شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟

شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟

بهشت همجنسبازان کجاست؟

 

همجنسگرایی یکی از گناهان بسیار بزرگ در جهان هست که دو همجنس با هم ازدواج میکنند . 

 

در اقدامی برخلاف عقاید بیشماری و با اعتراض گسترده منتقدین، امروزه همجنسگرایان در پانزده کشور جهان از تمامی مزایای ازدواج که برای دگر جنسگرایان موجود هست برخوردارند؛ در کشور های متعدد دیگری همجنسگرایان اجازه تشکیل زندگی مشترک به صورت قانونی را دارند اما به نسبت زوج‌ هاي دگرجنسگرا از حقوق کمتری برخوردارند. 

 
تعداد قابل توجهی نظرسنجی در این اساس نشان داده‌ اند که حمایت از از ازدواج همجنس‌ گرایان در کشور های غربی رو به افزایش هست. 
 
به گزارش تالاب نتیجه حمایت هاي سنگین رسانه اي و سیاسی از همجنس گرایی واسطه تغییر موضع مردم ایالات امریکا در برابر قوانین همجنسگرایی شده هست، بطوریکه بر اساس داده هاي موسسه تحقیقاتی پیو«Pew» درسال ۲۰۰۱ ميلادى حدود ۵۷ درصد از مردم کشور آمریکا با ازدواج همجنسگرایان مخالف بودند. در حالی‌که درسال ۲۰۱۳ شمار حامیان ازدواج همجنسگرایان افزایش یافته و به حدود ۵۰ درصد رسيده و ٤٣ درصد با آن مخالفت کردند. 
 
تبلیغات هدفمند رسانه اي در امریکا باعث موافقت مردم امریکا با همجنسگرایی و قانونی شدن ازدواج انها شده
درسال ۲۰۱۲ تنها ۹ ایالت از ایالت هاي کشور آمریکا ثبت ازدواج بین دو همجنس را قانونی کرده بودند، اما درسال ۲۰۱۳ این رقم دو برابر شد و تا پایان سال٬ ۱۸ ایالت از این کشور قانون مجاز بودن ازدواج بین همجنسگرایان را تصویب کردند.
 
این روال سریعا گسترش قانونی شدن ازدواج در پایان سال ۲۰۱۳ با کشیده شدن به ایالت یوتا، یکی از سنتی ترین و محافظه کارترین ایالت هاي کشور آمریکا، کامل شد و اساس را برای موافقان همجنس گرایی درسال آینده مهیا کرد. 
 
 ازدواج همجنسگرایان در غالباً ایالات امریکا قانونی هست
ازدواج همجنسگرایان در ایالات متحده ایالات امریکا از طریق نظام فدرالی ایالات متحده ایالات امریکا شناخته نمی‌ شود اما آن گونه ازدواج‌ ها از طریق برخی از ایالت‌ها قانونی، در برخی از آن ها فقط به رسمیت شناخته می‌ شود ودر برخی دیگر ممنوع هست.
 
نخستین ایالتی که این موضوع را قانونی کرد ماساچوست ودر سال ۲۰۰۴ بودو الان در شانزده ایالت ازدواج همجنسگرایان قانونی شناخته می‌ شود: کانتیکات، نیوهمپشایر، آیووا، ماساچوست، نیویورک، ورمونت، رودآیلند، مریلند، مینه‌ سوتا، کالیفرنیا، مین به علاوه واشنگتن دی. سی. و برخی مناطق دیگر. از دسامبر ۲۰۱۲ نیز در کل ایالت واشنگتن، ایالت مریلند و ایالت مین نیز ازدواج قانونی شد. این قانون به خاطر رفراندومی که در نوامبر ۲۰۱۲ صورت گرفت تصویب شد. 
 
شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟
 
حامیان ازدواج همجنسگرایان استدلال‌ هاي مختلفی در حمایت از نظرشان می‌ کنند. مارک میتبن ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان رابه ممنوعیت ازدواج‌ هاي بین نژادی تشبیه می‌ کند.
 
به گزارش تالاب فرناندو اسپلس استدلال می‌ کند که ازدواج همجنسگرایان به این علت باید مجاز شود که ازدواج همجنسگرایان یک حق مدنی رابه یک گروه اقلیت بسط می‌ دهد. به گفته ننسی کات، محقق تاریخ کشور آمریکا، در واقع هیچ قیاس‌ اي وجود ندارد، زیرا هیچ چیز جز ازدواج نمونه ازدواج همجنسگرایان نیست.
 
