رسم و رسوم جالب بسته شدن تازه داماد بر روی تابلوی راهنمایی و رانندگی

رسم و رسوم جالب بسته شدن تازه داماد بر روی تابلوی راهنمایی و رانندگی

تازه دامادی که بر روی تابلو بسته شد 

می‌خواهیم با روستایی آشنا بشویم که عرف و رسومات جالبی دارد در ادامه می‌توانید با عرف و رسوم دیدنی بسته شدن تازه داماد بر روی تابلوی رهنمونی و رانندگی تالاب را دنبال نمایید. 

 

مهمان نوازی دیدنی تازه داماد کشاورز با سرگین گاو شاید این عکس در نوع خود مضحک ترین روش برای پذیرایی از تازه دامادی باشد که قرار هست چند روز اینده به منزل بخت برود.تعدادی از رفقا داماد هنگامیکه متوجه شدند دوست کشاورزشان قرار هست چند روز اینده جشن عروسی برگزار نماید به روش متمایز از وی پذیرایی نمودند.

 

این عکس جوانی را نشان می‌دهد که لخت به تابلوی رهنمونی و رانندگی با طناب بسته شده هست.تعدادی از رفقا مزرعه دار بی نام، تازه داماد را گرفتند و به مشروب فروشی برده و تا در توان داشتند به وی مشروب دادند.گذشته از این که پلیس از راه برسد چند نفر از عابران پیاده از وی عکس گرفتند ودر فضای مجازی توزیع نمودند.این اتفاق در گوردبریج حدود چهار مایلی سنت اندروز رخ داد.

 

به گزارش تالاب استیون ریپر یکی از رفقا داماد میگوید پس از این که متوجه شدیم قرار هست داماد شود وی را لخت نمودیم و گونی ضخیمی به سرش کشیدیم و وی را به مشروب فروشی برده و تا در رگ جا داشت به وی مشروب نوشاندیم.آنگاه وی را با روغن سوخته تراکتور و سرگین گاو معطر و آنگاه وی را به تابلو”سرعت بیش از 40 کیلومتر مجاز نیست بستیم.

 

جدیدترین مطالب سایت