زشت ترین انسان های جهان متعلق کدام کشورها هستند؟

زشت ترین انسان های جهان متعلق کدام کشورها هستند؟

یکی از شهر های اروپایی بـه شهر مردم زشت معروف شده اسـت. می دانید نام این شهر چیست ودر کدام کشور قرار دارد؟ ما در این قسمت از مجله تالاب مقاله اي را منتشر کرده ایم کـه بـه تمام سوالات شـما پاسخ می دهد.

 

کشورهایی با زشت ترین مردم

درک مفهوم “زشت” می تواند چالش برانگیز باشد زیرا دارای مولفه‌هاي‌ عینی و ذهنی اسـت. زشتی و زیبایی هم خاصیت اشیاء اسـت و هم تابعی از احساسی کـه مردم وقتی کسی را می بینند، تجربه می کنند. هنگامی کـه دو نفر بـه یک چیز مشابه نگاه میکنند، ممکن اسـت یکی ان را جذاب و دیگری ان را زشت بداند. در واقع اصطلاح “زیبایی در چشم بیننده اسـت” کاملا درست بـه نظر می رسد. با این حال، زشت را می توان غیرجذاب و ناخوشایند بودن دانست.

 

زشت ترین مردم دنیا متعلق به کدام کشور هستند؟

فهرست زیر کشورهایی هستند کـه زشت ترین مردم دنیا را دارند:

 

1. ایرلند­

ایرلند­

مردم ایرلند بـه دلیل اصل و نسب سلتی خود، پوست رنگ پریده، مو هاي قرمز و صورت‌هاي‌ اغلب زاویه دار دارند. رنگ چشم اکثر مردم ایرلند سبز اسـت. بر اساس آماری کـه توسط BeautifulPeople.com ایجاد شده اسـت، ایرلند درصد بالایی آدم زشت دارد. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط یک سایت دوستیابی کـه فقط افراد جذاب را بـه عضویت می‌پذیرد، “بی چون و چرا” زشت ترین مردان جهان مردان ایرلندی هستند.

 

تنها 6 درصد از مردان مجرد ایرلندی «کمتر از هر ملیت دیگری» کـه برای عضویتBeautifulPeople.com تقاضای داده بودند، پذیرفته شدند.

 

2. لهستان

لهستان

لهستانی‌ها پوست روشن، بینی نوک تیز، چشم‌هاي‌ رنگ روشن، مو هاي قهوه اي و قد بلندتر از حد متوسط دارند. با این حال، مردان لهستانی در BeautifulPeople.com عملکرد ضعیفی دارند. انها همراه با مردان ایرلندی و روسی کمترین تعداد را دراین وبسایت دارند و تنها 9 درصد از متقاضیان برای عضویت تأیید می شوند. فقط یک سوم از زنان لهستانی بـه مراتب بهتر از میانگین هستند و نتایج بهتری دارند.

 


مطالب مشابه: تصاویری از زشت ترین افراد معروف جهان


 

3. روسیه

روسیه

روس‌ها طبق معمولً بینی پهن تر، ابروهای بلوند تیره، پوست روشن و صورت گرد دارند. جیمز فرانکو، خواکین فینیکس، هریسون فورد و جیک جیلنهال تنها تعدادی از جذاب‌ترین بازیگران ‌هالیوود هستند کـه اصالت روسی دارند. باوجود این، فقط 9٪ از مردان روسی بـه اندازه کافی جذاب هستند کـه در BeautifulPeople.com پذیرفته شوند! ظاهر روش‌ها بـه نظر سرد، ناخوشایند و بسیار غیرجذاب و خشن بـه نظر می رسد.

 

4. بریتانیا

بریتانیا

بریتانیا بـه عنوان کشوری با مردمانی زشت، پوست رنگ پریده و دندان‌هاي‌ ترسناک درنظر گرفته می شود. تنها 15 درصد از زنان بریتانیایی و 12 درصد از مردان بریتانیایی برای عضویت در BeautifulPeople.com تایید می شوند.

 

5. ترکیه

ترکیه

مردم ترکیه عمدتاً پوست زیتونی و مو هاي قهوه اي دارند. شکل چشم‌هاي‌ انها بزرگ و بادامی اسـت. ترکیه در فهرست کشورهایی کـه زشت ترین زنان جهان را دارند در رتبه پایین این فهرست قرار دارد و نشان میدهد کـه زیبایی هیچ ارتباطی با آب و هوا ندارد. زنان و مردان ترک از نظر پذیرفته شدن خیلی هم اوضاع بدی ندارند. نرخ پذیرش زنان ترکیه 23 درصد اسـت، در حالی کـه این میزان برای مردان ترک کـه جذابیت کمتری دارند، 20 درصد اسـت.

