن ها یادآوری کند کـه چقدر برای شـما اهمیت دارند. و فراموش نکنید کـه یک یادداشت دست نویس بـه هدیه خود اضافه کنید تا واقعاً ریسمان قلب انها را بکشید.”

 

شهریور

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

باکره کمال‌گرای زودیاک اسـت، بنابر این یافتن هدیه مناسب برای آن ها ممکن اسـت غیرممکن بـه نظر برسد. ترفند این اسـت کـه بیش از حد بـه ان فکر نکنید. Virgo بسیار مراقب سلامتی اسـت، بنابر این محصولات سلامتی گزینه مناسبی برای هدیه برای نشانه زمین بلند در زندگی شـما هستند.

 

از آنجایی کـه باکره‌ها انرژی ذهنی زیادی مصرف میکنند، اسانس‌ها بهترین هدیه برای ان‌ها هستند تا کمتر استرس و تنش داشته باشند. “همچنین می توانید یک پخش کننده اسانس بامزه را بـه هدیه خود اضافه کنید تا بـه پاک سازی و شروع جدید کمک کند.” و اگر در انتخاب رایحه عالی مشکل دارید، نمیتوانید با عطرهای ساده اي کـه بوی تازه و طبیعی مانند کاج، سدر، مریم گلی، لیمو یا گل هاي‌ روشن دارند، اشتباه کنید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

 

مهر

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

ترازوها بـه خاطر استایل بی عیب و نقص و سلیقه خوب خود شناخته می شوند، بنابر این خرید انها بـه ویژه دشوار اسـت. تحت فرمانروایی زهره بـه این معنی اسـت کـه آن ها بـه زیبایی شناسی و تعادل توجه دارند. آن ها دوست دارند خودرا با بهترینها لوس کنند و نمی‌توانند در مقابل هدایایی کـه هم سرگرم کننده و هم کاربردی هستند مقاومت کنند.

 

از آنجایی کـه لیبراها همیشه در حال حرکت هستند، یک کیف حمل و نقل کـه می تواند بـه آن ها کمک کند همه ی چیز را نگه دارند، هدیه‌اي عالی برای انها خواهد بود. برای این کـه ان را خاص کنید، سعی کنید از فروشگاه، هنرمند یا برند محلی مورد علاقه‌شان، یک دستمال کاغذی منحصربه‌فرد بگیرید.

 

آبان

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

عقرب‌ها بـه این شهرت دارند کـه آدم‌ها بسته هستند و خواندنشان سخت اسـت، اما اجازه ندهید ظاهر سختشان شـما را گول بزند. این نشانه هاي‌ آب شیرین و حساس عده اي از بزرگ ترین قلب ها را در اطراف خود دارند.

 

هدیه دادن یک دوربین فیلم 35 میلی‌متری بـه آن ها جنبه نوستالژیک آن ها را بازی میکند و بـه آن ها اجازه میدهد تا انواع خاطره‌ها را ثبت کنند – همه ی این ها در حالی کـه از فناوری جدا هستند، چیزی کـه این علامت مرموز و خصوصی عاشق ان خواهد شد. اگر بتوانید ان را صرفه جویی کنید، امتیاز پاداش میدهید، بنابر این هدیه شـما با یک داستان نیز همراه اسـت.

 

آذر

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

قوس‌هایي کـه بـه خاطر عشق بـه سفر شناخته می شوند، از هدیه‌اي قدردانی می کنند کـه ماجراجویی‌هاي‌ جهانی‌شان را یادآوری میکند. بـه همین دلیل اسـت با اشتراک ماهانه شرکت قهوه منصفانه مورد علاقه آن ها نمیتوانید اشتباه کنید.

 

مردان کمان کار سختی هستند؛ کافئین برای انها ضروری اسـت. و اگر می خواهید کمی خیره‌کننده بـه چیزها اضافه کنید، یک لیوان منحصربه‌فرد اضافه کنید کـه با شخصیت منحصربه‌فرد آن ها جفت شود.

 

دی

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

برج جدی رؤسای زودیاک هستند. فرقی نمیکند شرایط، آن ها کسانی هستند کـه در حال تلاش هستند و کارها را انجام می دهند. اما ان‌ها نیز کسانی هستند کـه می توانید برای وفای بـه یک قول بـه انها تکیه کنید و همیشه درصورت نیاز ظاهر شوید.

 

“پیش بند سرآشپز سفارشی بهترین هدیه برای Capricorn اسـت، زیرا آن ها مانند یک پیش بند قابل اعتماد هستند.” برج جدی همچنین عاشق آشپزی اسـت، بنابر این این هدیه متفکرانه و کاربردی هدیه اي اسـت کـه مطمئناً در تمام طول سال از ان استفاده خواهند کرد. ممکن اسـت وادار شوید کمی پول نقد خرج کنید تا بـه بهترین نتیجه برسید، اما مطمئن باشید کـه برج جدی در زندگی شـما سرمایه گذاری را دوست خواهد داشت و قدردان ان خواهد بود.

 

بهمن

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

در طول فصل تعطیلات، دلوها وسواس زیادی دارند تا مطمئن شوند بقیه زمان زندگی خودرا دارند. ودر حالی کـه انها اصرار دارند کـه چیزی بیش از حد عجیب‌وغریب یا عاشقانه نمی خواهند، می توانید مطمئن باشید کـه آن ها فقط در حال بازی کردن هستند. بـه همان اندازه کـه این علامت متمایل بـه شورشی اسـت، آن ها همان‌ گونه دوست دارند کـه خراب شوند.

 

“اجازه ندهید حالات دور و مرموز انها شـما را فریب دهد؛ این علامت دوست دارد وارد روحیه تعطیلات شود.” بنابر این، شـما می خواهید دلو را در زندگی خود با یک هدیه متفکرانه و غافلگیرکننده مانند یک جعبه شکلات غافلگیر کنید.

اسفند

انتخاب هدیه برای روز زن با توجه به ماه تولدش + عکس

ماه هاي‌ سردتر زمان مناسبی برای این خیال پردازان اسـت کـه در خانه بخوابند. بنابر این، اگر بـه دنبال هدیه اي عالی برای ماهی ها در زندگی خود هستید، بـه فروشگاه گیاهان محلی خود نگاه نکنید.

 

«ماهی‌ها افراد پرورش‌دهنده و مراقب زودیاک هستند، بنابر این آن ها واقعاً در مراقبت از گیاهان آپارتمانی خوب هستند. این گیاهان روشن و پر جنب و جوش جان تازه‌اي در فضای خود می‌بخشند و بـه انها دلیلی می دهند تا در روزهایی کـه نمیخواهند با واقعیت روبه‌رو شوند، از رخت خواب بیرون بیایند.»

 

بیشتر بخوانید: 30 پیشنهاد عالی برای هدیه روز زن و روز مادر

 

در پایان

در مناسبت هاي‌ خاص ما می‌توانیم خانواده و دوستانمان رابا هدیه هایي هر چند کوچک خوشحال کنیم. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما لیستی پیشنهادی برای خرید کادو تهیه کرده ایم

جدیدترین مطالب سایت