 
عاقبت قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان چیزی جز معضلی به نام “رواج ازدواج گروهی” نخواهد بود!
 
مبنای استدلال مخالفین ازدواج همجنسگرایان در ایالات متحده بر دلواپسی‌ هاي سرپرستی از فرزندان، دلواپسی‌ هاي مذهبی، و این دلواپسی هست که تغییر دادن تعریف ازدواج مقدور هست منتهی به حاوی شدن چندهمسری، زنای با محارم و دیگر ایده‎ هاي روشنفکرانه بشود که در نظریه حقوق طبیعی مطرح می‌ شود. 
شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟
 
کنوانسیون بپتیست جنوبی می‌ گوید که گسترش دادن حقوق ازدواج به زوج‌ هاي همجنس مقدور هست هدف سنتی از ازدواج را از بین ببرد. کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخر دوران، کنفرانس کشیشهای کاتولیک ایالات متحده و کنوانسیون بپتیست جنوبی، و سازمان ملی ازدواج استدلال می‌ کنند که برترین نوع بزرگ کردن بچه‌ ها از طریق یک مادر و یک پدر هست و این‌که قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان می‌ تواند نتیجتا به برترین مزایا کودکان ضربه بزند.
 
به گزارش تالاب “مگی گلگر” از سازمان ملی ازدواج دلواپسی‌ هایي را در خصوص اثر ازدواج همجنسگرایان بر آزادی مذهبی و بر خیریه‌ هاي مذهبی در ایالات متحده پروژه کرده هست. دیگر استدلال‌ ها علیه ازدواج همجنسگرایان مبتنی بر این دلواپسی هست که فرایند بازتعریف این نهاد، مقدور هست یک جعبه پاندورا باشد. استنلی کورتس از ویکلی استندرد نوشته هست که ازدواج همجنسگرایان نهایتا به قانونی سازی چندهمسری و چندمهری و ازدواج گروهی در ایالات متحده خواهد انجامید.
 
تاریخ کوتاه قانونی شدن ازدواح همجنسگرایان در کشور های غربی
دانمارک نخستین کشوری بود که ازدواج همجنسگرایان را تحت عنوان اتحاد مدنی و با حقوقی پایین‌ تر نسبت به ازدواج قانونی نمود. در حال حاضر ازدواج همجنسگرایان در کشور های آرژانتین، آفریقای جنوبی، ايسلند، اسپانیا، بلژیک، پرتغال، سوئد، کانادا و هلند قانونی هست ودر کشور های ایالات امریکا، برزیل و کشور مکزیک دربخش‌ هایي قانونی هست.
 
شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟
 
 
به گزارش تالاب اما این امر مخالفانی سرسخت نیز دارد. برای مثال، آخرین جامعه فرزند خواندگی کاتولیک بریتانیا اعلام کرده‌ هست که اگر قانونی برای توانایی گرفتن فرزند از طریق زوج‌ هاي همجنس‌ گرا تصویب شود، یافتن منزل برای کودکان بی سرپرست را متوقف خواهد کرد.
 
 
موسسه خیریه کاتولیک بوستن نیز کار خود در تماس با یافتن منزل برای کودکان بی سرپرست رابه این علت که تصویب این قانون برخلاف مناسک دینی آن ها می‌ باشد، پایان داده‌ هست.
 
شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟
 
درسال ۲۰۱۳ ميلادى ازدواج همجنسگرایان در یوتا،  با حکم دادگاه فدرال مجاز شناخته شد. حکم جدید یک پیروزی سیاسی و حقوقی دیگر را برای هواداران حقوق همجنسگرایان رقم زد؛ و انتظار می‌رود کشمکش ها بر سر این موضوع جنجال برانگیز، درسال پیش رو همان‌ گونه ادامه یابد.
 
 
سال قبل ميلادى نيز ازدواج همجنسگرایان در انگلستان و ولز قانونی شد. این قانون که از طریق دولت محافظه کار دیوید کامرون در قالب لایحه عرضه شده بود، پس از بحث ها و اختلافاتی که میان نمایندگان مجلس عوام وجود داشت، به تصویب رسید.
 
 
٤٠٠ نماینده به این قانون رأی دادند. اعتراضات گسترده اي از طریق گروه هاي گوناگون جامعه انگلستان نسبت به این قانون ابراز شده هست. به عقیده مخالفين این قانون به هیچ عنوان با حقوق انسانی و مذهبی مردم سنخیت ندارد.
 
شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟
 
 
در دوران عرضه این لایحه به مجلس عوام افراد گوناگون این اعتراض را علنی کرده بودند. جان سنتاموا از کلیسای انگلیس گفته بود: ازدواج رابطه‌ اي میان مرد و زن هست و تنها دیکتاتورها میباشند که سعی دارند تا مسایلی را در تاریخ و سنت ما تغییر دهند. این وظیفه دولت نیست که درمورد ازدواج تصمیم بگیرد چرا که این موضوع ریشه در تاریخ فرهنگ دارد.
 
***  اسرائیل مکان ایده آل برای ماه عسل زوج هاي همجنسگرا
 
به علت رشد صنعت توریسم جنسی در سرزمین هاي اشغالی، اسرائیل به گردشگاه همجنسگرایان جهان تبدیل شده هست. اگرچه ناگفته نماند علت این مسأله حمایت پشت پرده و پنهانی رژیم صهیونیستی از این صنعت برای ربایش هرچه بیشتر گردشگران هست.
 
 
هدف دولتمردان صهیونیستی ربایش هر چه بیشتر پولهایی هست که گردشگران جهان در راه اسرائیل آن را هزینه میکنند.
 
به گزارش تالاب در همین راستا “توماس روث” رئیس اتحادیه کومنتی مارکتینگ «مؤسسه تحقیق و تحقیق در مورد قضایا جنسی و همجنسگرایی» که مقر آن در شهر آمریکایی سان فرانسیسکو هست طی اظهاراتی گفت: گردشگری جنسی در اسرائیل روزبه روز در حال افزایش هست زیرا اسرائیل به گردشگاهی برای همجنسگرایان جهان تبدیل شده هست.
 
شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟
 
 
روث در ادامه افزود: دولت اسرائیل  نیز برای ربایش هرچه بیشتر پول تلاش می‌کند زیرا مبلغ بسیار هنگفتی هست. 
 
“توماس روث” در ادامه اظهارات خود گفت: بازار گردشگری همجنسگرایان حدود 10 % از کل صنعت گردشگری جهان را تشکیل میدهد.
 
از سمت دیگر  شای دویچ  رئیس بخش گردشگری همجنسگرایان در کمیته صهیونیستی  أجودا  که به همجنسگرایان رسیدگی می‌کند، در این باره گفت: هزاران گردشگر همجنسگرا همه ی ساله به  سرزمین هاي اشغالی سفر می‌کنند.
 
دویچ  در ادامه می افزاید: حدود پنج سال پیش، هرساله فقط صدها همجنسگرا به  اسرائیل  سفر می‌کردند و حدود ده سال پیش اصلا همجنسگرایان به  اسرائیل  سفر نمیکردند، اما در حال حاضر همه ی ساله این عدد به هزاران نفر رسیده هست.
 
شهر و کشور همجنسگرایان در کجا قرار دارد ؟
 
 
در همین راستا  “یانیف بوریا ” استاد دانشگاه صهیونیستی  “بن گوریون  در رشته مدیریت گردشگری و هتل در این باره میگوید: اسرائیل  خواهان رونق گرفتن هر چه بیشتر این بازار هست.
 
بوریا  در ادامه افزود: شهر های گوناگون  اسرائیل  برای بازاریابی و ربایش هر چه بیشتر همجنسگرایان جهان تلاش می‌کنند و تل آویو نیز بطور رسمی لوازم مورد نیاز را فراهم می‌کند.
 
بیشتر هتل هاي لوکس و پُرستاره در  اسرائیل ، به استخر و سواحل مخصوصاً اي برای همجنسگرایان مجهز میباشند!!
 
قوانین  اسرائیل  تشویق کننده ربایش هر چه بیشتر گردشگران همجنسگرا هست به طوری که امسال قانونی به قوانین  اسرائیل  افزوده شد که بر اساس آن همجنسگرایان میتوانند برای خود  فرزند خوانده  بگیرند.
 
گفتنی هست دادگاه فوق العاده  اسرائیل در اقدامی  بیست سال پیش قانون آزادی  لواط  را تصویب کرد و بر اساس آن قانون همجنسگرایان  اسرائیل  توانستند در ارتش صهیونیستی نیز خدمت کنند و افزون بر آن از حق ارث نیز برخوردار شدند و ازدواج آنان نیز بطور رسمی در  اسرائیل  ثبت میشود.
 
جدیدترین مطالب سایت