خوش شانسی این مرد بعد از فرار از مرگ (+ عکس)

خوش شانسی این مرد بعد از فرار از مرگ (+ عکس)

خوش شانس ترین مرد دنیا

شنیدین میگن بعد هر سختی یه خوشی هست این مرد هم بعد از نجات از مرگ حتمی خوش فراوانی را تجربه کرده است.
 
 
به گزارش تالاب هفته پیش هواپیمای مسافر بری به علت نقص فنی فرود بسیار بدی در  فرودگاه دبی داشت. بعد از فرود بد ناگهان هواپیما آتش گرفت و مسافران میان دود و آتش  گرفتار آمدند. یک نفر متاسفانه در این حادثه جانش را از دست داد.
 
 
مرد هندی یکی از  مسافران این پرواز بود که به سلامت از هواپیمای در حال سوختن خارج شد. و تنها ۶ روز بعد در بخت آزمایی صاحب یک میلیون دلار شد.
 
خوش شانسی این مرد بعد از فرار از مرگ (+ عکس)

محمد بشیر عبدل قادر ۶۲ ساله  زندگیش در طول یک هفته تغییر کرد. عبدل قادر فروشنده  خودرو است. او  همراه خانوده اش برای گذراندن تعطیلات به دبی سفر کرد. مسافرتشان در آغاز با آتش و دود  ترس همراه بود. عبدل قادر خوشحال از اینکه در این مسافرت خودش  و  خانواده اش زنده و  سلامت هستند. با  برنده  شدن در بخت آزمایی شادیش دو برابر شد.

خوش شانسی این مرد بعد از فرار از مرگ (+ عکس)

حقوق عبدل  قادر ۲.۲۰۰  دلار  در ماه  است و  تنها ۴ ماه به بازنشستگی اش مانده صاحب  یک میلیون  دلار شد.

 

آنهم با بلیطی که قبل از سوار شدن  به  هواپیما  خریده  بود. او در این باره میگوید:  میدانستم  خداوند مرا  به دلیلی از این حادثه نجات  داده  است.

 

احتمالا  دلیلش این  بود. پول را برای آموزش و سلامت  بچه  های  فقیر  صرف  خواهم  کرد.  و یا آنرا به  یک  وقف  خواهم  داد.  شاید   با  مقداری از  آن  شغلی  برای  خودم  فراهم  کنم. خودم  افراد نیازمند را پیدا کرده  مستقیم  به  آنها  کمک  خواهم  کرد. 

 

من هم  روزی  فقیر  بودم  و  می دانم  مردم  چه  شرایط  بدی  دارند.

 

جدیدترین مطالب سایت