سجاده محراب و نقش های زیبایش در مساجد

سجاده محراب و نقش های زیبایش در مساجد

سجاده محراب و نقش های زیبایش در مساجد

سجاده های محراب با زیبایی هایی که دارد میتواند شما را به ایمان قوی تر نزدیک تر کند در ادامه با سجاده محراب و نقش های زیبایش در مساجد سایت تالاب را دنبال کنید.

 

مدیر تولید شرکت فرش سجاده ای محراب نقش بیان کرد: سجاده فرش یکی از محصولات این شرکت می باشد، که جای خود را در میان مساجد و نمازخانه‌ها باز کرده و شاهد استقبال چشمگیری از آن بوده ایم.

 

 

ولی الله سلمانی محصولات عمدهی محراب نقش را، شامل انواع سجاده فرش و فرش های تشریفاتی دانست و افزود: رنگ‌های زمینه ی سجاده فرش، شامل: زرشکی، سبز، لاکی، گردویی و آبی می باشد.

 

مدیر تولید شرکت محراب نقش، ضمن بیان مشخصات فنی محصولات محراب نقش که از ۴۴۰شانه،۵۰۰شانه و ۷۰۰ شانه با تراکم های ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تولید می شود، عنوان کرد: محصولات محراب نقش، بیش از ۲۰  طرحسجاده فرشگوناگون دارد که با به‌کارگیری مرغوب ترین نخ، از جنس بایر آلمان، ۱۰۰درصد اکرلیک، با نخ هیت سیت شده و بدون پرز،  با جدید ترین و به روز ترین دستگاه های صنعت نساجی بافته می شود.

 

وی افزود: یکی دیگر از محصولات این شرکت، پشتی تولیدی محراب نقش است، که می تواند با سجاده فرش مساجد همرنگ و طرح یکسانی داشته باشد.

 

مدیر تولید این شرکت تولیدی سجاده فرش، ضمن شمردن برخی از مزایای این محصول شامل: نشان دادن جهت قبله به نمازگزاران، منظم شدن صف های نماز جماعت، تطابق با نقشه ی ساختمانی مسجد، مفروش شدن همه ی مسجد و خالی نماندن مکانی از مسجد، بیان داشت: تمام راهنمایی ها و مشاوره های لازم جهت انتخاب طرح و رنگ سجاده فرش و رعایت تناسب با معماری، نورپردازی، کاشیکاری و محراب مسجد در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در صورت لزوم، به صورت حضوری، مشاوره و نمونه کار ارائه می گردد.

 

وی با بیان برخی از طرح های ویژه ی محراب نقش که در جهت رفاه حال مشتریان، در نظر گرفته شده است از قبیل: سجاده فرش سفارشی، خدمات نصب واجرای حرفه‌ای سجاده فرش،مشاوره رایگان باکارشناسان فنی ، طرح تعویض فرش های مسجد با سجاده فرش، افزود:  گروه ایده پرداز شرکت در جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان محترم طرح های  در پی تدوین طرح های جدیدی می باشد که به مرور و به مناسبت های خاص، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در پایان، آقای سلمانی تاکید کردند: در صورت خرید به صورت نقدی یا  از درب شرکت، تخفیف های قابل توجهی  برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است.

 

سجاده فرش محراب نقش ، خاطره ای ماندگار برای نمازگزاران حریم امن الهی به ارمغان می آورد.

 

جدیدترین مطالب سایت