 

6. آرژانتین

آرژانتین

یکیدیگر از کشورهایی کـه در فهرست زشت ترین مردم جهان قرار دارد، کشوری اسـت کـه مردان زیباتر از زنان دارد. در مقایسه با 28 درصد از مردان پذیرفته شده، تنها 19 درصد از زنان آرژانتینی پذیرش شدند. برخی از مردم بر این باورند کـه چون آرژانتین کشوری پر از مهاجر اسـت و ژن‌هاي‌ مختلف باهم ترکیب می شوند زنان آرژانتینی جذابیت چندانی ندارند.

 

7. چین

چین

خانم‌ها و آقایان چینی احتمالاً از وبسایت Beautiful People کمی ناراحت هستند. بـه ویژه زنان، زیرا تنها 15 درصد از آن ها پذیرش گرفته بودند. بـه همین دلیل، زنان چینی در فهرست ما از کشورهایی با زشت ترین زنان قرار گرفتند.

 

8. آلمان

آلمان

بـه جرات می توان گفت کـه آلمانی‌ها مورد تحسین مردم سراسر جهان نیستند. انها کمی سرد، سخت و ترسناک تلقی می شوند.

 

چرا برخی افراد زشت به نظر می‌رسند؟

بسیاری از متفکران بزرگ دوران باستان دیدگاه‌هاي‌ خودرا در مورد «زیبایی» و «زشتی» ارائه کرده و مدعی شده‌اند کـه در شکل وجوددارد ودر روح تجسم یافته اسـت. با این حال، دانشمندان همچنین برخی از دلایل احتمالی را کشف کرده اند کـه چرا برخی از افراد زشت بـه نظر می رسند. موارد زیر از جمله مهمترین عوامل زشت شدن آدم‌ها هستند:

 


مطالب مشابه: عکس های دیدنی از زشت ترین هنرمندان جهان


 

1. کم خوابی

کم خوابی

بیماری قلبی، بیماری کلیوی، فشار خون بالا، دیابت، سکته مغزی، چاقی و افسردگی برخی از بسیاری از اختلالات جدی مرتبط با خواب ناکافی هستند. چشم‌هاي‌ پف‌کرده و کدر شدن چهره دو نشانه واضح خواب بد شبانه هستند.

 

2. حالات چهره آدم‌ها

حالات چهره آدم‌ها

از نظر ما آدم‌ها کسی زیباست کـه بتوانیم بـه اسانی احساسات وی را بخوانیم و درک کنیم کـه چه چیزی از سرش می‌گذرد.

 

3. استرس

استرس

روند پیری پوست را میتوان تا حد زیادی با استرس تسریع کرد. تجزیه کلاژن و الاستین توسط هورمون‌هاي‌ استرس و تداخل آن ها در بازسازی میتواند باعث تسریع شروع خطوط و چین و چروک و حتی تسریع روند پیری شود. استرس همچنین روی مو و رشد ان تأثیر می گذارد و منجر بـه ریزش مو می شود.

 

4. بوی بدن

بوی بدن

بوی بد میتواند یک عامل شرم و خجالت جدی باشد. حتی در حالی کـه این بوها طبق معمولً با بهداشت نامناسب مرتبط هستند، ممکن اسـت راه بدن شـما برای گفتن مشکلی باشد و باید در اسرع وقت بـه دکتر مراجعه کنید.

 

5. رنگدانه‌های پوست

رنگدانه‌های پوست

بدون توجه بـه ساختار صورت، رنگ پوست تأثیر زیادی بر جذابیت و زیبایی آدم‌ها دارد. طبیعی اسـت کـه پوست صاف و بدون لکه‌هاي‌ تیره تا حدی در جذابیت نقش دارد.

 

در پایان

زیبایی یا زشتی مقوله اي نیست کـه بتوان خط کلی برایش رسم کرد و افراد دارای ویژگی هاي‌ ظاهری بالاتر را زیبا یا پایین تر را زشت نامید ولی طبق تحقیقات و نظرسنجی هاي‌ صورت گرفته از طرف سایت مردمان زیبا میتوان این صفات را بـه برخی نسبت داد.

جدیدترین مطالب سایت