سن بالای این زن جوان برایش دردسر ساز شد (عکس)

سن بالای این زن جوان برایش دردسر ساز شد (عکس)

سن و سال بالا زن جوان برای پاسپورتش 

 

این خواننده جوان و سن بالای اروپائی برای رفتن به سفر و تور کنسرت هایش به مشکل جالبی خورد . 

 

به گزارش تالاب ای که وقتی به فرودگاه رفت ماموران نتوانستند یقین کنند که چهره وی با سن پاسپورتشهمخوانی دارد و وی را مورد بازخواست قرار دادند.چهره زیبا و جوان این خواننده ۴۱ ساله اوکراینی به حدی است که بیشتر شبیه یک دختر ۲۱ ساله است و این موضوع بارها و بارها در برنامه های تلویزیونی کشور اوکراین و گفتگو هایش مطرح شده بود. این خواننده جذاب هم در جواب به این موضوع نکاتی عنوان کرده بود.

 

به گزارش تالاب اکنون این جوانی و زیبایی در کشور ترکیه برای وی دردسر ساز شد و ماموران فرودگاه به دلیل مشکوک شدن به صحت گفته های وی به این خواننده اجازه عبور از بخش کنترل گذرنامه رابه او ندادند.این زن ۴۱ ساله اوکراینی Natalie Dzenkiv “ناتالی دزنکیو” در بخش کنترل گذرنامه فرودگاه ترکیه به دلیل عدم تناسب چهره ی جوان او با سن وی در گذرنامه اش به دردسر افتاد. مامور نظارت حرف های وی را تایید نکرده و وی را به اتاق مخصوصاً بردن تا بررسی بیشتری کنند.

 

سن بالای این زن جوان برایش دردسر ساز شد (عکس)

 

این خواننده زن کوشش کرد تا آنها را متوجه حقیقت کند و با دلیل و مدراک دیگر نیت داشت تا به آنها بفهماند که جوان تر از سن واقعی اش بنظر می رسد اما هیچ کدام از ماموران این را نمی پذیرفتند تا این‌که یکی از مسافران گره ی کار را باز کرد.یکی از مسافران که به بخش نظارت رسیده بود

 

سن بالای این زن جوان برایش دردسر ساز شد (عکس)

خواننده ای که بسیار جوان است 

 

بطور اتفاقی متوجه ماجرا شد و به سرعت جلو رفت و با این خواننده زن آغاز به احوال پرسی کرد ودر مورد علاقه به موزیک های او گفت ، در این لحظه ماموران متوجه اشتباه خود شدند و برای خاطرجمعی از مسافر جدید در مورد زن زیبا و جوان سوال کردند و او هم حقیقت را گفت تا این خواننده اوکراینی سرانجام مجوز پرواز را کسب کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت