این گدای تنبل کارت خوان هم دارد (+عکس)

این گدای تنبل کارت خوان هم دارد (+عکس)

گدایی که با کمال سلامت بجای کار کردن به گدایی آن هم با کارت خوان میپردازد.

با پیشرفته شدن سیستم پولی و بانکی جهان اکنون نوبت به گدایان و متکدیان شهری رسیده است تا خود را هم رنگ زمانه کنند و پیشرفته تر شوند.

 

به گزارش سایت تفریحی تالاب یک گدای انگلیسی که در لندن فعالیت میکند دایمن پریستون بوث نام دارد و مردی است که به عنوان پیشرفته ترین و شاید باهوش ترین گدای دنیا شناخته شود.

 

وی همیشه در مراسم های رسمی که افراد پولدار برگزار میکنند حاضر می شود و از آن ها درخواست پول میکند. نکته بسیار جالب اینجاست که  این گدا یک کارتخوان سیار دارد تا بتواند به میزان لازم پول بگیرد و دیگر کسی بهانه همراه نداشتن پول نقد را نیاورد.

 

این گدای تنبل کارت خوان هم دارد (+عکس)

گدای کارت خوان دار

 

این گدایپیشرفته و 37 ساله در همیشه خودش رابه مراسم های مهم در لندن می رساند تا با فشار رسانه ها و به کمک دوربین مطبوعاتی از افراد مشهور پول بگیرد. ولی دقیقا زمانی گدایی می کند که دوربین ها سمت یک هنرپیشه یا فرد خاص هستند و فرد مشهور نمی تواند مقابل رسانه ها پولی به او ندهد.

 

دوستان این گدای پیشرفته اعتقاد دارند که او سالانه چندین بار به سفرهای خارج از کشور می رود و درآمد بسیار بالایی دارد. وی به خودش سختی می دهد و در خیابان می خوابد تا بتواند بیشتر مردم را تحریک به پول دادن بکند.

 

در سراسر لندن مغازه های مشهور یا رستوران و هتل های بزرگ وی را می شناسند و چندین بار هم پلیس اورا دستگیر کرده است اما نتوانسته اند جرم دقیقی برای وی بدست بیاورند و او همچنان آزاد است.

 

جدیدترین مطالب سایت