دختر چینی که پس از شکست عشقی دست به کار جالبی زد

دختر چینی که پس از شکست عشقی دست به کار جالبی زد

واکنش شکست عشقی دخترک چینی , با ماجرای دخترک جوان چینی آشنا می‌شویم که پس از شکست عشقیش دست بکار جالبی زد در ادامه می‌توانید با دختر چینی که پس از شکست عشقیش دست بکار جالبی زد تالاب را دنبال نمایید .

 

شکست عشقی برای هرکسی سنگین و طاقت فرسا است دختر 26 ساله چینی از چنگدو، در جنوب غربی چین استان سیچوان،، پس از آنکه نامزدش او را ترک کرد تصمیم گرفت تا یک هفته رستوران کنتاکی باقی بماند و بال مرغ و سیب زمینی سرخ کرده این رستوران راکه وعده غذایی مورد علاقه اش است، را بخورد.

 

به گزارش تالاب کارگر چینی که در رستوران کار میکرد گفت:این فست فود 24 ساعته باز است و ما هم به صورت شیفتی کار میکنیم. در ابتدا متوجه این بانو نبودم ولی بعد از گذشت چند روز به نظرم رسید که قیافه وی بسیار آشنا است و چند روزی است که آنجا بوده و رستوران را ترک نکرده است.

دختر چینی که پس از شکست عشقی دست به کار جالبی زد

مجله تالاب:  اینروزها اخبار عجیب‌وغریب در کنارمان از خودکشی و آسیب رساندن بخود به خاطر روابط عاطفی به گوشمان می رسد ولی این بار دختر چینی برای فراموش کردن عشق دست به اقدامی متمایز و جالب زده است که در ادامه می خوانید.

 

دختر چینی که پس از شکست عشقی دست به کار جالبی زد

این دختر دراین باره گفت:بدلیل آنکه ذهنم پر از خاطرات غم انگیز بود به خانه نرفتم و تصمیم گرفتم تا درکنار غذای مورد علاقه ام بمانم تا حالم بهتر شود.این دختر 26 ساله گفت که اکنون و پس از پایان یک هفته زندگی در رستوارن کنتاکی، احساس خوبی دارد و به خانه اش رفت.وی بعد از بازگشت به خانه نیز سفارش بال مرغ و یک ظرف سیب زمینی سرخ کرده بزرگ سفارش داد.

 

جدیدترین مطالب سایت